محققان دانشگاه برکلی بحث علم پشت COVID-19

روز جمعه در UC برکلی و محققان مورد بحث و بررسی علمی منشاء coronaviruses در خفاش ها در طول یک قسط مداوم "برکلی

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

روز جمعه در UC برکلی و محققان مورد بحث و بررسی علمی منشاء coronaviruses در خفاش ها در طول یک قسط مداوم "برکلی مکالمات: COVID-19" سری.

مکالمه مجازی شد, به میزبانی پردیس سخنگوی دن Mogulof و برجسته گیاهی و میکروبی زیست شناسی استاد بریت Glaunsinger و همچنین کارا بروک یک همکار فوق دکترا در گیاه و میکروبی زیست شناسی و یکپارچه زیست شناسی بخش است.

در علاوه بر این به بحث در مورد رابطه بین خفاش ها و ویروس ها آنها میزبان Glaunsinger و بروک مورد بحث چگونه ویروس های جدید قادر به آلوده کردن انسان و تکثیر و همچنین به عنوان چگونه پردیس محققان در حال تلاش برای پیگیری گسترش COVID-19 و کشف پتانسیل درمانی.

وقتی پرسیده شد که اگر آنها شگفت زده شدند شروع COVID-19 گیر Glaunsinger و بروک گفت: آنها پیش بینی شده بود امکان "سرريز رویداد" است که در آن یک پاتوژن فراز از آن مخزن میزبان جمعیت به انسان است.

"هر virologist بپرسید به شما خواهد گفت این بود که در آینده" Glaunsinger گفت: در این مراسم با اشاره به گسترش 2002-03 سندرم حاد تنفسی یا سارس, شیوع. "با جهان در, سفر, شما می توانید همه چیز را در اطراف جهان با سرعت که (COVID-19 است) پخش شده است."

بروک اضافه شده که COVID-19 متفاوت بود چرا که به طور معمول بت پاتوژن منتقله از راه علت بیماری که بیشتر منجر به مرگ در انسان, اما کمتر انتقال.

به عنوان جنگل زدایی و شیوه های دیگر را که انسان را به تماس نزدیک با حیوانات افزایش جمعیت در این موارد از سرريز حوادث به احتمال زیاد افزایش می دهد و همچنین Glaunsinger اضافه شده است. در علاوه بر این به بت coronaviruses است که باعث COVID-19 سارس و خاورمیانه تنفسی سندرم Glaunsinger اشاره به ابولا و ویروس Nipah به عنوان نمونه از پاتوژن ها نشات گرفته از یک حیوان میزبان.

با توجه به بروک نامتناسب تعداد coronaviruses به احتمال زیاد نشات گرفته از خفاش ها به دلیل تکاملی دلایل. به عنوان تنها پستانداران پرنده خفاش ها باید بسیار بالاتر متابولیسم در مقایسه با دیگر پستانداران.

"خفاش ها تا به حال به تکامل مکانیسم است که اجازه می دهد آنها را به تعدیل التهاب و تعمیر برخی از آسیب هایی که رخ داده است در طول این طبیعی روند سوخت و ساز" بروک گفت: در این رویداد است. "این فقط اتفاق می افتد که یک ویروس باعث آسیب در درون یک سلول و همچنین استخدام سلول های ایمنی به محل عفونت و التهاب."

با وجود شخصی و اقتصادی تلفات از COVID-19 گیر هر دو Glaunsinger و بروک خوش بینانه در مورد نقش علم در مبارزه با این بیماری است.

نمونه هایی از این کار از دانشگاه برکلی شامل توالی تلاش و توسعه CRISPR فن آوری تشخیص در ابتکاری ژنتیک موسسه و همچنین توسعه تلاشهای COVID-19 واکسن و درمان.

"به کل سرمایه گذاری علمی که آیا یا نه آنها virologists در آوردن تخصص خود را امتحان کنید و آمد تا با راه حل های خلاق چگونه است که کار می کرد برای من لذت بخش است تعجب" Glaunsinger گفت: در این رویداد است.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب