UC برکلی افزایش بیش از $1B در 'راه روشن' کمپین

UC برکلی مطرح شکستن رکورد $1.039 میلیارد دلار در این سال مالی با کمک های مالی از بیش از 61,000 اهدا کنندگان. د

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

UC برکلی مطرح شکستن رکورد $1.039 میلیارد دلار در این سال مالی با کمک های مالی از بیش از 61,000 اهدا کنندگان.

در این سال تلاش های جمع آوری اعانه به دنبال در دو سال گذشته نیز مجموعه ای جمع آوری کمک های مالی پرونده با توجه به جولی هوپر, معاونت توسعه دانشگاه و فارغ التحصیلان روابط. بودجه ساخته شده از هدیه تعهدات و کمک های مالی خصوصی. کمک های مالی تشویق شدند به عنوان بخشی از "راه روشن" کمپین UC برکلی بزرگترین هدف جمع آوری اعانه.

"در طول این زمان نامشخص, من الهام بخش و انرژی از پاسخ از ما, پردیس, جامعه ما, چالاک, شرکت پژوهش ما مصمم درایو برای خدمت به مردم خوب و سخاوت از اهدا کنندگان ما که پشتیبانی تأکید می کند که برکلی مسائل در حال حاضر بیشتر از همیشه گفت:" صدراعظم کارول مسیح در جولای 20 پیام.

UC برکلی "راه روشن" کمپین راه اندازی شد Feb. 29 و ادامه خواهد داد تا پایان سال 2023 با هدف بالا بردن 6 میلیارد دلار. UC برکلی در حال حاضر 62 درصد از راه را در جهت رسیدن به این هدف است.

کمپین اولویت عبارتند از: گسترش اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی کمک هزینه های تحصیلی, بهبود, کارشناسی, تجربه, حمایت از تحقیقات چند رشته ای از طرح های ساختمان و امکانات بهتر.

"به موفقیت مالی از سال گذشته خواهد شد تاثیر زیادی" هوپر گفت: در یک ایمیل. "بودجه مطرح خواهد شد ارائه پشتیبانی برای دانشجویان و استادان و برنامه های که برای اطمینان از برتری علمی دسترسی و حقوق صاحبان سهام از تجربه است."

کل وجود دارد 61,553 اهدا کنندگان با بزرگترین کمک های مالی رفتن به سمت ایجاد یک علوم اطلاعات ساختمان Rausser دانشکده منابع طبیعی و ویل Neurohub همکاری بین دانشگاه برکلی UCSF و دانشگاه واشنگتن است.

نیز وجود دارد بیش از 21 میلیون دلار اهدا از حدود 3800 خیرین برای حمایت از تلاش های مربوط به COVID-19. UC برکلی متمرکز بر ارائه دانش آموزان با کمک های مالی برای نیازهای اضطراری و همچنین COVID-19 تست و تحقیق در چند ماه گذشته با توجه به هوپر.

به گفته هوپر به عنوان اجتماعی خواستار نژادی, عدالت, افزایش, پردیس "دو برابر کردن" تلاش برای رسیدگی به تنوع و ایجاد یک دعوت جامعه دانشگاه از طریق جمع آوری کمک های مالی. او افزود که مسیح نیز متعهد به آدرس نژادپرستی در محوطه دانشگاه.

بخشی از 10 میلیون دلار هدیه از ساناز و والتر هاس جونیور صندوق را به سمت حمایت از 44 اضافی آفریقایی ابتکار دانشمندان در پاییز اضافه شده هوپر.

هوپر گفت: جمع آوری کمک های مردمی با پشتیبانی از عناصر ضروری دانشگاه از جمله دانشجویان و استادان از طریق بورسیه کمک هزینه های تحصیلی و برنامه های بودجه, اما انسان دوستی به تنهایی نمی تواند حفظ بودجه عملیاتی.

حرکت رو به جلو پردیس قصد دارد برای ادامه تعهد خود را به جمع آوری کمک های مالی در حالی که همچنین تطبیق با نیازهای در حال تغییر.

"ما می دانیم که جاده پیش رو را ارائه می دهد فوق العاده ای چالش ها و فرصت ها برای دانشگاه" هوپر گفت: در ایمیل. "در عین حال ما با اعتماد به نفس در این مورد که برکلی است منحصر به فرد مناسب برای رسیدگی به برخی از جهان مشکلات اغلب با فشار دادن و که ما را از طریق این زمان دشوار است."

تماس با میله Seyoum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @melaseyoum.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن