سانتا باربارا سازمان مسکن زمین و 103 واحد از نیروی کار مسکن

این سازمان مسکن شهر سانتا باربارا رونمایی از مدتها پروژه مسکن برای ساخت نیروی کار آپارتمان در Carrillo-Castil

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

این سازمان مسکن شهر سانتا باربارا رونمایی از مدتها پروژه مسکن برای ساخت نیروی کار آپارتمان در Carrillo-Castillo رفت و آمد بسیاری به صورت آنلاین جمعیت از همسایگان و علاقه مند سانتا Barbarans در روز دوشنبه. پیش بینی برای اجاره 103-واحد پروژه با هدف "گم شده وسط" را از محدوده 1600 دلار برای استودیو تا به $2,200 برای دو اتاق خواب.

رفت و آمد زیادی کمترین نمایشی از شهرستان پارکینگ شده است به کاوش توسط سازمان مسکن قبلا. در میان آنها یک پیشنهاد در سال 2018 به صورت مسکن موقت در قالب کوچک خانه برای بی خانمان جامعه است. به عنوان عمومی شهرستان آثار' راب دیتون گفت: پس از یک جامعه فروم برای مفهوم "محله بود نه خوب با آن است." اما ساکنان سانتا باربارا در پاسخ به متفاوت هنگامی که با نزدیک شدن با ایده مسکن دائمی.

تعداد زیادی از سوالات در روز دوشنبه ارائه حول ارائه به اندازه کافی پارکینگ برای ساکنان. این آپارتمان 103 خدمت 46 فضاهای پارکینگ و شش فضاهای اضافی برای مهمانان. جست و خیز Szymanski مسکن اقتدار افسر ارشد عامل ارائه شده که Casa de las Fuentes یک زودتر سازمان مسکن و ساختمان است که نشسته است زن سبک و جلف-گوشه ای به این زیادی تبلیغ برای مستاجران که نمی شد خودرو وابسته است. آنها مشغول به کار مرکز شهر راه می رفت و یا biked یا عادی در زمان حمل و نقل عمومی. او گفت: آن زیادی ساخته شده است به یک به یک نسبت است که حکومت در آن زمان نشسته حدود 50-60 درصد کامل است. همسایه ها روشن ساخته است که در خیابان پارکینگ در این منطقه شد سپر به سپر.

شرکت کنندگان همچنین سوال از کارکنان ممکن است در ترافیک و خطرات جاده شمال Carrillo خیابان است به شدت مورد استفاده بزرگراه 101 بر روی سطح شیب دار. آنها همچنین فکر در مورد دسترسی بر روی اموال و حفظ زرد-گل tipuana درختان که بالغ شده اند در پارکینگ.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


نیروی کار برنامه مسکن در نظر دارد برای کمک به کاهش, افزایش قیمت اجاره بها و کمبود مسکن مقرون به صرفه در دسترس توسط ساختمان برای سانتا باربارا "از دست رفته وسط" — یا با توجه به Symanski به "ستون فقرات از سانتا باربارا در نیروی کار است." آنها معلمان, کارگران ساختمانی, ایمیل حامل دستیاران پزشکی, مهمان نوازی و خدمات-صنعت کارمندان و کارگران دفتر در منطقه است که درآمد سالانه را پشتیبانی نمی کند زمان نرخ اجاره و یا مالکیت خانه در شهر; آنها همچنین درآمد بیش از حد به واجد شرایط برای فدرال یارانه برنامه ها. علاوه بر مقرون به صرفه مسکن, پروژه می تواند در جلوگیری از اثرات زیست محیطی برخی از بیش از 15 ، 000 مسافران که سفر به سانتا باربارا روزانه.

متوسط درآمد برای کسانی که در این وسط گم شده است در اطراف $60,000. این درآمد ناسازگار است با قیمت مسکن در سانتا باربارا, که در آن ميانه صفحه اصلی قیمت $1.29 میلیون نفر است. Szymasnki ادامه داد: "اگر شما به دنبال چیزی است که نیاز به پرداخت هزینه اجاره $2,550 یک ماه و هنوز هم پرداخت بیش از 30 درصد از درآمد خود را یک فرد نیاز به تقریبا 50 دلار در ساعت است که در حدود $100,000 در سال است."

در Carrillo-Castillo پروژه در حال حاضر آپارتمان استودیو در دسترس خواهد بود برای 1600 دلار در ماه است. تک خوابه خواهد بود ارائه شده در $1,900 یک ماه نسبت به نرمال میانی قیمت از 3000 $در ماه است. آپارتمان دو خوابه در دسترس خواهد بود برای $2,200 یک ماه نسبت به میانی اجاره $3,800. مقایسه این دو خوابه در به تازگی به اتمام آپارتمان در Anacapa و ارتگا خیابان برای رفتن به عنوان بالا به عنوان $5,200.

اقتدار مسکن در آورده معمار کریستین Pierron با Cearnal جمعی برای کمک به طراحی سایت. Cearnal معماران به خوبی آشنا در شهرستان برنامه ریزی, قوانین, داشتن خود را ترک اثر انگشت بر روی پروژه های متعدد در اطراف شهر از جمله Anatega آپارتمان که در شهر تراکم پروژه اجازه داده است که کمتر فضاهای پارکینگ. نقاشی برای 103 آپارتمان — 66 studios, 26 یک اتاق خواب و 11 دو اتاق خواب — نشان دادن سه و چهار طبقه به سبک مدیترانه ای ساختمان با حیاط مرکزی. Perrone امیدوار به حفظ طبیعی شاخ و برگ در اطراف ملک به طور خاص tipuana درختان.

این پروژه در مراحل اولیه و خواهد رسید در شورای شهر برای بحث بیشتر قبل از تصویب. در طول این زمان این ممکن است صدای نگرانی های خود را به 400WCarrillo@hacsb.org.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب