'افسانه کورا': عاقبت بزرگ به یک نمایش محبوب

پس از "آواتار: آخرین ایربندر" در نت فلیکس در دسترس قرار گرفت، فاندوم در سراسر جهان دوباره به سطح زمین آمد، و ه

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

پس از "آواتار: آخرین ایربندر" در نت فلیکس در دسترس قرار گرفت، فاندوم در سراسر جهان دوباره به سطح زمین آمد، و همینطور گفتگو در مورد کارتون محبوب. در حالی که "آواتار" به طور گسترده ستایش شده است، عاقبت آن "افسانه کورا" قطب مخاطبان. با هر دو نشان می دهد که در حال حاضر در نت فلیکس در دسترس است، نقد و مقایسه ممکن است دوباره سطح. با این حال، نباید فراموش کرد که "Korra" است که به طور باور نکردنی به خوبی ساخته شده است ادامه به "آواتار، چالش ی در خود است. بر خلاف دیگر عاقبت، "Korra" کاملا معرفی داستان کاملا جدید در حالی که حفظ آنچه ساخته شده "آواتار" ویژه. این شخصیت با موفقیت از سلف خود آمدو را پیاده سازی می کند و یک طرح جسورانه تر و پیچیده تر با موضوعات سیاسی اجتماعی ایجاد می کند.

برای عاقبت به ایستادگی کردن، باید آن چیزی که باعث منحصر به فرد بودن سلف خود را حفظ کند، در حالی که روایت دیگری را نیز معرفی می کند. به سادگی بازپس دادن مطالب قدیمی جالب نیست، و در حالی که ممکن است بینندگان را جذب کند، آنها را حفظ نمی کند. مثالی از این مورد «Recess: All Growed Down» است که تلاش می کند با توسعه ٔ یک فیلم که متکی به فلاش بک های قسمت های اصلی کارتون است، طرفداران سابق را به خود جذب کند. در حالی که عاقبت می کند اطمینان از شباهت به کارتون اصلی، با استفاده از فلش بک ثابت می کند بی اثر به عنوان آن را به سختی فراهم می کند هر گونه محتوای جدید. این رویکرد جذابیت خود را برای طرفدارانی که به سادگی می توانند قسمت های اصلی را تماشا کنند به جای یک عاقبت از دست می داد.

در مورد "کورا"، دقیقاً چیزی که آواتار را ویژه ساخته و طرح ها و شخصیت های کاملاً جدیدی را توسعه می دهد را نگه می دارد. "کورا" بر روی اجزای مرکزی گسترش می یابد، مانند خم، با اضافه کردن سبک های مبارزه ابتکاری: گدازه خم و فلز خم. عاقبت همچنین حفظ ارتباط به نمایش اصلی با داشتن پسران و دختران از نمادین "آواتار" تیم به عنوان شخصیت های تکراری. علاوه بر این، ماهیت شخصیت کورا (جانت وارنی) اجازه می دهد تا برای یک نگاهی متمایز به آنچه در آن به معنی آواتار. در حالی که کورا تناکر آنگ (زاک تایلر) به عنوان آواتار جدید است، شخصیت او کاملا ً برعکس است. او پایدار است, سر سخت و نه به عنوان معنوی به عنوان آنگ, بنابراین چالش های که کورا چهره بسیار منحصر به فرد. شخصیت او اجازه می دهد تا بینندگان برای دیدن قوس شخصیت های مختلف برای آواتار، در نتیجه ارائه داستان اصلی.

یکی دیگر از جنبه های که به عاقبت بزرگ کمک می کند از جمله cameos. آنها برای شاد کردن طرفداران طولانی مدت و بینندگان جدید جذاب به تماشای نمایش اصلی ضروری است. در "کورا"، ما یک رویکرد ی که به cameos می بینیم، آن طور که هر دو طرفداران را خوشحال می کنند و طرح را پیشرفت می کنند. در طول چهار فصل، کمدهای زیادی وجود دارد، هم از شخصیت های فرعی و هم از شخصیت های اصلی "آواتار". با این حال، به یاد ماندنی ترین cameo Toph در فصل چهارم بود. ظاهر او بسیاری از طرفداران خوشحال, اما آن را نیز پیشرفت داستان کورا کمک کرد به عنوان Toph کمک می کند تا شفا او را از مسموم شدن. در حالی که توف نقش اساسی در خط داستانی کورا دارد، او همچنین داستان خود را در فصل دارد. با وجود نگرش بی توجه او، ما می بینیم که در حال حاضر قدیمی تر Toph عذرخواهی از دختران خود را به خاطر پدر و مادر دور، که اجازه می دهد تا بینندگان برای گرفتن با یک طرف دیگر از شخصیت محبوب را بشناسید.

در حالی که شامل cameos و معرفی طرح جدید برای موفقیت عاقبت ضروری است، آن را نیز باید جسورانه تر و پیچیده تر از نمایش اصلی خود را. در نظر گرفتن این رویکرد ضروری است برای نگه داشتن بینندگان هیجان زده و علاقه مند. *این روش در نمایش هایی مانند «داستان ترسناک آمریکایی: آخرالزمان» با موفقیت اجرا می شود. در فصل هشتم سریال، شخصیت های محبوب و قدرتمند فصل های قبل با دشمنانی روبرو می شوند که هم از قدرت خارج می شوند و هم از آنها پیشی می گرفته است. علاوه بر این، نمایش یک رویکرد مخاطره بارتر و مخاطره بار تر به داستان طول می کشد به عنوان مسئله مرکزی در حال حاضر پایان جهان است.

با رویکردی مشابه، "کورا" نیز چالش ها و خطوط توطئه پیچیده تر را ارائه می دهد. نمایش به دنبال جنگ صد ساله از "آواتار" می پردازد و بیشتر شرورها که کورا با آن روبرو ست، به دنبال قدرت و فتح نیست. در عوض، علت آنها مسائل سیاسی اجتماعی، مانند برابری و آزادی است. طبیعت این درگیری ها باعث می شود تا یک داستان پیچیده تر که در آن هزینه مبارزه برای کورا بیشتر است، چرا که دشمنان او ذاتاً شرور نیستو از بسیاری از مردم حمایت می کنند. بعلاوه، ما می بینیم که این درگیری ها و نبردها در کورا را به خود می گیره، که به نمایش اجازه می ده تا در مورد موضوعات جدی تر، مثل برخورد با هر دو آسیب جسمی و روحی، بحث کند. در حالی که این تم ها لحن تیره تری دارند و برای پلتفرمی مانند نیکلودئون مخاطره پذیر هستند، اما رویکرد درست آن است که اجازه می دهد تا برای یک پیش زمینه واقعی تر که برای مخاطب قدیمی تر جذابیت دارد و برای عاقبتی لجبازتر و سرگرم کننده تر می سازد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب