UC برکلی اذعان قومی متنوع ترین کلاس در بیش از 30 سال

در زیر جدید پذیرش رهبری دانشگاه برکلی بستری ترین آن قومی متنوع دانشجوی سال اول کلاس در بیش از 30 سال است. با ت

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

در زیر جدید پذیرش رهبری دانشگاه برکلی بستری ترین آن قومی متنوع دانشجوی سال اول کلاس در بیش از 30 سال است.

با توجه به پردیس آزادی مطبوعات کلاس 2024 شامل تعداد بی سابقه ای از آمریکایی های آفریقایی تبار و Latinx دانش آموزان حداقل از اواخر دهه 1980 ، کلاس ورودی شامل 737 آفریقایی و 3,379 Latinx دانش آموزان که بیش از 200 و 1000 دانش آموزان بیشتر از هر مربوطه جمعیت در مقایسه با سال گذشته دانشجوی سال اول کلاس.

پردیس پذیرش رای باقی می ماند همان است که در سال گذشته در 15 ٪ .

پس از سال گذشته پذیرش در مقطع کارشناسی مدیر Femi Ogundele کار کرده است به وصله پینه کردن دانشجوی آینده نگر توسعه و ارزیابی است. با توجه به Ogundele پذیرش تیم تلاش منعکس institutionwide تعهدات به تنوع پردیس اخیرا نشان داده شده توسط صدراعظم اسپانیایی-خدمت موسسه ابتکار.

تغییرات در فرآیندهای پذیرش گرفته اند سهام-محور رویکرد Ogundele اضافه شده است. پذیرش تیم تجدید نظر که در آن این بازديد دانش آموزان آینده نگر و چگونه با آن ارتباط برقرار دانشگاه برکلی تجربه.

"این مهم است که ... دانش آموزان می دانند که ما آنها را ببینید ما در مورد مراقبت از آنها و ما می خواهیم آنها را" Ogundele گفت. "عالی وجود دارد دانش آموزانی که آیا اعمال ما هستند چرا که آنها مرعوب."

تغییرات متقاضی ارزیابی شامل تنظیم توزیع نرم افزار بررسی و مطمئن شوید که خوانندگان آماده به رسمیت شناختن استعداد دانش آموز با توجه به Ogundele.

Ogundele گفت: این فرآیندهای جدید اجازه می دهد تا تیم پذیرش داشته باشیم و از فرصت هایی که فردی دانش آموزان و فراهم شده است.

"ما مراقبت بیشتر در مورد برتری نسبت به کمال است. برتری می دهد راه را برای دانش آموزان به ما نشان می دهد که در آن آنها در حال آمدن از" Ogundele گفت. "ما اجازه نمی دهد SAT نمرات به تعریف."

Ogundele اضافه شده که ورودی کلاس آکادمیک "تعادل" با گذشته کلاس پروفیل.

تنوع و برتری علمی با توجه به Ogundele هستند متقابلا منحصر به فرد نیست.

"شما می توانید در واقع متنوع کلاس است که با تحصیلات دانشگاهی عالی" Ogundele گفت. "شما نمی مجبور به سازش در یکی دیگر."

به عنوان تیم پذیرش هدایت چالش های مطرح شده توسط COVID-19, Ogundele امیدوار است که آن را می توانید آمد تا با راه حل های جدید برای افزایش سهام و "آبشار آنها" اجازه می دهد تا برای تعامل بیشتر با کمتر دانش آموزان آینده نگر.

Ogundele معتقد است که گام برای تنوع و حقوق صاحبان سهام در پردیس ادامه خواهد داد به یک کار در حال پیشرفت است. به دنبال به جلو او امیدوار است برای تعامل با دانش آموزان در منطقه خلیج رسیدن به بیشتر شهرستانهای سراسر کالیفرنیا و تقویت برنامه نویسی برای زنان در بنیادی و دانش آموزان از رنگ.

"ما باید برخی از کار را به انجام" Ogundele گفت. "اما این کلاس در حال حرکت است و ما در مسیر درست است."

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب