UCSB دانش آموز قربانی به ربودن کلاهبرداری

UC Santa Barbara, دانشجو Jinhua Li نظر گرفته شد گم شده در اوایل این هفته, با افزایش نگرانی در مورد محل نگهداری

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

UC Santa Barbara, دانشجو Jinhua Li نظر گرفته شد گم شده در اوایل این هفته, با افزایش نگرانی در مورد محل نگهداری خود را با توجه به باج تماس گفته های دریافت شده توسط خانواده اش. مشخص شد توسط شهرستان کلانتر دفتر به یک کلاهبرداری است.

ق تغذیه برای UCSB تغذیه شایعات در مورد Li جزئیات ناپدید شدن او و ادعا چه شد یک پتانسیل باج تماس دریافت شده توسط خانواده اش. یک فرد از دست رفته گزارش واصل شد در سانتا باربارا شهرستان کلانتر دفتر.

UCSB سخنگوی Andrea Estrada اظهار داشت: در 22 ژوئن که دانشگاه تا به حال در پاسخ به پست های رسانه های اجتماعی. آنها مصمم Li شد از دست رفته نیست و این دانشگاه می تواند افشای بیشتر اطلاعات با توجه به قوانین حفظ حریم خصوصی.

کلانتر را در پاسخ به خبرنگاران سوالات در ژوئن 25, بیان Li واقع شد و صحیح و سالم و باج ادعای کلاهبرداری بود.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن