شهرستان نیویورک ارائه می دهد متناقض تعداد نیویورک شهرستان, زندان, زندانیان با COVID-19

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 10:41 AM EDT Jul 29, 2020دو زندانی در شهرستان نیویورک, زندان, آزمایش مثبت برا

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

دو زندانی در شهرستان نیویورک, زندان, آزمایش مثبت برای coronavirus و سه نفر دیگر در نظر گرفته presumptive مثبت در حالی که در انتظار نهایی نتایج آزمون با توجه به اظهارات دو از شهرستان در روز سه شنبه.

با توجه به اظهارات زندان دریافت کلمه از موارد در جولای 22, اگرچه روز سه شنبه انتشار اخبار شد و برای اولین بار اذعان عمومی از ویروس' حضور در زندان است.

علاوه بر این, شهرستان, خبر اولیه آزادی بیان تنها یک زندانی تا به حال آزمایش مثبت است.

بیشتر: 2 خانواده سوال که چگونه لذت بخش هکتار به کار گرفته COVID مرگ عزیزان خود

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. تام گرگ آدرس رستوران محدودیت و مبارزه با COVID-19

"در جولای 22, 2020, نیویورک شهرستان, زندان مطلع شد که بدون علامت اهل بیت آزمایش مثبت برای COVID-19," انتشار متحده است. "مطابق با پروتکل های پزشکی مثبت اهل بیت جدا شد, تماس, ردیابی آغاز شد و هر مسکن مناطق به طور بالقوه در معرض بودند قرنطینه با پزشکی نظارت است. علاوه بر این, پنسیلوانیا وزارت بهداشت مطلع شد."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

وقتی پرسیده شد که دوباره در روز سه شنبه در مورد تعدادی از آلوده زندانیان این شهرستان با صدور بیانیه دوم که عنوان خوانده شده, "ما در حال حاضر دو تایید در ساختمان و 3 presumptive مثبت. در انتظار نهایی نتایج آزمون در 3."

داخلی نیویورک شهرستان, زندان, ایمیل

هر دو از شهرستان اظهارات به نظر می رسد درگیری با های اخیر داخلی ایمیل ارسال توسط نیویورک شهرستان, زندان, سرپرست معاونت والری کانوی که به ذکر سه مورد مثبت در میان زندانیان.

"ما در حال حاضر شمالی جدید, شمال, شرق و MC (همراه بلوک در زندان) در قرنطینه وضعیت در این زمان" ایمیل به عنوان خوانده شده. "ما سه موارد مثبت در حال حاضر و همه بدون علامت هستند. ما شروع به تماس با ردیابی دیروز و امروز نیز ادامه دارد با توجه به این مورد جدید است."

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. تام ولف: چه حفظ خانواده دستمزد در $600 محرک برش

بیشتر: دادستان منطقه اعلام کارمند تست مثبت برای COVID-19

این اولین بار است که شده است وجود دارد آنچه به نظر می رسد تاخیر در اطلاع ساکنان در مورد این ویروس به عنوان آن مربوط به شهرستان, کارکنان و یا کسانی که در ارتباط با آنها.

در اوایل این ماه یک کارمند در شهرستان نیویورک Prothonotary را آزمایش مثبت برای coronavirus; اما مردم و کسانی که در شهرستان نیویورک قضایی مرکز نه مطلع شده بودند.

زندان تعلیق بازديد

در مارس 16, زندان معلق منظم زندانی بازدیدکننده داشته است یک وضعیت که نگران و نا امید عزیزان از آن قرار دارد وجود دارد.

"در حال حاضر ما در حال کار با GTL (جهانی تلفن Link) به ارائه همه زندانیان و بازداشت شدگان اضافی تماس های تلفنی و/یا تصویری بازدید با خانواده و دوستان" با توجه به بخش وب سایت.

علاوه بر این زندان تاسیس بدون تماس حرفه ای و حقوقی بازديد الزامی است که آنها را از طریق شیشه ای در زندانی به طور منظم بازدید از مناطق.

در آوریل یخ بازداشت شدگان در نیویورک شهرستان, زندان, آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به انتشار اخبار.

زندانی 37 ساله مکزیکی ملی شده بود مستقر در این مرکز پس Jan. 22, 2020. بازداشت شدگان بلافاصله جدا شده در منفی-air مسکن پس از ارائه علائم COVID-19.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب