تن ناشنوا

من در رابطه با قطعه نظر "در مورد COVID متوازن" که من در سراسر از ایمیل مستقل روزانه من آمد نوشتن. من شوکه شده

توسط NEWSWORLDS در 25 مرداد 1399

من در رابطه با قطعه نظر "در مورد COVID متوازن" که من در سراسر از ایمیل مستقل روزانه من آمد نوشتن. من شوکه شده بود که می گویند حداقل به خواندن این نویسنده به حداقل رساندن مرگ بیش از 160،000 نفر ، و پیش بین 250،000 ، با بیان آنها "1/16درصد از جمعیت" و نیمی از سالمندان و مصون سازی تشکیل شده بود.

من شک ندارم که چندین خواننده این روزنامه عزیزان ی که به دلیل COVID-19 که برخی از آنها افراد کاملاسالم بودند، از بین می رهند. این مقاله تن ناشنوا، بی ملاحظه، و خطرناک با توجه به آب و هوای در حال حاضر مبهم اطراف COVID-19 احتیاط است.

در حالی که من درک می کنم آن را یک قطعه نظر است، آن را یک چیز به اظهار نظر است که جو اقتصادی می تواند به افزایش خودکشی منجر شود در هر سقوط مسکن در بازار در سال 2008. این یکی دیگر از چیز ها به چاپ مقاله های محلی غالب انتشار یک قطعه نظر به حداقل رساندن مرگ قابل پیشگیری از بیش از 160،000 نفر است.

این یک امتیاز است که تا حد زیادی توسط این ویروس دست نخورده است، و به عنوان نویسنده می گوید، این ویروس به طور نامتناسب ی کسانی که در محله های نزدیک زندگی می کنند، مانند کسانی که در زندان و در جمعیت های کار-خدمه زندگی می کنند در محله های نزدیک تحت تاثیر قرار گرفته است. نویسنده بیان می کند که کسانی که در معرض خطر نیستند و خطری را به وجود نمی ارند، باید اجازه داشته باشند که به زندگی روزمره خود بازنگشتند، که باز هم، یک بیانیه کاملاً ناشنوا، تمام امتیازات؛ با اظهارات نویسنده در مورد زندان ها و کار خدمه جمعیت، آن را طبقه بندی و بسیار بی احساس است.

این نویسنده حق دارد که به صورت آنلاین و در not عموم در چندین انجمن که روزنامه محلی نیست که بسیاری برای به روز رسانی خود در مورد دستورالعمل ها برای چگونه بهترین راه حل برای به حداقل رساندن گسترش COVID-19 به بیان. این مقاله در خدمت به اعتبار جمعیت است که در حداقل خطر سلامت اگر آنها قرارداد ویروس اما حامل که می تواند کسانی که می تواند کسانی که هیچ چاره ای به جز قرار دادن خود را در معرض خطر عفونت آلوده, بسیاری از آنها از خانواده های طبقه کارگر که در محله های نزدیک با دیگران زندگی می کنند که ممکن است سالمندان و یا ایمنی به خطر بیایند.

من صمیمانه امیدوارم که نویسنده در نظر مرگ بالقوه آنها می تواند با این قطعه نظر و همچنین مرگ بالقوه آنها می تواند باعث به دلیل آنها انتخاب می کنید به کسب و کار بازگشت به عنوان معمول است.

به

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن