زمانی که ایوان دزدان دریایی تمیز کردن راههای محله شربت خانه, جامعه افزایش

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 9:15 AM EDT مارس 12 سال 2020قبل از این مستند اشلی مارتین تا به حال اجر

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

قبل از این مستند اشلی مارتین تا به حال اجرا شده است و یک حیوان خانگی نشسته سرویس Allegiant مراقبت از حیوانات به کارگیری کارکنان از سه به ارائه خدمات در سراسر شهرستان.

پس از آن همه دستور داده شد تا در خانه بمانند و تقاضا برای خدمات خود را خشک تقریبا یک شبه. که نیاز به حیوان خانگی نشستن و یا راه رفتن سگ خدمات زمانی که آنها خانه تمام وقت ؟

او و کارکنان انجام شد OK ،

اما او متوجه شده است که بسیاری از همسایگان خود در شهر نیویورک است راههای محله نیست. بسیاری از آنها را گذاشته و انتظار برای مزایای بیکاری از طریق آمده و یا به سادگی در تلاش برای آن را در منافع آنها در تنگه وخیم نیاز به انتخاب بین پرداخت قبض و یا اجاره و یا وام مسکن و قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است. و برخی از همسایگان به خصوص کسانی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های جدی و یا مرگ باید آنها قرارداد coronavirus قادر به رفتن به فروشگاه. برخی از آنها را نمی درایو و نمی تواند به یک بانک مواد غذایی و یا محلی شربت خانه, او گفت:.

"بسیاری از همسایه ها از دست داده اند شغل خود را," او گفت:. "برخی از آنها عبارتند از مادران مجرد از کار و نمی پرداخت می شود. دلخراش بود به آن را ببینید. اگر من می تواند کمک به مردم من باید."

بیشتر: آنها سندرم داون, نمی تواند خود را ترک گروه خانه و مبارزه برای درک shutdown

بیشتر: او از COVID-19 به عنوان نوه اش شد شرکت در یک محاکمه به توسعه یک واکسن

بنابراین در مارس مارتین قرار دادن یک قفسه در ایوان از او اطلس خیابان خانه و قرار دادن برخی از مواد غذایی برای کمک به همسایگان آب و هوا این ویروسی طوفان. از آن آغاز شد که او posted on Facebook, با چند جعبه از مواد غذایی دعوت از همسایگان به "لطفا احساس رایگان برای آمدن گرفتن آنچه شما نیاز دارید."

"من هرگز انجام هر چیزی را دوست دارم که قبل از," او گفت:. "من فقط شروع به آن را به خاطر من نگران همسایه من است."

قفسه به زودی رشد به چند قفسه مواجه نگردند با کنسرو کالا جعبه مک و پنیر, نان تازه, شخصی, محصولات بهداشتی, حیوان خانگی مواد غذایی و هر چیز دیگری که همسایگان ممکن است نیاز.

و آن را به خوبی کار می کرد در سیستم افتخار مردم فقط می تواند به توقف گرفتن آنچه آنها نیاز دارند و بقیه را ترک کنند.

سپس روز جمعه گذشته او بیدار شد به یک شوک است. یک شبه کسی تا به حال تمیز کردن مصرف تقریبا همه چیز.

"این بسیار ناامید کننده بود," او گفت:.

مارتین در زمان به Facebook و نوشته شده "شما در زمان تمام صابون تمام کیسه های ماهی قرمز مقدار زیادی از مواد غذایی کنسرو غذای سگ و بیشتر است که مردم دیگر از دست رفته است که می تواند همچنین استفاده از کمک. شما فقط حریص و بی احترامی به دیگران در نیاز. شما احساس لازم را برای تحت پوشش تاریکی که به من می گوید شما در حال حاضر برنامه ریزی در نظر گرفتن بیش از یک مقدار عادلانه است."

"چون از شما من می خواهم به قادر به حفظ این. من فکر نمی کنم من می خواهم که برای نظارت بر این است که مردم خواهد بود مهربان و با ملاحظه. اما من به وضوح اشتباه بود.

"من حدس می زنم این ضرب المثل قدیمی درست است که هیچ عمل خوب می رود مجازات."

پس به سرعت جذب ده ها تن از دیدگاه. برخی پیشنهاد گرفتن یک حلقه دوربین و یا آوردن چیزهای داخل در شب برای جلوگیری از اتفاق می افتد دوباره.

اما بیشتر مردم می خواستند برای کمک به ارائه به رها کردن مواد غذایی و یا ارسال پول خود را به restock او قفسه.

قبیله باشگاه موتور سیکلت جمع آوری مواد غذایی و کاهش یافته است آن را خاموش.

کیپ شاخ حیوانات خانگی در نزدیکی شیر سرخ اهدا سگ و غذای گربه.

کسی کاهش یافته است کل یک مورد از آرد یک کالا در حال اجرا در فروشگاه های مواد غذایی.

مردم فقط سمت چپ کیف و جعبه از مواد غذایی و موارد دیگر بر روی ایوان.

"این واقعا شگفت انگیز بوده است که چگونه جامعه گرد هم می آیند" مارتین, 34, گفت:. "من خوشحالم که من می تواند کمک به مردم. قطعا وجود دارد یک نیاز است. اما این در مورد من نیست. این جامعه در آینده هم به کمک یکی دیگر از آنجا که ما همه در این با هم."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن