تبر پرتاب کسب و کار باز می شود, فراهم می کند و بزرگسالان بیشتر تفریح در هانوفر

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 11:38 AM EDT Jun 12, 2020در ماه فوریه شلی کوین می خواستم برای پیدا

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

در ماه فوریه شلی کوین می خواستم برای پیدا کردن یک راه مناسبی را برای جشن دختر تولد 25.

او در نهایت فرود بر تبر پرتاب.

اگر چه او مطمئن نیستید در ابتدا کوین گفت: او به زودی در مقابل یک هدف پرتاب محور خودش است.

"ما نشسته بودند وجود دارد و ما در حال فکر کردن," اوه خدای من ما باید این فضا بیش از در باشگاه من که نمی آوردن هر گونه درآمد. این بزرگ خواهد بود برای قرار دادن در آن وجود دارد' گفت:" کوین از Conewago, شهرستان Adams County است.

او با ساخت و ساز مهارت های خانواده را قادر به ساخت Kickin' تبر در فضای اضافی در هانوفر Kettlebell باشگاه یکی دیگر از کوین کسب و کار.

"ما فقط می خواستم به چیزی به هانوفر برای مردم به دلیل وجود یک کل بسیاری از تفریح و سرگرمی در هانوفر برای بزرگسالان" کوین گفت. "ما باید بازی بولینگ, ما, استخر, لیگ دارت لیگ است که مرتب کردن بر اساس چیزی که ما تا به حال هرگز چیزی شبیه به این."

بیشتر: هانوفر قصبه و پن شهرستان باز کردن برخی از خدمات به مردم در سبز فاز

بیشتر: دوستان نزدیک باز سالن Maven لغو مشتریان در میان COVID-19 محدودیت

کوین شده است یک صاحب کسب و کار برای بیش از 20 سال است اما این اولین بار است او را از انجام کاری در تفریح و سرگرمی.

"من بسیار هیجان زده هستم منظورم این است من عشق را به اطراف مردم. من دوست دارم به ملاقات با افراد جدید. من می خواهم مردم را به خنده هم خوب است," او گفت:.

اصلی خود باز تاریخ مارس 1 رو به عقب رانده با COVID-19 محدودیت. کوین نیز به دنبال او از سالن و آبگرم Quinn-tesen-Shel بدن آبگرم. او تا به حال هر گونه درآمد برای سه ماه گذشته است و آماده برای باز کردن.

"من فقط فکر می کنم همه فقط آنها فقط نیاز به خارج شدن ... آنها نیاز به معاشرت" کوین گفت. Kickin' Axe باز می شود جمعه, ژوئن 12.

York County سبز وارد فاز روز جمعه که به معنی "داخل ساختمان تفریح و سرگرمی, بهداشت و سلامتی, امکانات و مراقبت های شخصی خدمات مانند ورزشگاه و چشمه های معدنی باز در 50 درصد اشغال با انتصاب به شدت تشویق."

چگونه تبر پرتاب کار می کند در Kickin' تبر

مهمانان نیاز به کتاب یک ساعت و نیم زمان حافظه در وب سایت kickinaxehanover.com.

قیمت برای هر پرتاب کننده است $20 و محل تنها باز از دوشنبه تا یکشنبه. پرتاب در دسترس است برای کسانی که مسن تر از 12 و 12 تا 17 ساله باید همراه با پدر و مادر/نگهبان.

ساختمان نیز می تواند اجاره ای برای احزاب بزرگتر از 24 به مدت دو ساعت.

هر گروه اختصاص داده خواهد شد یک مربی که خواهد شد آموزش چگونه به پرتاب تبر, مانیتور, که هیچ یک پرتاب تبر در حالی که یکی دیگر بازیابی و ارائه پیشنهادات بازی.

مهمان خوش آمدید به خود آبجو و غذا.

بیشتر: هانوفر خلاق باعث می شود relatable ویدئوها از بی دست و پا کار برخورد میان coronavirus

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: چه هانوفر/Adams summer حوادث لغو هنوز هم ممکن است به در ؟

ماسک پوشیدن نمی خواهد نیاز به بازی اما کسانی که انتخاب می کنید به پوشیدن ماسک ممکن است. کوین گفت: کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک, اما آنها را به آنها را می پوشند اگر یک گروه از آنها می پرسد بیش از حد.

کوین گفت که این فعالیت خوب است برای تمام سنین و همچنین گروه پیوند ورزش.

"کسی تا به حال به ما گفت: که هانوفر نمی پشتیبانی تبر پرتاب ... من به امید هانوفر پشتیبانی از ما و من اثبات او را به اشتباه" کوین گفت.

Kickin' تبر تبر پرتاب

که در آن: 1000 کارلایل خیابان سوئیت 2150 ورودی است که در پشت ساختمان

وقتی که: 5-11:15 بعد از ظهر جمعه ها; 12:30-11:45 بعد از ظهر شنبه ها; 2-7:30 بعد از ظهر روزهای یکشنبه

رسانه های اجتماعی: Kickin' Axe هانوفر در Facebook

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب