زمان و حافظه در وستمنت موزه هنر

هیچ کس نیاز به یادآوری است که COVID-19 poltergeist تضعیف شده است کسب و کار و لذت بردن در مقابل هر. با ما موزه

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

هیچ کس نیاز به یادآوری است که COVID-19 poltergeist تضعیف شده است کسب و کار و لذت بردن در مقابل هر. با ما موزه ها و گالری های توقیف هنر-مراقب در شهر خود را پیدا الگوهای مختل و همچنین تداوم فرهنگی از صحنه هنر تقویم محور جزر و مدی.

در مورد حق در حال حاضر به عنوان مثال موسسات آموزش عالی را در نمایشگاه توسط دانشجویان هنر برای مردم را به مطالعه در فرد است. اگر چه فیزیکی ملاقات امکان پذیر نمی باشد وستمنت کالج است که هنوز میزبانی سالانه آن گروه نشان می دهد — یک juried انتخاب هنر از سه شهرستان. این سال را به مدل انتخاب شده توسط هنرمند و CSU بلند, ساحل, پروفسور کریستوفر مایل است dubbed زمان و حافظهبا 48 قطعه کشیده شده از 221 نوشته 95 هنرمندان.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


نشان می دهد برای اولین بار-محل-برنده قطعه, James Van Arsdale را "Electroexplosive ماشین زمان به دهه 70" است که دارای گونه های برامده كلاسيك-نگر ترکیب عرفانی مثلث و یک تور-آماده جاده مورد. کار گسترش هنرمند/موسیقی مداوم علاقه نسبتا اخیر بالا-پایین, فرهنگی antiquation.

Dane گودمن "راست که در آن شما می خواستم" ارائه می دهد teetering جذابیت خود تکیه برج حصیری. او قطعه "پس از آن و پس از آن" ویژگی های دراز و باریک آبه لینکلن و ذاتی محکوم آدم برفی — آشنا عضو گودمن تکراری بازیگران از کاراکتر ها است.

ماشین سواری است که به خوبی در این نمایش از سابق وستمنت استاد تونی Askew را "اندازه گیری" به لری تماس را "توسعه حکمت بیش Ti(hy)من" و روزماری Gebhart را "نامرئی شهرستان." هر یک از این آثار adeptly فیوز ساختار و اتفاقی و خاطره انگیز زیبایی از اشیاء موجود سازمان یافته به, جدید, لذتبخش غیر منطقی حالات. لوله کشی که ایده از زاویه های مختلف و مواد پایه سوزان اونز کولاژ مواد منابع می آید از بیت قلع ریزه بالا و جاودانه در آثار هنری "دیگر یاد می شود."

نشان می دهد مکان دوم برنده لیزا جرثقیل را "نوزاد" گویا حس معصومیت و باروری به صراحت انتقال یک بره تولد — بین مادری پورتال خاکی و واقعیت جدید ضمنی توسط توده ای از سنگ. ران نیوتن mixed-media معجون "سگ تعقیب دم" با sculptured پوچ بالای یک نقاشی جعبه چوبی با یک باد-تا لنگ توضیح داده شده است pithily توسط هنرمند با عنوان "یک تفسیر از صرف زندگی در سیاره زمین است."

رالف گوشه' "نقاشی غار من" یکی دیگر از هنرمند زیرک بدوی اختراعات یک تابلو از تصاویر با چرخش mythically و پوچ مانند pictographs از یک سن نا مشخص و یا فرهنگ. بیشتر به نقطه اینها از خود قلمرو خیالی نقاشی شده غار از او خلاق دامنه. یکی دیگر از سخت به دسته بندی قطعه ای است از الهام miniaturist گیل کاج که شما کشنده "خستگی ناپذیر اعمال" زینت دستکاری مرموز در بر داشت عکس از بیچهره فرز ارقام با پارچه های رنگی و مداد های خشک و رنگدانه.

در نقاشی مارسیا ریکارد را استادانه و دقیق "Memento Mori" unapologetically گسترش هنوز هم زندگی سنت نقاشان مانند قرن 19 آمریکا ویلیام مایکل Harnett. حرکت در جهت دیگر قطعه توسط قطعه پیج ویلسون می رود بی با animalistically فصل پرتره سگ "بیایید شباهنگ" که در تضاد با WB اکرت براق "روز دیگر" کارآمد رویای صحنه somnolent مرد محاصره شده توسط پرندگان بزرگ احتمالا شوم و/یا محافظ.

رایگان تبادل نمایندگی و انتزاع در برندان Murdock را "دیده بان" — با مبهم و نیروهای اشکال چرخش در اطراف شوم تخم چشم — باعث می شود برای خوب segue به نقاشی انتزاعی مشروط. منظم شبکه مانند شیب رنگ دادن ریتم به سینتیا مارتین "گذشت زمان" است در تضاد به آمورف سطح-فضایی بازی A. Michael Marzolla را "با دانه."

مخلوط کردن نقاشی ژانرها را در راه خود را Randal کار را "دائمی چیز (جوانان و ابدیت)" (نشان می دهد و در مقام سوم برنده) کار می کند تا خشن, جذاب, brushstroke انرژی در آن تصویر یک زن در تفکر.

زمان و حافظه بازی بیش از قطعات کمی در این هنر به عنوان آنها را در جای دیگر در "گالری." به عنوان جذاب به عنوان اینترنت هنر-مشاهده می شود به عنوان آن را بیش از در "وستمنت موزه هنر" — ما نیز خودمان را به طور ضمنی با استفاده از "هوا به نقل از" زمانی که در فرهنگ غرب ، اما هنر را به عنوان ما خواهد شد.


4•1•1 | زمان و حافظه است که به صورت آنلاین از طریق ژوئن 20, وستمنت ریدلی-درخت, موزه هنر westmont.edu/museum. گالری ساعت: 24/7.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن