زمان برای تغییر سیستم

من به تازگی دیده می شود مردم با بیان این که مشکلات مدرن امریکا را می توان به طور مستقیم به ترسیم دونالد مغلوب

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

من به تازگی دیده می شود مردم با بیان این که مشکلات مدرن امریکا را می توان به طور مستقیم به ترسیم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری. راه حل این است که به سادگی به انتخاب های مختلف, سیاستمدار, به ریاست جمهوری, به طوری که آنها می توانید بازگرداندن "مدنیت."

این دیدگاه است که به نظر من خطرناکی کوته و نادیده بی عدالتی پخته شده را به سیستم آمریکایی است. Philando کاستیا اریک گارنر و مایکل براون شد همه به قتل توسط پلیس تحت اوباما. امریکا به عراق حمله کرد در ساخته دلایل زیر جوانتر بوش. بزرگترین گسترش آمریکا اجرای قانون اختیارات و بودجه در تاریخ اخیر به قانون امضا شده بود توسط کلینتون.

مغلوب ساختن پیشی جستن است نشانه ای از یک بیمار سیستم نمی شود. مشکل حل نخواهد شد به سادگی با جایگزینی یک سیاستمدار خالی اظهارات یا رمز اصلاحات. تغییرات سیستماتیک مانند مطالبات S. B. Black Lives Matter یا تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس — لازم است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب