دیدار با سانتا باربارا در جامعه از بی باک مادربزرگ

این سیاره در معرض خطر و پر جنب و جوش گروه مادر بزرگ فعالان اتحاد با هم متحد شده و به نبرد علیه پتانسیل نابودی

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

این سیاره در معرض خطر و پر جنب و جوش گروه مادر بزرگ فعالان اتحاد با هم متحد شده و به نبرد علیه پتانسیل نابودی زمین است.

این صدا ممکن است مانند شعار برای آوردن-به-تمام-خانواده فیلم پرفروش اما این ابرقهرمانان نیست داستانی — آنها در میان ما حق در اینجا در سانتا باربارا.

متعهد به اقدام غیر خشونت آمیز و خواستار اقدامات فوری برای رسیدگی به آب و هوای زمین اضطراری سانتا باربارا در جامعه از بی باک مادربزرگ تشکیل شد در ماه اکتبر گذشته. پس از اولین جلسه آموزشی — رهبری دو از تاسیس مادربزرگ از گروه های بومی بیکار بیشتر S. F. خلیج و منطقه خلیج جامعه از بی باک مادربزرگ — این گروه به سرعت ساخته شده حرکت است. آنها بسیج در این شهرستان اجرایی ساختمان در روز ولنتاین و خواستار محرومیت از جدید سوخت فسیلی پروژه مجوزها; آنها میزبانی, مجازی, روز زمین, هنر, پروژه همکاری با نوه های خود را; و آنها نوشت: کارت پستال به عنوان بخشی از یک NAACP تلاش برای رسیدن به مردم در کشورهای که در آن حق رای هستند تحت حمله ترغیب آنها به مطمئن شوید که آنها ثبت شده و به متعهد به رای دادن در ماه نوامبر.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"امید ما این است که مردم را واقعا شروع به بحث در مورد بحران آب و موضوع و تقاضا است که ما نگاهی به برخی از عمل, چرا که در غیر این صورت نوه های ما می رویم به در دنیای صدمه دیده است گفت:" ایرنه کوک یکی از سانتا باربارا موسس مادربزرگ. او دیرین آب و هوا فعال است که نقل مکان کرد و از کلرادو به سانتا باربارا در سال 2018 در درجه اول به نزدیکی او بیوه, دختر و مادر نوه.

"من جای افزایش کوه با ساحل راه می رود و این باعث می شود من تا غمگین به راه رفتن به این سواحل و می دانم که زمانی که نوه من است که سن و سال من آن سواحل را نمی توان در اینجا گفت:" کوک. "آنها می تواند در زیر آب. وجود خواهد داشت نه هر گونه سواحل, نه به ذکر است این مسائل را با تولید مواد غذایی و مهاجرت و بیماری است. بحران آب و هوا را تحت تاثیر هر جنبه ای از زندگی بر روی زمین است."

نا امید با محدودیت های اجباری توسط همه گیر جامعه از بی باک مادربزرگ — که حدود 40 عضو در محدوده سنی خود را در اواخر دهه پنجاه به 85 — در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی و دیگر جسمی فاصله ابزار به تقاضا که COVID-19 پاسخ تمرکز بر انتقال دور از سوخت فسیلی اقتصاد به یک سیستم است که آدرس آب و هوا و عدالت و محافظت از مردم و نه برای سود.

آنها همچنین به شدت مخالف به خشونت نژادی و یکی از بیانیه های رسمی متصل است که جنبش به آب و هوا فعالیت: "ما می دانیم که اثرات تغییر آب و هوا به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم از رنگ. ما دیگر نمی توانیم تحمل یک سیاره که در آن کسی حق نفس کشیدن در معرض خطر است — آیا با خشونت پلیس و یا آلودگی است."

بی باک مادربزرگ ترس که زمان در حال اجرا است. "در یک نقطه خاص اگر به اندازه کافی عمل نکرده اند و گرفته از آن خیلی دیر خواهد بود" گفت: Cooke. "و ما هنوز وجود ندارد. بسیاری از مردم فقط گفت: 'آن' خیلی دیر شده ما می تواند هر چیزی را انجام دهید اما این درست نیست. این فن آوری وجود دارد. آن را فقط یک ماده از اراده سیاسی مردم و افزایش تقاضا است که ما چیزی در این مورد. که نکته اصلی این است که ما می خواهیم برای برقراری ارتباط است."

جامعه از بی باک مادربزرگ: fearlessgrandmotherssb.org


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن