چه کمک به نیویورک یک مرکز صنعتی? سنگ آهک و آهن و خاک رس

نظرJeri جونز منتشر شده 2:32 PM EDT Jun 8, 2020برای سال های بسیاری از نیویورک و مترو منطقه شده است یک مرکز صنعت

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

نظر

برای سال های بسیاری از نیویورک و مترو منطقه شده است یک مرکز صنعتی. یک مرکز صنعتی تعریف شده است به عنوان یک منطقه است که در مرکز یک منطقه حاوی حداقل دو شاخه های مختلف صنعت و معمولا انجام حمل و نقل به عنوان به خوبی. بین 1800 تا 1840 نیویورک قرار گرفت به عنوان یکی از بالا 100 پرجمعیت ترین مناطق شهری در کشور است. از سال 1865 – 1877 کشاورزی بود که منجر به اشغال در منطقه اما نیویورک شروع به تغییر به یک مرکز صنعتی با ساخت موتورهای بخار و راه آهن و ساخت و ساختند.

پس چگونه این منعکس کننده بر روی زمین علوم? اگر شما فکر می کنم به اندازه کافی سخت و تقریبا هر چیزی را می توان مربوط به زمین شناسی با موضوع. بنابراین اجازه دهید فکر می کنم در مورد چگونه به انجام این کار. اول چرا نیویورک ساخته شده است که در آن است امروز ؟ نیویورک نشسته در ناحیهای در شمال غربی زمینهای پست بخش (محلی شناخته شده به عنوان York-لنکستر دره یا Conestoga دره). دره تشکیل شده است که عمدتا از سنگ آهک نسبتا نرم و سنگ است. به راحتی اب و هوای و فرسایش توسط مادر طبیعت فرآیندهای دره ها اجازه می دهد تا برای آسان ساخت جاده و راه آهن. چون نیویورک به راحتی نشسته بین حمل و نقل بندر بالتیمور و سرمایه دولت از Harrisburg, بین ایالتی 83 می شود برجسته شمال به جنوب جاده ها است. با فیلادلفیا یکی دیگر از حمل و نقل بندر نشسته به شرق حمل و نقل توسط راه آهن بود و به راحتی به دست آورد. پس غیر روحانی از زمین است که در تعیین نوع سنگ و نقش در موقعیت York.

York اول شد کلید کشاورزی مرکز به دو دلیل. اول خاکهای تولید شده توسط وخامت سنگ آهک در نیویورک دره و خاکهای تولید شده توسط سنگ های دگردیس در جنوب شهرستان نیویورک شد و ایده آل برای محصولات (و هنوز هم هستند). عامل دوم حضور آهک و اوایل دهه 1800 توسعه میباشد. مشخص نیست که چگونه در اوایل کوره برای اولین بار در شهرستان نیویورک. هنر سوختن سنگ آهک برای تولید یک افزودنی خاک کشف شد در 1790s در غرب پنسیلوانیا است. کشاورزان زندگی بیش از سنگ آهک استخراج سنگ خود را برای کوره. کشاورزان نه خیلی خوش شانس بود که سنگ آهک به عنوان سنگ بستر خود را خریداری راک نیویورک دره کشاورزان و ساخته شده خود میباشد. به عنوان زمان پیشرفت, کشاورزان رفت و با هم به فروش خود باقی مانده آهک و تیمی تا به معدن سنگ بود که شروع کسب و کار معدن سنگ آهک. امروز نیویورک شهرستان دارای شش فعال معادن و بی شماری رها معادن.

دیگر منابع طبیعی در شهرستان نیویورک نقش مهمی را در منطقه توسعه صنعتی. بسیاری از مورخان چشم پوشی از این واقعیت است که York County یکی از پیشرو سنگ آهن تولید کنندگان در پنسیلوانیا است. پراکنده در سراسر مناظر شهرستان شد بیش از 170 معادن آهن که در عمل از 1770s تا 1910. هزاران تن از سنگ معدن برداشته شد توسط هر دو باز گودال و چاه و حمل به کوره های هر دو در نیویورک شهرستان و خارج از منطقه است. چندین عملیات مربوط به حال به توسعه به جای نیازهای خود را. راه آهن توسعه یافته بودند به حمل و نقل سنگ معدن مانند هانوفر شعبه راه آهن تاسیس شد برای حمل و نقل سنگ از کبوتر تپه به هانوفر اتصال. مربوط به کوره های عملیات سنگ آهک مورد نیاز بود به عمل به عنوان یک شار و زغال چوب تهیه شده از صدها هکتار از زمین های جنگلی اطراف کوره های.

Dentsply Sirona با استفاده از یک ماده معدنی کمیاب منابع در نیویورک شهرستان به آن بهره مند شوند. تیتانیوم معدنی شناخته شده به عنوان رتل است که در زمینه های شرق حنایی در گرو حنایی Township. ساکنان قانون اساسی یک دهکده کوچک در میسون-دیکسون خط جمع آوری رتل در طول فصل شخم و فروش کریستال به Dentsply برای تولید لوازم دندانپزشکی. ساکنان قانون اساسی می دانستند رتل به عنوان "پول سنگ."

حتی تولید برخی از بهترین سرامیک در ایالات متحده درگیر York County است. که در آن شما فکر می کنم Pfaltzgraff سفال نخستین خشت از? اولین خشت منبع بود از یک منطقه در شهرستان وارینگتون فقط در جنوب اين به بعد محل Pinchot پارک ایالتی سد و سرریز قرار دارد. رس تولید شده توسط مایل به قرمز شیل و ماسه سنگ از سن ترياس شد و ایده آل برای سرامیک. قبل از بسته شدن Pfaltzgraff وارداتی بیشتر از خاک رس خود را از نیوجرسی.

Jeri جونز می نویسد: به طور منظم در مورد منطقه ای زمین شناسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب