UCSB و هنر سخنرانی اعلام کرد موکول حوادث

باز تقویم خود را برای ماه فوریه و فراتر از آن به عنوان 14 سال 2020 فصل UCSB و هنر سخنرانی اتفاقاتی که لغو شد ت

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

باز تقویم خود را برای ماه فوریه و فراتر از آن به عنوان 14 سال 2020 فصل UCSB و هنر سخنرانی اتفاقاتی که لغو شد توسط COVID-19 شده اند موکول برای 2021. ابتدا در مارس 1 در گرانادا با یک رسیتال با مگا استار, کلاسیک, پیانیست Yuja Wang و نوازنده گوتیر Capuçon هنر & سخنرانی سر گرفته خواهد شد ارائه یک کهکشان در سطح بین المللی شناخته شده و هنرمندان و نویسندگان و محققان و فعالان در سالن های متعدد از جمله دانشگاه خود Campbell سالن.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدپیانیست Yuja Wang

پاتاگونیا بنیانگذار Yvon step eductl program صحبت خواهد شد در گرانادا در فوریه 9, و تونی جایزه برنده, John Leguizamo می آید به Campbell سالن در فوریه 23. وجود خواهد داشت باندهای بزرگ در کمپبل سالن که ما را دیده اند در سانتا باربارا مانند چارلستون Ranky Tanky یک Gullah-فرهنگ پنجگانه (Feb. 16) و اوکراین احساس DakhaBrakha (مارس 11).

دیگر باید ببینید حوادث شامل ظاهر توسط کوارتت زهی بروکلین رایدر نویسنده و فعال برایان استیونسون ، ویولونیست جنیفر کوه و آهنگساز Davóne تيغه آشپزی نویسندگان و سرآشپزها ثمین نصرت و Yotam Ottolenghi, جایزه پولیتزر برنده Elizabeth Strout در گفتگو با پیکو Iyer و پیانیست جاز/latenight افسانه جان Batiste.

برای یک لیست کامل و به سفارش بلیط ببینید artsandlectures.ucsb.edu.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن