'این گوک آزمایشگاه' نمی خواهد شما را به خوبی

در ماه ژانویه Netflix زنگ زد در این دهه با انتشار یک docuseries با عنوان "گوک آزمایشگاه با Gwyneth Paltrow." ش

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

در ماه ژانویه Netflix زنگ زد در این دهه با انتشار یک docuseries با عنوان "گوک آزمایشگاه با Gwyneth Paltrow." شاید ما می تواند به صورت گذشته نگر توجه "این گوک آزمایشگاه" سبک نگارش uncapitalized در عنوان اما سرمایه داری در محتوا به عنوان یک منادی برای هرج و مرج مصرف 2020.

"این گوک آزمایشگاه" حول محور گوک Paltrow مدرن نام تجاری شیوه زندگی. Paltrow ایجاد گوک در سال 2008, سال او عرضه به عنوان Pepper Potts در marvel's "Iron Man" حق رای دادن. گوک شروع به عنوان یک خبرنامه آنلاین فاش Paltrow را اسراف سفر و خرید, توصیه هایی برای یک noncelebrity خوانندگان. پس از آن مفهوم گوک به رشد شامل یک وب سایت پادکست, پاپ آپ فروشگاه و در حال حاضر یک تلویزیون نشان می دهد. این شرکت نشان دهنده جالب بازیکن در بزرگتر سلامتی صنعت که capitalizes در وعده بیشتر زندگی انجام.

در سال های اخیر گوک بد نامی برای فروش ظالمانه گران قیمت محصولات و حمایت های مشکوک و شیوه های درمانی. در 2018, گوک وارد $145,000 حل برای حل و فصل یک دعوی در دادگاه به چالش کشیدن سه بی اساس ادعای سلامت در وب سایت این شرکت از جمله رز کوارتز تخم مرغ برای واژن, فرو کردن به "تعادل هورمون ها و تنظیم چرخه قاعدگی." این شرکت دارای یک جنجال برانگیز شهرت آن را به عنوان اغلب باد مزایای محصولات خود و نادیده شواهد علمی به خلاف. گوک اغلب در پاسخ به واکنش ادعا شده توسط این شرکت توجه می کند مقدار به تایید: "نظرات بیان شده توسط کارشناسان و شرکت های ما مشخصات لزوما نشان دهنده دیدگاه گوک" این شرکت اعلام کرد در سال 2017 بیانیه به Vanity Fair. "مطالب ما است که به منظور برجسته منحصر به فرد محصولات و ارائه پیدا روشنفکر جایگزین و تشویق گفتگو."

مشابه سلب مسئولیت contextualizes "این گوک آزمایشگاه." این سرگرمی گچ بیانیه "زیر مجموعه طراحی شده است برای سرگرمی و اطلاع رسانی — ارائه مشاوره پزشکی" در آغاز هر قسمت. اما آن چه مهم است ؟ آیا این بهر هشدار متعادل گوک پرکار سیستم عامل و Paltrow مشهور نفوذ ؟

یکی ممکن است فرض کنیم "این گوک آزمایشگاه" خواهد بازجویی گوک به عنوان یک شرکت و یا روشن کردن منطق پشت آن ویروسی محصولات مانند Paltrow را مهبل (واژن)-شمع معطرکه فروخته شده در ساعت صرف. به جای "این گوک آزمایشگاه" گسترش سلامتی روایت فراتر از آن شرکت eponym. این سری اختصاص هر یک از شش قسمت به موضوع های مختلف در داخل مرزهای سلامتی اما در خارج از کنوانسیون های پزشکی, آماده سازی گوک کارکنان سعی کنید جایگزین سلامتی, شیوه های. مثلا گوک می فرستد هفت کارکنان به جامائیکا به انجام "روانگردان, روان درمانی" که در قسمت توضیحات اذعان اساسا مستلزم در نظر گرفتن "قارچ سحر و جادو" تحت نظارت. و این فقط قسمت اول.

حاشیه سلامتی, شیوه های به تصویر کشیده شده نشان می دهد طیف وسیعی از کنترل هيپرونتيلاسيون در درمان سرد به هاله مرمت. حتی برخی از کارکنان اعتراف آنها شک دارند. هنوز "این گوک آزمایشگاه" آب کردن آن شوک با ارزش قابل پیش بینی. آن neuters مرکزی سوال را بدانم که آیا این شیوه کار می کنند همواره قانع کردن cynics و اعتبار مؤمنان در پایان هر قسمت.

"این گوک آزمایشگاه" تلاش برای الهام بخشیدن به اعتماد Paltrow به عنوان یک سلامتی گورو. او حاکم به عنوان ملکه این شرکت و ستاره نشان می دهد هزینه های بسیاری از آن به عنوان یک تماشاگر جذاب و مفسر. حتی زمانی که Paltrow اذعان می کند او را تحمل کرده است "تجارب آسیب زا" او را نگه می دارد جزئیات صمیمی به خودش اجازه می دهد که سری به حفظ سرد جدا شدن. او همچنان به ظاهر نجس و mythicized یک aspirational ایده آل است. چسب را به سمت او است Elise Loehnen, گوک رئیس محتوای افسر. Paltrow و Loehnen را تفاهم احساس غیر شخصی در آن حرفه ای و بی دست و پا در آن عملکرد nonchalance.

در خصوص تن-ناشنوا گفتگو Loehnen ادعا میکند که هر کس در گوک حامل یک "مقدار بسیار زیادی از درد و از دست دادن است." او تبدیل به Paltrow و sarcastically می پرسد: "آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه با شما ؟ شما باید همه چیز را. شما در حال زیبا. شما ثروتمند. شما معروف است. مانند خفه شو. شما می دانید ؟ اما من فکر می کنم که نمونه ای کامل از چگونه ما عدم درک ... " Loehnen مسیرهای پیاده روی تا زمانی که Paltrow کامل فکر توخالی شکایت دارد که "سیستمیک فرهنگی عدم اتصال." با این ارز Loehnen ناخواسته نشان می دهد این سری را آشکار شکست به اذعان امتیاز و نابرابری. "این گوک آزمایشگاه" تایید همه اشکال از تروما در یک مقیاس گسترده به ظاهر مصاحبه دکترین "سلامتی" به یک جهان فانتزی سبکبار با به حاشیه رانده است. این گلگون ناقص و مشکل ساز پرتره از سلامتی موثر در پاکسازی خطوط از یک فرد تروما.

"این گوک آزمایشگاه" چنگ زدن با مهم و موضوعات پیچیده از جمله شرم و اضطراب قطع و سرکوب. آن را تلاش برای ارائه ابزارهای جایگزین برای مقابله با مشروع مشکلات. قسمت "آیا شما اگاه?" دعوت متوسط لورا لین جکسون به آموزش گوک کارکنان در مورد توانایی های روانی به خواندن انرژی است که به سمت چپ بدن فیزیکی است. سرسری قسمت مدار اطراف ارتباط با ارواح, اما در هسته ی اصلی آن این است که در مورد غم و اندوه. "شما اگاه?" آدرس بسته شدن و مرگ با اذعان به دشواری به احساسی باز کردن از دست دادن. Unabashedly شیوه های غیر متعارف در "گوک آزمایشگاه" در واقع جوش پایین به مناسب مشاوره: این مهم است که می تواند آسیب پذیر باشد و این مهم است که برای حل کردن اثرات تروما.

با اینحال سری تصادفا در آن خود را به جهل و استادی. "این گوک آزمایشگاه" پروژه های مصرف تحت پوشش سلامتی. در هدف به اعتبار درمانی جایگزین این روش "این گوک آزمایشگاه" احساس می کند مانند تاب تبلیغات از آن اغلب رقابت عنوانی شرکت. این مستند تنها در نام مورد. این سری با دقت بیشتر شبیه گوک تبلیغات با پیام خود را از سلامتی به ظاهر ساختن فانتزی امتیاز و آزادی است.

به عنوان stay-at-home سفارشات در محل باقی می ماند آن است که به نوبه خود به Netflix برای آرامش و یا یک راه برای تصویب آن زمان است. این نشان می دهد اما مسخره است توخالی و بیمعنی بود. اجازه ندهید که خود را فریب خورده توسط "گوک آزمایشگاه."

تماس با مایا تامپسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن