UC برکلی دانش آموز دکترا اعطا بورس تحصیلی برای دانشکده پزشکی

دانشجوی دکترای پردیس Iemaan Rana شده است 26،000 دلار Gunther و لی Weigel بورس تحصیلی دانشکده پزشکی توسط بنیاد

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

دانشجوی دکترای پردیس Iemaan Rana شده است 26،000 دلار Gunther و لی Weigel بورس تحصیلی دانشکده پزشکی توسط بنیاد ملی Elks اعطا شده است.

رانا که به عنوان کارشناسی در UC برکلی حضور داشت و اوایل سال جاری مدرک کارشناسی ارشد بهداشت عمومی را دریافت کرد، تحقیقات خود را بر روی آلاینده های زیست محیطی همه جا، یا UEPs متمرکز کرد و لوپینگ ژانگ، استاد دانشکده بهداشت عمومی UC برکلی. رانا به طور همزمان در برنامه دکترا در دانشکده بهداشت عمومی و برنامه ام دی در دانشگاه ایلینوی در اوربانا-چمپین ثبت نام کرده است.

رانا در طول تحقیقاتش «نگران» بود تا یاد بگیرد که UEPs از آباب صنعتی و کالاهای مصرفی با تخفیف، محله عمدتاً مهاجر خود را در شیکاگو احاطه کرده و آن ها را در معرض خطر افزایش قرار گرفتن در معرض آلاینده ها و در نتیجه بیماری قرار داده است.

رانا در یک ایمیل گفت: «از آن زمان به ماموریت من تبدیل شد که بفهمم UEPs چگونه می توانند میانجی گری بیماری مزمن را انجام دهند، و چگونه می توانیم آن دانش را مهار کنیم تا سیاست هایی را برای حفاظت از جوامع آسیب پذیر آغاز کنیم.»

ژانگ پس از همکاری نزدیک به هفت سال با رانا، او را یک دانش آموز استثنایی توصیف کرد.

با شروع COVID-19، کار رانا و ژانگ عملا حرکت کرده است، با ژانگ به یاد مکالمه اخیر شوهرش اتفاق افتاده است به بیش از حد شنیده می شود. ژانگ گفت که شوهرش از شنیدن صحبت هایش اینقدر «تقریباً» با یک دانش آموز شگفت زده شده است که به آن اطمینان داد: «نگران نباش! این دانش آموزی است که من خیلی خوب می شناسم.»

در طول سال ها، ژانگ گفت که توانسته شاهد رشد تحصیلی رانا باشد، امروزه او را کمتر به عنوان یک دانش آموز و بیشتر به عنوان «شریک دست راست» و همکارش مشاهده می کند.

با هم، رانا و ژانگ اثرات گلیفوزات ، شایع ترین علف کش مورد استفاده در ایالات متحده و عنصر اصلی فعال مورد استفاده در محصول Monsanto خلاصه ، در بیماری های مزمن مورد مطالعه قرار گرفته است.

بر اساس یک اطلاعیه مطبوعاتی دانشکده بهداشت عمومی، رانا همچنین UEPs مانند فرمالدهید و بنزن را مورد مطالعه قرار داده است.  

رانا در این ایمیل گفت: "درک چگونگی تاثیر UEPs بر سلامت انسان و ترویج جایگزین های امن تر به حداکثر برای جامعه مفید خواهد بود." "ما قادر خواهیم بود برای محافظت از افراد در سطح محلی، ایجاد سیاست های مبتنی بر سلامت، و در نهایت ایجاد یک محیط امن تر برای نسل های آینده است."

بورسیه دانشکده پزشکی گونتر و لی وایگل از سال ۲۰۱۱ در مجموع ۱٫۱ میلیون دلار به ۵۱ دانشجوی پزشکی اعطا کرده است، به گفته کالین کنراد، مدیر برنامه های بورسیه در بنیاد ملیالکز.

کنراد در یک ایمیل اضافه کرد که این برنامه به موفقیت های بسیاری از رانا افتخار می کند و خوشحال است که از او حمایت می کند چرا که او سفر خود را از طریق دانشکده پزشکی آغاز می کند.

رانا در این ایمیل گفت: «من مفتخرم که نماینده جامعه UC برکلی به عنوان یک محقق بنیاد ملی الکز وایگل باشم.» "کار من در UCB به من اجازه داده است تا شاهد قدرت تحقیقات برای تقویت داستان های افراد آسیب پذیر و کاتالیس سیاست های حفاظت از سلامت محدود کننده استفاده از این مواد شیمیایی مضر باشم."

تماس با Kaleo مارک در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @kaleomark_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب