UC برکلی باید توزیع های بودجه فعلی و آینده

را بررسی کند سیستم UC payroll reportبه تازگی گزارش حقوق و دستمزد خود را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد که درآمد کارکنا

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399
را بررسی کند

سیستم UC payroll reportبه تازگی گزارش حقوق و دستمزد خود را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد که درآمد کارکنان خود از جمله افراد برتر در UC Berkeley را به نمایشمی گذاشت. قابل توجه اینکه بیشتر این نان آوران در دانشگاهیان یا اداره کار نمی کنند، بلکه در دو و میدانی کار می کنند. شش کارکنان بالاترین جبران کار در داخل فوتبال یا بسکتبال، با سرمربی فوتبال، جاستین ویلکاکس، raking در تقریبا 2.5 میلیون دلار - نزدیک به 4.5 برابر آنچه صدراعظم کارول مسیح ساخته شده است که در آن سال است. 

بودجه در سال 2020 به خصوص سخت است که توسط آمده است: COVID-19 ممکن است دانشگاه تا 340 میلیون دلار هزینه. و در حالی که برخی از بالاترین افراد سالاری سیستم UC را گرفته اند کاهش حقوق داوطلبانه -- مسیح در زمان کاهش 10 ٪ -- دو و میدانی 'بالاترین بگیران تا حد زیادی سکوت کرده اند. در حالی که ویلکاکس و دیگر مربیان فوتبال در زمان کاهش حقوق و دستمزد موقت (از مقادیر نامشخص) ، درآمد خود را نماینده یک مسئله بزرگتر در اطراف اولویت های دانشگاه -- این مربیان نباید به جیب که بسیار در درجه اول.

تخصیص منابع یک مسئله همیشگی دکمه داغ است -- مربیان دانش آموز تحصیلات تکمیلی اعتراض در سراسر سیستم UC برای تنظیم هزینه های زندگی تنها یک مثال است. COVID-19 این خشکسالی بودجه را تشدید کرده است. با این حال از طریق این همه گیر، پول برای فوتبال و بسکتبال امن شده است، با وجود ناتوانی دیرینه UC برکلی در اختصاص بودجه کافی برای برنامه های نیازهای اساسی است. مدرسه نباید به دانش آموزان تکیه کند تا منابع این خدمات را از طریق هزینه های دانشجویی، هزینه های پردیس و صندوق های کمک های متقابل که توسط دانش آموزان اداره می شود، بالا ببرند. از نظر اخلاقی باید به خوبی دانش آموزان را بر تامین آینده برنامه های ورزشی اولویت بندی کند.

در بودجه ۳ میلیارد دلاری یو سی برکلی، ۳۴٪ از شهریه، ۱۹٪ از ایالت و بقیه بیشتر از کمک های بلاعوض و قراردادها می آید. ورزش، در درجه اول فوتبال، به عنوان ژنراتور درآمد محوری نگاه می شود، اما مدارس Pac-12 سالانه تنها ۳۲ میلیون تا ۳۳ میلیون دلار درآمد دارند. net loss به تازگی کال دو و میدانی حتی در نتیجه ساخت و ساز در ورزشگاه مموریال و یک مرکز آموزشی، سالانه ۹ میلیون دلار ضرر خالص درو کرده است.  

هیچ کدام represent از این ها این نیست که بگوییم دو و میدانی برای فرهنگ پردیس بی اهمیت هستند یا باید لغو شوند؛ این برنامه ها نشان دهنده یک مسیر ارزشمند برای آموزش عالی و فرصت برای دانش آموزان شان هستند. با این حال، سویه های همه گیر بودجه پیچیده تر، به ویژه در طول یک فصل که تیم ها حتی به میدان ن خواهند رفت. دو و میدانی نباید از برنامه های ضروری ضرب و شتم -- مانند مسیر به مرکز مراقبت ، منابع بهداشت روانی و یا کمک های مالی -- که حمایت از جمعیت دانش آموز عمومی است. 

این گزارش حقوق و دستمزد نشان می دهد اولویت های غیر مسئولانه UC برکلی -- دو و میدانی بیش از پرداخت عادلانه ، دو و میدانی بیش از نیازهای اساسی ، دو و میدانی بیش از تمام برنامه های دیگر. وقت آن رسیده است که مدیران پردیس پول خود را در جایی که دهان شان است قرار دهند. اگر پردیس ما واقعا به دانشجویان خود اهمیت می دهد، ارزیابی مجدد اولویت های پولی بسیار مهم است، نه تنها در طول این همه گیر، بلکه برای آینده پردیس.

سرمقاله ها نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان سردبیر نظر پاییز 2020، کاترین شوک نوشته شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن