بازیکنان پست: جدید آکسفورد ستاره ورزشکاران منعکس در "فرهنگ تغییر" در پرتال تخصصی اولی ها فوتبال

Brayden و Abdul Janneh برای Hanover Evening Sunمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 11, 2020این داستان بخش

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

این داستان بخشی از مجموعه ما و بازیکنان در پست های که در آن دانش آموزان ورزشکار در GameTimePA منطقه تحت پوشش این فرصت را به خود را به ما بگویید دست اول داستان است. اگر شما می خواهم به شرکت اینجا را کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر.

Brayden و Abdul Janneh هستند 2020 فارغ التحصیلان جدید آکسفورد دبیرستان خواهد شد و هر دو بازی فوتبال دانشگاهی. طولانی کارفرمایی و Janneh گسترده گیرنده کمک سوق جدید آکسفورد فوتبال از winless فصل به یک حذفی فشار در سال گذشته. این دو نیز بازیکنان کلیدی در آکسفورد تیم بسکتبال بود که هنوز هم در کشاکش دولت عنوان زمانی که ورزش دبیرستان فصل به طور ناگهانی به پایان رسید به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این کلمات:

جدید آکسفورد استعماری است که یک امتیاز ویژه است. این هم بین ما همکار همکلاسی, هم تیمی, معلمان, مربیان, دولت و جامعه است که چه چیزی باعث جدید آکسفورد چنین یک محل خاص است. به عنوان دانش آموزان ما به جلو نگاه به مدرسه هر روز دانستن است که ما را فرصت آن را به یک روز بزرگ است. به عنوان ورزشکاران ما به اندازه کافی خوش شانس به فرصتی برای بهتر خودمان را از طریق شیوه ها و تجربه بازی روز اتمسفر شبیه هیچ دیگر است.

راه رفتن به آکسفورد به عنوان دانشجویان سال اول بود قطعا متفاوت از آن امروز است. ما همراه با کلاس از سال 2020 آن را به یک ماموریت به ترک جدید آکسفورد در یک جایی بهتر از ما آن را در بر داشت. هر سال ما به عنوان یک طبقه ادامه داد: به منظور بهبود در هر دو کلاس درس و هم در ورزش.

بیشتر به طور خاص, به ما, به دنبال بازگشت به فوتبال ما و بسکتبال فصل بسیار به یاد ماندنی است. خیلی عالی بود از اینکه بخشی از خرد کردن و ثابت کار سخت است که منجر به بهبود در هر سال.

بخوانید: "او ارائه شده مدل:' YAIAA چند, ورزش, ستاره باعث می شود من بخش انتخاب برای فوتبال

بیشتر: بالا YAIAA بازیکنان فوتبال در حال امید بستن به بازی NCAA Division II بیش از بخش I. اینجا چرا.

آینده به ما ارشد سال, ما می دانستم که آنچه که ما قادر به در زمین فوتبال است. به عنوان رهبران ما تا به حال به مطمئن شوید که تیم ما قرار blinders و طرز فکر رفتن 1-0 هر هفته. در پایان فصل به طور منظم ما نشسته بودند 6-4 با یک منطقه حذفی اسکله انتظار. این تیم با پیروزی ما برای اولین بار در منطقه بازی حذفی از سال 2006. آینده از آن ما به عنوان یک فوتبال برنامه به 7-5 چیزی است که ما همیشه افتخار به عنوان مستعمراتی. نه تنها ما برنده بازی اما مدرسه ما منطقه بود متحد جامعه ما حمایت از ما, زندگی-روابط طولانی ساخته می شد و خاطرات فراموش نشدنی ساخته می شد.

به عنوان اول ما کشیده شد تا به متوسطه اول و تاریخ اول بسکتبال تیم. این تیم متشکل از یک جامد گروهی از سالمندان که به استانداردهای بالا برای خود و تیم. رهبری شیمی و اراده را به نفع خود بودند ارزش های قوی به ما به عنوان دانشجویان سال اول. رفتن را از طریق این تجربه در اوایل به ما نشان داد آنچه در آن زمان به تغییر فرهنگ جدید آکسفورد بسکتبال. هر فصل نتایج بسیار خوبی نشان داد در دسته بندی های متعدد از جمله به عنوان برنده و حضور و غیاب از دانش آموزان همکار و جامعه است. ارشد ما فصل بود یک کتاب ثبت است. این تیم در پایان فصل با بهترین رکورد در مدرسه تاریخ در 26-5 ساخته شده ظاهر متوالی در لیگ قهرمانی ساخته شده ظاهر در منطقه نیمه نهایی و اولین دولت برنده شدن در مدرسه تاریخ است. هیچ کدام از این موفقیت را که اتفاق افتاده است و بدون رهبری و تعهد و کار سخت و فداکاری های ساخته شده توسط این تیم است. همه این عوامل مثبت به فرهنگ تغییر جدید آکسفورد. ما مفتخریم به می شده بخشی از چیزی بسیار ویژه!

برای قرار دادن تا ما می خواهم به ترک برخی از بیت از مشاوره برای جوان دانشجو-ورزشکاران خواندن این مقاله.

کار سخت است. بودن یک دانش آموز-ورزشکار زمان طول می کشد تعهد و کار سخت است. تحقق اولویت های خود و چشم خود را بر روی اهداف است که شما باید. فداکاری باید ساخته شود اگر شما می خواهید برای رسیدن به آن اهداف است. فراموش اضافی که هرزه و هرگز توقف کار در هنر و صنعت خود را.

بیشتر: بازیکنان پست: چگونه یک محلی والیبال بازیکن تبدیل به یک رهبر در یک زمان سختی

جزئیات: بازیکنان پست: حتی بدون ارشد فصل بیس بال ستاره را به یاد داشته باشید آنچه که تیم به دست آورد

درگیر شدن. به عنوان پسران و دختران جوان وجود دارد بسیاری از فرصت های خارج وجود دارد را انتخاب کنید. درگیر شدن در فعالیت های بسیاری به عنوان شما می توانید از سن جوان است. بازی های متعدد ورزشی به عنوان آن را تنها اجازه می دهد تا شما را به رشد و بهتر در راه های مختلف.

ایجاد یک تفاوت. به عنوان جوان دانشجو-ورزشکاران, شما باید مقدار بسیار زیادی از زندگی خود را در مقابل از شما برای انجام چیزهایی که هیچ کس دیگری انجام داده است. خارج و خود را به مدرسه جامعه و یا هر آنچه در آن است بهتر است به جای بود. به زودی شما متوجه خواهد شد که جوان دختران و پسران در حال نگاه کردن به شما است. شما تفاوت را در زندگی خود را.

از آن لذت ببرید! هر آنچه در آن است که شما انجام می دهید را انتخاب کنید و یا به انجام در زندگی هرگز فراموش نکنید که برای لذت بردن از آن است. دریافت به دانستن مردم سهم می خندد و از همه مهمتر خاطرات است که یک عمر گذشته. شما می توانید تمام جوایز و دستاوردهای اما اگر شما لذت بردن از این روند آن است که ارزش آن نیست.

به عنوان ما به ما ماجراهای بعدی در زندگی ما می خواهم برای تشکر از جدید آکسفورد و جامعه ما برای همه است که آنها انجام داده اند. با هم شما باید تمام ساخته شده تاثیر بسیار زیادی در زندگی ما و ما به مردان جوان ما امروز. ما واقعا قدردانی Conewago دره منطقه مدرسه و جامعه است. یک بار استعمار...همیشه استعماری!

#10 #3.

تماس با ما

هر دانشجو-ورزشکاران علاقه مند در کمک به بازیکنان در پست می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید:

نیویورک/آدامز شهرستان: مت Allibone (mallibone@ydr.com)

لبنان, شهرستان: پت Huggins (pathuggins@ldnews.com)

نیویورک/آدامز شهرستان: داستین لوی (dlevy@eveningsun.com)

نیویورک/آدامز شهرستان: Kevin Moore (kemoore@ydr.com)

فرانکلین/Fulton شهرستان: Dan Sostek (dsostek@publicopinionnews.com)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب