'طبیعت مادر است رفتن به برنده هر بار': بسیاری از کوهنوردان نجات بیش از تعطیلات آخر هفته روز کارگر

آدری جنسن آریزوناجمهوری منتشر شده 7:04 PM EDT سپتامبر 6, 2020پس از آن که سرویس ملی آب و هوا هشدار گرمای بیش از

توسط NEWSWORLDS در 16 شهریور 1399

پس از آن که سرویس ملی آب و هوا هشدار گرمای بیش از حد برای تعطیلات آخر هفته روز کارگر صادر کرد، داغ ترین آخر هفته روز کارگر در تاریخ ثبت شده، اداره آتش نشانی فینی روز شنبه تعداد غیرمعمول بالایی از کوهنوردان را به دلیل بیماری های مربوط به گرما نجات داد.

به گزارش کاپیتان راب مک داد، آتش سوزی فینیک روز شنبه پنج تماس نجات کوهستان دریافت کرد که در طول یک آخر هفته تعطیلات برای یک روز بسیار بود.

مک داد گفت: "من باید برای ما بگویم، ما با هشدار گرمای بیش از حد شگفت زده شده است که ما هنوز هم شاهد تعداد مردمی در مسیرهای پیاده روی ما،" مک داد گفت.

به گزارش مک داد، از ساعت 5 صبح روز جمعه، پرسنل آتش نشانی فینیچ به هشت نجات کامل کوهستان فراخوانده شده اند و در سه سفر از آن سفرها، آتش سوزی فینیرز به کوهنوردان متعدد بالا و پایین کوه کمک کرد.

به گزارش مک داد، بین هشت نجات کوهستانی اعزامی، آتش سوزی فینینز به حدود یک دوجین کوهنورد کمک کرد که برخی از آنها برای بیماری های مربوط به گرما به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش مک داد، روز شنبه یک نفر از نزدیکی بالای کوه شتربک هوا بلند شد و دیگری «چرخ بزرگ» از کوه خارج شد. مک داد می گوید بیشتر کوهنوردان دیگر با کمک و مربیگری از پرسنل آتش نشانی فینیرز به پایین کوه راه می رفتند.

کوهنوردان بیشتر در مسیرهای پیاده روی از حد معمول

مک داد گفت: آتش ققنوس معمولا پیش بینی نجات های متعددی برای مسائلی مانند گرما یا آسیب های جزئی در طول تعطیلات آخر هفته، حتی زمانی که آن را به عنوان گرم در خارج نیست، گفت: مک داد.

اما او معتقد است عوامل متعددی به افزایش تماس های نجات کوهستان در طول تعطیلات آخر هفته روز کارگر، از جمله گرمای بیش از حد و مسیرهای متراکم کمک کرده است.

بسیاری از مردم امید بستن به صرف زمان در خارج از شانس کمتری از COVID - 19 انتقال در خارج از منزل وجود دارد، اما آن را نیز داغ ترین تابستان ققنوس در تاریخ ثبت شده است. به گزارش سرویس ملی آب و هوا در فینیرز، فینیرز زمانی رکوردهای روزانه را ثبت کرد که در روز های جمعه و شنبه و 112 درجه در روز یکشنبه به 115 درجه رسید.

مک داد گفت: "گرمای بیش از حد بدیهی است که نقشی در این بازی، در بالا بودن در اعدادی که ما دیدیم،" مک داد گفت. "مسیرهای پیاده روی ما هنوز باز است و مردم می خواهند برای خارج شدن و انجام کارها، آنها فقط بسیار محدود در آنچه که آنها می توانند در حال حاضر انجام دهد، بنابراین آنها با استفاده از مسیرهای پیاده روی ما است."

مک داد می گوید کوه شتربک که پنج نفر از نجات های کوهستانی آخر هفته در آن رخ داده است، فنی ترین است، یکی از بلندترین ارتفاعات را دارد و محبوب ترین ارتفاعات است.

به گفته مقامات، تمام نجات های کوهستانی ديگر در کوه شمالی، کوه جنوبی و منطقه تفريحی ديمس هيل رخ داد.

مک داد می گوید سن افرادی که نجات یافتند نیز از ۲۰ تا ۵۵ سال سن داشت، اما مهم نیست که وقتی صحبت از گرما می شود کسی چند ساله است.

مک داد گفت: «ما جوان تر می بینیم - هم دیروز و هم امروز - کوهنوردان اواسط دهه ۲۰، و من فکر می کنم زمان زیادی آن مردمی احساس شکست ناپذیری می کنند.» "و من فکر می کنم که بسیاری از زمان آنها می توانند دور با شاید پیاده روی به اندازه آنها باید، شاید داشتن حداقل آب، اما هنگامی که شما ترکیب گرمای شدید، واقعا کشنده ... مادر طبیعت قرار است هر بار برنده شود، عناصر برنده می شوند."

به گزارش سرویس ملی آب و هوا، در طول 30 سال گذشته گرما عامل مرگ و میر بیش از هر فاجعه مرتبط با آب و هوا در آمریکا بوده است.

در سال ۲۰۲۰، بر اساس داده های اداره بهداشت عمومی شهرستان ماريکوپا، ۵۵ مرگ مرتبط با گرما رخ داده است و ۲۶۶ مورد در دست بررسی است.

نکته: خوب باشید با چرخش در اطراف

مک داد گفت که اگر مردم تصمیم بگیرند این آخر هفته یا وقتی گرم است به پیاده روی بروند، پیشنهاد می کند صبح زود بروند که خنک تر است و به همین دلیل در تاریکی گم نمی شوند.

اگر کسی احساس کند که قادر به پیاده روی در گرما است، مک داد گفت برای او مهم است که محدودیت های خود را بدانند و از دنباله دار شدن اجتناب کنند.

مک داد گفت: «همه فکر می کنند شما باید به بالای کوه بروید تا یک پیاده روی موفق انجام دهیم، اما واقعا ً چیزی وجود دارد که باید در مورد باهوش بودن به اندازه کافی برای رفتن به نیمه راه، رفتن یک سوم راه و چرخيدن و بازگشت به پايين گفته شود.»

مک داد گفت: گام های دیگری که مردم می توانند برای کاهش گرما در طول پیاده روی بردارند عبارتند از آوردن آب اضافی، هیدراتینگ شب قبل، پیاده روی با یک گروه، آوردن یک تلفن کاملا شارژ شده و پوشیدن کفش های مناسب، کلاه و پیراهن پنبه ای شل.

مک داد گفت: «شما از آن قوانین پیروی می کنید که احتمالاً آن روز آتش نشانی را در پیاده روی خود نمی بینید.»

آتش نشانی مسا، تمپه و اسکاتسدیل گفتند روز سه شنبه تعداد نجات های مربوط به گرما را گزارش خواهند کرد.

به خبرنگار در ساعت Audrey.Jensen@arizonarepublic.com یا در توییتر در ساعت @Audreyj101.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن