UC Board of Regents به بحث Maunakea تلسکوپ UCPD در جولای جلسات

UC Board of Regents دیدار خواهد کرد سه شنبه از طریق شنبه به رای دادن در چندین بودجه اقدامات و بحث در مورد موضو

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

UC Board of Regents دیدار خواهد کرد سه شنبه از طریق شنبه به رای دادن در چندین بودجه اقدامات و بحث در مورد موضوعات مربوط به رویدادهای جاری از جمله کمک مالی Maunakea تلسکوپ UCPD نقش در جامعه ایمنی کارکنان و تنوع است.

رجنت جلسات برگزار خواهد شد و عملا با توجه به COVID-19 همه گیر خواهد شد و شامل سه نظر عمومی جلسات. این خواهد بود که رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو آخرین عمومی رجنت جلسه قبل از ورودی جمهور مایکل دریک طول می کشد بیش Aug. 1.

در طی سه روز رجنت' فرعی را تایید مختلف مورد عمل که پس از آن خواهد شد در نظر گرفته شده در جلسه هیئت مدیره روز شنبه.

یکی از این طرح انتظار می رود به بحث و رای گیری است رجنت' سرمایه استراتژی های بودجه که شامل کمک های مالی به جای Evans سالن با لرزه های ساختمان امن.

امور مالی و استراتژی های سرمایه کمیته را نیز در نظر بگیرید تجدید UC برکلی زندگی-ایمنی هزینه از $46 هر دانشجو در طول ترم پاییز و بهار و 23 دلار به ازای هر دانشجو در طول تابستان به صندوق دیگر پروژه های لرزه ای.

هزینه خواهد بود که مجاز از پاییز سال 2020 به تابستان سال 2024 در صورت تصویب خواهد صندوق لرزه ای بهبود در Dwinelle ضمیمه این کسر E. چاوز دانشجویی مرکز و امکانات ورزشی و تفریحی.

کلی بودجه مالی سال 2021 نیز در نظر گرفته شود و مورد تایید در این هفته جلسات.

علاوه بر اقدامات رجنت آدرس چند مربوطه بحث و گفتگو موارد از جمله سیستم UC نقش در توسعه Maunakea تلسکوپ که کشیده شده انتقاد.

انطباق و کمیته حسابرسی نیز بحث ایمنی عمومی در UC سیستم و ارتباط آن با UCPD نیروی. وجود دارد انتظار می رود بسیاری از اظهار نظر عمومی در حمایت از defunding نیروی پلیس در این نشست است.

جلسات را می توان از طریق livestream در هیئت رجنت سایت.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن