نگاه نزدیک در ورودی UC رئیس جمهور مایکل دریک

مایکل Drake به زودی موفق جانت ناپولیتانو به عنوان رئیس جمهور بعدی UC سیستم. دریک را سر UC سیستم در یک زمان باع

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

مایکل Drake به زودی موفق جانت ناپولیتانو به عنوان رئیس جمهور بعدی UC سیستم. دریک را سر UC سیستم در یک زمان باعث خرابی دولت سرمایه گذاری ملی حقوق مدنی قیام و گسترده عدم اطمینان در مورد آموزش عالی در میان جهانی همه گیر. دریک وقت ممکن است خبر خوش برای برخی از, اما یک بررسی دقیق تر از رکورد خود موجه است.

ناپولیتانو تصدی آغشته است توسط یک سری از مجادلات مربوط به دانشگاه, پذیرش و امور مالی است. به تازگی به عنوان 2017, ناپولیتانو شد و اندرز توسط UC رجنت به ایفای نقش دخالت دولت در ممیزی. اغلب خصمانه و طبیعت روابط بین UC دولت و رهبران دولت به احتمال زیاد بدتر شده است با همیشه در حال محکم کردن محدودیت های بودجه.

کارگران که به گونه ای خستگی ناپذیر در خدمت UC سیستم تا به حال به مبارزه با دندان و ناخن قابل زندگی برای یک دستمزد ثابت در برابر تهدیدات برون سپاری. به طور فزاینده ای به بخش خصوصی واگذار ساختار سیستم است که در تلاش برای مقاومت در برابر از دست دادن درآمد ناشی از COVID-19 — دانشگاه اعلام کرده است که آن را غیر روحانی کردن 3,000 کارگران systemwide بدون ذکر احتمالا دسترسی به میلیاردها دلار ذخیره اوقاف برای جلوگیری از اخراج. حتی فقط 1% افزایش در وقف پرداخت در UC برکلی خواهد تولید 50 میلیون دلار برای COVID-19 امداد کمک های مالی.

در نور از این حوادث دریک یک انتخاب عالی به سر UC سیستم. رزومه کاری خود را در دانشگاه شامل رشته پزشکی در چشم پزشکی از UCSF نه سال به عنوان صدراعظم از UC ایروین و یک پست به عنوان systemwide معاون رئیس جمهور برای امور بهداشت و درمان. دریک کار به عنوان صدراعظم قرار UC Irvine, به عنوان یکی از کالج ها برای دسترسی عالی آموزش و پرورش, و او به طور رسمی به رسمیت پردیس به عنوان یک اسپانیایی در خدمت نهاد.

اخیرا دریک شد رئيس جمهور از دانشگاه ایالتی اوهایو که در آن او را به رهبری تلاش ها برای گسترش برنامه های بورس تحصیلی و کاهش شهریه برای طبقه متوسط و کم درآمد و دانش آموزان. اما در حالی که دریک رکورد در بهبود آموزش عالی دسترسی و افزایش تنوع ستوده است این تنها بخشی از داستان خود می گوید.

UC Board of Regents صندلی جان پرز در ستایش دریک برای تلاش های خود را در پیشبرد تنوع و مبارزه با تجاوز جنسی. اما دریک شده است به شدت مورد انتقاد فعالان و بازماندگان تجاوز جنسی خود را برای دست زدن به دکتر ریچارد اشتراوس' سریال سوء استفاده جنسی در ایالت اوهایو. در حالی که این نفرت و غم انگیز فرهنگ سوء استفاده نمی افتد دریک سازمان دیده بان فعالان اند مشخص می شود پاسخ خود را به عنوان قصد ندارم به اندازه کافی برای ایجاد یک آموزشی فرهنگ از ترس از سوء استفاده.

بعلاوه در میان ملی گفتگو در مورد رایگان و باز کردن گفتمان دریک شده است را محکوم کرد به اتهام سرکوب آزادی بیان است. دریک مورد انتقاد قرار گرفت در سال 2010 در مورد "ایروین 11" جنجال زمانی که 11 دانش آموزان قطع بحث های پس از آن-سفیر اسرائیل در ایالات متحده مایکل اورن. از نشان دادن دانش آموزان 10 نفر محاکمه و مجرم شناخته.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از جنوب کالیفرنیا را محکوم کرد دادستان از این دانش آموزان است. دادستان منطقه در زمان تونی Rackauckas, سکوت تظاهرات صلح آمیز از دانش آموزان با نظرات مخالف و ایجاد یک سنت خطرناک. تنها دو هفته پس از Irvine, 11, 17, بیشتر مردم دستگیر شدند at UC Irvine, پس از فعالین کارگری برگزار شد تظاهرات اعتراض ضد مهاجر شیوه های استخدام در یک شرکت قرارداد توسط سیستم UC.

در حالی که اخلال در سخنرانی و تداخل با عملیات دانشگاه تحت حوزه قانونی آزادی بیان ما باید در نظر آشکار بی عدالتی در دریک تحویل عدالت است. بدون خشونت مستقیم عمل باید بخشی از هر فعالیت به چالش ظالمانه سلسله مراتب و موسسات و UC سیستم باید حاضر به همکاری با هر گونه پیگرد قانونی بدون خشونت معترضان.

در سال 2007 دریک اقدام به آتش حقوقی برجسته پروفسور اروین Chemerinsky سپس مراسم تحلیف رئیس UC Irvine, دانشکده حقوق, پس از یک مظنون به تلاش لابی با ثروتمند جمهوریخواه اهدا کنندگان و فعالان است. پس از اعتراض ملی محکوم کردن اقدامات خود را دریک مجبور شد به عقب ،

هنگامی که بحث در مورد این مسائل Chemerinsky گفت که او تا به حال از نزدیک با Drake به مدت شش سال حتی یک کلاس تدریس هم هر یک از کسانی که او هیجان زده است در انتخاب دریک به عنوان رئیس جمهور UC سیستم. Chemerinsky تاکید کرد که در حالی که او در بر داشت اقدامات اورنج کانتی دادستان منطقه به ظالمانه بود — و این که او به مخالفت با پیگرد قانونی از این دانش آموزان — اقدامات خود را نمی تشکیل آزادی بیان.

در ماه ژوئن UC علمی سنا در نامه ای به ناپولیتانو نشان دادن ضد سیاه, نظامی پایه در هسته های مدرن پلیس و UC پلیس. دانشکده توصیه می شود که ما پال خواستار قطع بودجه دولت و خلع سلاح پلیس دوباره اختصاص بودجه به خدمات بهداشت روانی برای قربانیان خشونت های پلیس و حل موجود موافقت نامه همکاری با سازمان های اجرای قانون. دانش آموزان نیز به نام پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و برای در نظر گرفتن چگونه به کاهش نفوذ ضد سیاهی در نهاد ما.

با توجه به گسترده احساسات به لغو پلیس — و برای از بین بردن نقش خود را به عنوان نوش دارو برای نابرابری و مخالفت — دریک وقت نمی تواند در یک زمان بهتر است. در چند هفته گذشته دریک هر دو ابراز نظر او که نژاد پرستی خود باید در نظر گرفته شود اضطراری برای بهداشت عمومی و نشان داد که او را نگاه راه هایی برای اصلاح و پلیس.

به عنوان ورودی جمهور دریک باید در حفاظت از آزادی بیان از دانش آموزان به چالش کشیدن نظم موجود سرمایهداری و در اعتراض به ناعادلانه شیوه کار و ادامه اشغالگری اسرائیل. او باید اطمینان حاصل شود که UC سیستم با بهره گیری از همه از بودجه در اختیار خود را برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. او باید گام به توجه به فریادهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی خواستار cost-of-living تنظیم است. به منظور موثر UC رئیس جمهور دریک باید متعهد شود در کنار دانش آموزان و کارگران و اساتید اهل ایالت کالیفرنیا است.

جیمز فرارو رو به افزایش است, ارشد, تحصیل در رشته تاریخ در دانشگاه سانتا باربارا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب