دور نگه داشته شده و توسط COVID-19, UCSB دانش آموزان در حال ساخت یک کنکوری پردیس

برای مقطع کارشناسی چارلز نویمان اعلام این خبر که بهار چهارم کلاس می توان از طریق آموزش از راه دور بود که خبر

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

برای مقطع کارشناسی چارلز نویمان اعلام این خبر که بهار چهارم کلاس می توان از طریق آموزش از راه دور بود که خبر غم انگیز. مانند بسیاری از فارغ التحصیلی از سالمندان او امیدوار بود به صرف روز نهایی خود را در دانشگاه سانتا باربارا در این شرکت از دوستان در منظره پردیس.

"من در واقع مطالعه در کتابخانه در زمان" به یاد می آورد نویمان یک سال چهارم رشته علوم سیاسی و مطالعات جهانی عمده "بنابراین من تصمیم به نوشتن یک پست در Facebook." ایده خود را در: نگه داشتن جامعه با هم و با ایجاد یک مشترک سرور که در آن همکار Gauchos می توانید لذت بردن از بازی Minecraft با هر یک از دیگر.

او اصلا انتظار نداشت بسیار, توجه, اما علاقه منفجر شد. "نظرات در پست آغاز شده صحبت کردن در مورد 'بیایید دوباره ایجاد پردیس,'," او گفت:. ""اجازه ساخت Storke برج.'"


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در حال حاضر نویمان اداره یک نسخه دیجیتال از دریا نهاد ساخته شده و پر از دانش آموزانی که آن را نگه دارید عزیز. مجازی پردیس در حال حاضر شامل نشانه مانند UCen, Storke برج و کمپبل سالن در یک مقیاس از یک کنکوری بلوک به یک زندگی واقعی متر است.

نقاشی با مداد رنگی-رنگی پیاده رو و قرمز cinderblock ساختمان انتقال یک احساس آشنا به خانه محدود دانشجویان دانشکده و کارکنان. "مردم شده اند و گفت که آن را به معنای واقعی کلمه به عنوان اگر آنها در حال قدم زدن در محوطه دانشگاه به دلیل توجه به جزئیات بسیار شگفت انگیز است" نویمان اظهار داشت.

مکان های مرکزی مانند Arbor Storke پلازا و UCen اند زود توجه که باید در دانشگاه اقامت سالن. جامعه دوباره ایجاد نمادین در سالن انتظار دیویدسون کتابخانه در جزئیات نفیس است و در بقیه ساختار عظیم.

اما سرور قطاری بیش از جنبه های معماری از دانشگاه. بازیکنان می توانید سوار در اطراف پردیس — نه در دوچرخه که نیست بخشی از فوتبال است اما نه در اسب. آنها همچنین می توانید لذت بردن از سگ درمانی بعد روی چمن شمالی از کتابخانه و یا صحبت با مرد در 5¢-مشاوره غرفه در نزدیکی Girvetz سالن. دانش آموزان حتی می تواند به توقف برای برخی از وقت با کیفیت با بچه گربه.

اگر چه نویمان میزبان و اداره سرور, پروژه هیچ مدیریت مرکزی. هر کسی می تواند ملحق استفاده از جاوا نسخه همراه با IP "islavista.mc.gg." هنگامی که وجود دارد آنها می تواند کمک به ساخت نقشه به عنوان طولانی به عنوان آنها با استفاده از Google Earth برای اطمینان از اندازه گیری کار کردن.

این تلاش به سرعت رشد فراتر از فقط نویمان خود کادر از دوستان است. "من هرگز ملاقات احتمالا 95 درصد از افرادی که بخشی از سرور جامعه" نویمان گفت. و افراد جدید هر روز بیش از 420 نفر پیوست, Facebook, گروه همانطور که از اواخر ماه آوریل است.

در حالی که نویمان در نظر گرفته شده سرور به یک محل برای دوستان, اویختن, جامعه در حال حاضر تطبیق آن به آن نیاز دارد. مثلا او را شنیده دانش آموزان آینده نگر با استفاده از نقشه خود را آشنا با پردیس. نویمان نیز امیدوار به میزبان سرگرم کننده حوادث در آینده است. "من قطعا می خواهید برای انجام یک مراسم فارغ التحصیلی در سرور" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب