سه COVID مرگ و میر گزارش شده در شهرستان سانتا باربارا

سه نفر گزارش درگذشت COVID-19 روز شنبه با توجه به سانتا باربارا کانتی سلامت عمومی داشبورد. این بیشترین تعداد اف

توسط NEWSWORLDS در 1 تیر 1399

سه نفر گزارش درگذشت COVID-19 روز شنبه با توجه به سانتا باربارا کانتی سلامت عمومی داشبورد. این بیشترین تعداد افرادی که مرده ام در یک روز از بیماری مسری پس اول مرگ در شهرستان در تاریخ 1 آوریل. آیا این جهش جدید در مرگ و میر مربوط به شیوع موارد در پرستاری ماهر امکانات ناشناخته باقی می ماند — بهداشت عمومی نمی پاسخ به جمعه درخواست برای اطلاعات.

این مرگ و میر قابل توجه در آینده پس از دکتر هنینگ Ansorg این شهرستان افسر بهداشت برگزار شد در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه, ژوئن 19. خروج از معمول خود را حرفه ای آرام او افزایش دمای یک درجه به او توضیح داد که نیاز فوری برای به COVID-19 جدی است. او توضیح داد که چگونه 17 بیماران در بیمارستان در بخش مراقبت های ويژه بود "مبارزه برای زندگی خود را." پزشکان از سراسر شهرستان خواستار شد او نگران آن است که یک طوفان شدید از COVID موارد می تواند دم.

آخرین سه شنبه, ژوئن 16, پنج مرگ و میر در کشور اوکس مرکز مراقبت اعلام شد توسط بهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reynoso. ماهر پرستاری مرکز اطلاع آژانس در مورد اولین مورد مثبت در مارس 31, توجه به بهداشت عمومی سخنگوی جکی رویز. روز جمعه پنج تن دیگر پرستاری ماهر امکانات گزارش موارد مثبت و در کشور اوکس 28 ساکنان و 26 کارکنان آزمایش مثبت, Dr. انجام Reynoso گزارش شده در جمعه کنفرانس مطبوعاتی.

احتیاطی پیام نیز آمد و در روز جمعه از دکتر لین Fitzgibbons صندلی از بیماری های عفونی در کلبه سلامت. بستری شدن در بیمارستان رفت تا به سرعت بیش از دو هفته گذشته. در بیمارستان گزارش روزانه Fitzgibbons نقل عنوان کرد و گفت: "این را باید همه توجه.

"این بیماری همه گیر به صورت محلی است و نه بیش. در هر صورت ما اینجا را ببینید اثرات جامعه ما به عنوان یک کل" دکتر Fitzgibbons گفت. "برای محافظت از هر یک از دیگر, ما نیاز به پیمان به احتیاطی که ضروری است برای جلوگیری از گسترش ویروس. این به این معنی پوشیدن ماسک برای پوشش بینی و دهان سخت کوش بهداشت دست, امن, فیزیکی, فاصله — و حفظ این حمایت هر زمان شما نیاز به خارج از خانه خود و در جامعه است. دقت در این گام های کوچک می تواند صرفه جویی در زندگی کسی. کار ما اعضای جامعه به حفاظت از هر یک از دیگر است که چه چیزی باعث تفاوت."

افزایش مداوم در موارد زیر 21 روز پس از روز یادبود جمعیت پر سواحل آفتابی و مقامات بهداشت خواسته ساکنان به نظر پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و اگر نه خودشان در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی.

در علاوه بر این به سه مرگ و میر شهرستان داشبورد گزارش 40 مورد جدید و 1,568 آزمون گرفته شده است. در میان آمار دولت کست چشم با احتیاط هستند را افزایش می دهد در بستری که در زمان اندکی شیب در شنبه; این ظاهرا به ارمغان می آورد این شهرستان از که قرمز آماری منطقه. شیب ممکن است با توجه به این سه به تازگی گزارش شده مرگ و میر.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب