'گارد قدیمی" شاخه های عظمت اما نتواند

درجه: 3.0/5.0 "گارد قدیمی" به کارگردانی Gina Prince-Bythewood به ارمغان می آورد استثنایی صحنه های اکشن را به ر

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

درجه: 3.0/5.0

"گارد قدیمی" به کارگردانی Gina Prince-Bythewood به ارمغان می آورد استثنایی صحنه های اکشن را به روی صفحه نمایش در حالی که ارائه یک جهان منحصر به فرد و داستان. مستقیم از تصویرگر Leandro فرناندز و نویسنده Greg Rucka گرافیک رمان, Netflix فیلم معرفی یک مجموعه جدید از رزمندگان با جالب backstories. اما "گارد قدیمی" باعث می شود چندین عجله روایت تصمیمات و در نتیجه ضعیف نوشته شده و شخصیت ها و پراکنده داستان. به جای استفاده از این فیلم تقریبا دو ساعت زمان اجرا به ارائه پویا شخصیت های نوشتن به جای تمرکز بر روی راه اندازی یک داستان برای عاقبت است که هنوز برای greenlit.

فیلم اصلی داستان حول چهار جاودانه مزدوران خود را با استفاده از self-healing مبارزه و قیام توانایی برای کمک به مردم نیازمند و کسانی که می توانند خدمات خود را. اگر چه توانایی های خود را اجازه می دهد آنها را به بی باک آنها ابدی است. هر یک از آنها خواهد شد در نهایت تبدیل شدن به انسانی دوباره بدون هشدار آسیب پذیر شدن به دشمنان خود را یک بار دیگر. در حالی که این گروه کار کرده است در راز برای قرن ها آن است که در حال حاضر در تلاش برای حفظ گمنامی در قرن 21 به عنوان یک ثروتمند مدیر عامل شرکت مریک (Harry Melling) تلاش می کند برای گرفتن آن. در ضمن جدید immortal استخدام نیل (KiKi لین) است که دنبال کردن توسط اندی (چارلیز ترون) به مزدوران' بی باک رهبر که می خواهد برای کمک به نیل درک او به تازگی کشف توانایی های خود.

دیگر اعضای گروه جو (مروان Kenzari) و نیکی (Luca Marinelli) در حال عاشقان که پس از آغاز به عنوان دشمنان در قرون وسطی مبارزه در طرف های مختلف از جنگ های صلیبی. به عنوان بوکر (Matthias Schoenaerts) او شده است جاودانه پس از جنگ های ناپلئون و مبارزه با غم و اندوه از outliving خانواده اش. اگر چه بسیاری از شخصیت های در حال اشاره به یک مفصل backstory فیلم نوشتن نتواند به آنها را پویا شخصیت های. اندی نشان داده شده است که با نا امید جهان بدتر شدن مرگ و میر و جنگ با وجود تلاش های او برای کمک به, بنابراین او شروع به از دست دادن امید در سراسر فیلم. هنگامی که او را بازیابند امید, اما, هیچ رویدادی قابل توجه هستند و نشان داده شده است برای حمایت از تغییر ناگهانی او از ذهن است. بوکر نیز مضر تصمیم گیری در فیلم احساس می کند که بر خلاف شخصیت او اما نوشتن نتواند به اندازه کافی زمینه را بوکر تصمیم قابل باور است. این فیلم به سادگی با تمرکز بر چگونه تصمیم خود منجر به حوادث آینده ایجاد شخصیت تناقض.

با وجود عدم معرفی آن مجموعه ای جدید از هیجان انگیز قهرمانان به درستی "گارد قدیمی" نشانی از یک کار بزرگ معرفی عجیب و غریب نمایندگی آلی به شیوه ای. فیلم معرفی نیکی و جو رابطه به تدریج پس از آن هرگز احساس خارج از محل. هر دو کوچک و نشانه ها یک توضیح مفصل از عشق خود را اجازه می دهد تا به تجمع خود را بر روی صفحه نمایش بوسه به برجسته شود. رابطه خود احساس واقعی و نه مانند آخرین لحظه تلاش برای فراگیر شود.

بر خلاف دیگر فیلم های اکشن ، "گارد" ندارد تکیه بر تخریب یا computer-generated imagery به تولید هیجان و اکشن. به جای آن طول می کشد بیشتر خونین, روش ساده برای صحنه های اکشن. این فیلم به نمایش گذاشته دست به دست مبارزه با شمشیر و اسلحه و تبر که برجسته بازیگران' اعدام مبارزه choreography. در حالی که فیلم در حال ویرایش می کند تکیه بر متعدد به کاهش تولید هیجان عمل هرگز احساس غیر ضروری به عنوان قرار دادن هر صحنه عمل منجر به پیشرفت این طرح است. اما شاید آنچه باعث می شود این فیلم صحنه های اکشن قابل توجه این است که قهرمانان آن می توانید زخمی با وجود اینکه جاودانه است. این اجازه می دهد تا برای یک رویکرد واقع بینانه تر به مبارزه با ساخت یک تعجب می کنم اگر شخصیت خود ادامه خواهد داد و برای احیای هر زمان که آنها می میرند و یا اگر از آن خواهد شد آخرین باری که ما آنها را ببینید.

در نهایت "گارد قدیمی" است پتانسیل بسیار بزرگ را در جاودانگی فراگیر و عمل است. اگر این نویسندگان به دنبال ارائه منسجم فیلم آنها شکست خورده است. به جای در حال توسعه به خوبی نوشته شده stand-alone فیلم با قهرمانان به سقوط در عشق با این فیلم به جای شکل شخصیت های نوشتن به راه اندازی برای عاقبت. پس از "گارد قدیمی" است که انتظار می رود برای رسیدن به 72 میلیون خانوار در چهار هفته می توان امید که اگر عاقبت همیشه می آید آن را به شیرجه رفتن به داستان در دست به جای ساخت تا برای یک پست-اعتبارات صحنه.

تماس با Brany Barragan در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب