'صدای مردم': شهرستان برکلی Councilmember Cheryl Davila اجرا می شود برای انتخاب مجدد

شهرستان برکلی Councilmember Cheryl Davila است که به دنبال انتخاب مجدد برای سال 2020 و امید به "تغییر کسب و کار

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

شهرستان برکلی Councilmember Cheryl Davila است که به دنبال انتخاب مجدد برای سال 2020 و امید به "تغییر کسب و کار به عنوان معمول است."

به عنوان تنها زن در برکلی شورای شهر Davila رهبری تلاش برای ممنوعیت گاز اشک آور استفاده توسط برکلی اداره پلیس و اعلام نژادپرستی به یک بحران بهداشت عمومی. با دومین دوره Davila با هدف "تبدیل" پلیس انحراف 50 درصد از بودجه خود را به سلامت روان و سوء مصرف مواد و خدمات.

"من بالا بردن مسائل که نیاز به برداشته شود تا" Davila گفت: در یک ایمیل. "چهار سال نیست به اندازه کافی برای به انجام رساندن اهداف به خصوص با بوروکراسی در این معادله است."

در 2018, Davila خواست این شهرستان برای اعلام آب و هوا اضطراری است. این قطعنامه نام در شهرستان برای کار به سمت تبدیل شدن به یک "مخزن کربن" در مشورت با نژادی و عدالت زیست محیطی سازمان.

با توجه به Davila آب و هوا اضطراری اعلام شد و سوم از نوع خود در ایالات متحده است.

"ما باید تغییر کسب و کار به عنوان معمول و در ادامه به روش های مختلف" Davila گفت: در ایمیل. "ما نمی توانیم بازگشت به آلوده بودن بیش از حد و سرمایه داری."

Davila اضافه شده است که او فکر می کند که این شهرستان باید به سمت فردا که عادلانه و پایدار و فقط.

در 2019, Davila تاسیس آب و هوا اضطراری بسیج وظیفه نیروی ائتلافی از مقامات منتخب فعالان و اعضای جامعه. این گروه به دنبال آموزش های عمومی در مورد مسائل مربوط به آب و هوا و ایجاد "انعطاف پذیری هاب."

شفاف بودجه عادلانه و بهبود اقتصادی پس از coronavirus نیز در بالای Davila کرد.

"COVID 19 است مستند آورده و به خط مقدم درمان متفاوت و عواقب ناشی از نابرابری در سیاه و قهوه ای و بومی و مردم از رنگ" Davila گفت: در ایمیل. "نتیجه قرن ها و دهه های زیست محیطی و سازمانی و ساختاری و سیستماتیک نژاد پرستی. آن را اجباری برای مطمئن شویم که تاریخ خودش را تکرار کنیم."

لیزا خاکستری-گارسیا و فقر محقق و از بنیانگذاران فقیر مجله به نام Davila یک "آگاهانه قانونگذار" است که اختصاص داده شده به فراگیر تصمیم گیری است.

"من دیده ام Cheryl به طور مداوم رای در برابر جرم اقدامات و اقدامات است که زمین را دور از houseless مردمی" خاکستری-گارسیا گفت. "شریل است که در مورد راه رفتن, راه رفتن, نه فقط صحبت کردن است."

Davila دریافت تاییدیه از Councilmember بن Bartlett, Alameda County سرپرست کیت کارسون سابق برکلی شهردار گاس نیوپورت و رئیس جمهور از برکلی NAACP منصور Id-Deen, در میان دیگران.

"بسیاری از به من بگویید من صدای مردم" Davila گفت: در ایمیل. "آنها به من بستگی دارد تا مطمئن شویم که صدای به حاشیه رانده شده منظقه جوامع و چه چپ ما سیاه و قهوه ای و مردم از رنگ جوامع شنیده خواهد شد."

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب