بیش از حد دوستانه ؟

من به تازگی پیاده روی در مسیرهای پیاده روی از دانشگاه, نقطه ساحل. یک زن و شوهر به تماشای خود را به عنوان دو en

توسط NEWSWORLDS در 14 تیر 1399

من به تازگی پیاده روی در مسیرهای پیاده روی از دانشگاه, نقطه ساحل. یک زن و شوهر به تماشای خود را به عنوان دو enormous انداخته سنت Bernards شلوغ من و دوستم در یک راه پله. زمانی که من به ابراز نگرانی, زن تمسخر و گفت: Bernards دوستانه هستند.

روی یک پله و یا هر منطقه ای که در آن مراقبت های لازم است یک سگ اجازه دهید به تنهایی دو خطرناک است. در واقع در چنین شرایطی حیوانات "دوستی" به خصوص همراه با اندازه آن افزایش خطر و مسئولیت.

به عنوان یک سگ به صاحب آن است که مسئولیت خود را به درک این. همچنین مسئولیت خود را بدانند و احترام UCSB سیاست: سگ ها در زمینه محوطه دانشگاه باید در یک دسته سه تایی بیش از شش فوت یا ایمن محدود در یک وسیله نقلیه در تمام زمانها. سگ تحت فرمان صوتی در نظر گرفته نمی در دسته سه تایی و مجاز نیست.

دسته سه تایی سگ خود را.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن