UC برکلی راه اندازی فن آوری سهام برنامه در پاسخ به COVID-19

UC برکلی به تازگی راه اندازی دانشجویی فناوری سهام برنامه یا گام به رایگان ارائه سخت افزار و دسترسی به اینترنت

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

UC برکلی به تازگی راه اندازی دانشجویی فناوری سهام برنامه یا گام به رایگان ارائه سخت افزار و دسترسی به اینترنت به دانش آموزان در پاسخ به COVID-19 و شیفت به آموزش از راه دور.

در طول 2020-21 سال تحصیلی مرحله عرضه خواهد شد با کیفیت بالا, لپ تاپ, Wi-Fi نقاط داغ به عنوان به خوبی به عنوان لوازم جانبی از جمله سر و صدا لغو هدفون و وب کم جهت کمک به دانش آموزان موفق در کنترل از راه دور کلاس ها با توجه به جنیفر McNulty پروژه تحلیلگر سیاست برای دانشگاه و دانشجو فن آوری صندوق. او افزود که این برنامه دریافت $4.1 میلیون از دانشگاه برکلی معاونت کارشناسی آموزش و پرورش و رئیس دفتر مسئول اطلاعات نیز به عنوان یکی دیگر از $500,000 از دانش فن آوری صندوق.

"این موضوع که predates COVID در اطراف فن آوری, سهام و دسترسی بسیار تشدید شده و با تغییر جهت به کنترل از راه دور, آموزش" McNulty گفت.

قادر به شرکت در یک زوم کلاس به دلیل نامنظم اتصال به اینترنت یا عدم دسترسی به یک عملکرد کامپیوتر می تواند یک "باعث شکستن و یا" وضعیت برای برخی از دانش آموزان با توجه به McNulty. او افزود که دریافت رایگان مواد می تواند آنها را قادر به کسب اعتبار و شرکت در کلاس.

قبلا دانش آموزان تا به حال دسترسی به در دانشگاه منابع از جمله آزمایشگاه های کامپیوتر و فناوری برنامه های وام دهی و پردیس Wi-Fi. اما با UC برکلی زیرساخت نیست و به راحتی در دسترس در طول آموزش از راه دور کمک به دانش آموزان با مواد یک ضرورت است McNulty گفت.

"فن آوری دسترسی به طور مستقیم آینه کیفیت آموزش و پرورش است که می تواند دریافت در COVID-19" گفت: جاش Lewis, رئیس سیاست برای ASUC امور تحصیلی معاون رئیس جمهور.

فراتر از دانشگاهیان ارائه سخت افزار و نقاط داغ کمک خواهد کرد که نگه داشتن دانش آموزان از استفاده از منابع عمومی و محدود کردن قرار گرفتن در معرض COVID-19 با توجه به McNulty.

علاوه بر این McNulty امیدوار است این تکنولوژی کمک خواهد کرد که ذینفع مقابله با انزوا می آید که با COVID-19 بیماری همه گیر.

"دانش آموزان را قادر به تعامل بیشتر تحصیلی و اجتماعی با همسالان خود اگر آنها دسترسی به ابزار مورد نیاز" McNulty گفت.

این مواد خواهد بود اعطا شده به متقاضیان بر اساس عوامل مختلف از جمله دانش آموزان' دانلود آموزش مسئولیت خود گزارش مالی تاثیر با توجه به COVID-19 برآورد سهم خانواده از کمک های مالی و یا نیست و دانش آموزان در حال حاضر دریافت کمک از یک دانشگاه COVID-19 امداد مرکز با توجه به McNulty.

در حالی که اولویت الاجل برنامه باز باقی خواهد ماند در سراسر 2020-21 سال تحصیلی.

لوئیس گفت: او فکر می کند گام این است که یک "بزرگ Band-Aid راه حل" به یک مسئله بیشتر از بی عدالتی اما به آن نیاز دارد کمک های مالی بیشتر.

"ما به عنوان فعالان دانشجویی در حال رفتن به ادامه مبارزه برای بیشتر دولت از سرمایه گذاری در سهام" لوئیس گفت. "دراز مدت ما می خواهم برای دیدن بیشتر سرمایه گذاری از دانشگاه فن آوری و سهام در برکلی است."

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن