ویکتور برایانت ورزشی نویسنده و پوشش داستان از نویسندگان

نام: ویکتور برایانتعنوان: ورزش نویسنده و پوشش داستان از نویسندگان چرا این هفته این موضوع مهم نیست و فقط به ص

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

نام: ویکتور برایانت
عنوان: ورزش نویسنده و پوشش داستان از نویسندگان

چرا این هفته این موضوع مهم نیست و فقط به صورت سیاه و سفید بابا نوئل Barbarans اما برای کل جامعه? برای من به عنوان یک فرد سیاه و سفید آن است که همیشه طراوت به برخورد یک چشم انداز است که من می تواند با شناسایی. ما فقط حدود 2 درصد از جمعیت در سانتا باربارا بنابراین حتی با مسائلی که به طور مستقیم تحت تاثیر قرار ما صدای ما اغلب غرق. این Juneteenth موضوع فرصتی برای شنیده می شود. من فکر می کنم به دلیل سانتا باربارا در نظر گرفته شده است به عنوان یک پیشرو شهرستان وسوسه وجود دارد برای ساکنان آن به استراحت در ایدئولوژی مشترک که در واقع ضد نژادپرستی بیشتر در مورد تعاملات روزمره و روزمره تعهد به تغییر.

چه چیزی شما را برای انتقال خود را با قطعه ؟ آیا شما می خواهید مردم به دور ؟ روابط بسیار متنوع مسئله و راه من می خواستم به آدرس آن را از طریق من متفاوت زندگی را تجربه کنند. امید من این است که برای روشن کردن چگونه مسائل نژاد هستند و نه محدود به مینیاپولیس یا لس آنجلس اما هر شهرستان در همه جا. همه ما باید کار را به انجام به منظور ریشه کن کردن نژاد پرستی.

چه چیزی شما فکر می کنم سانتا باربارا (ابهامزدایی) ممکن است به خوبی انجام می دهند از نظر از بین بردن نژاد پرستی? در جایی که آن را هنوز هم نیاز به کار می کنند ؟ من تشویق سانتا باربارا تماس به عمل و توسط جرقه مندرج توسط [Black Lives Matter سانتا باربارا]. شور و شوق سیمون Ruskamp و Krystle کشاورز Sieghart همواره قابل تحسین است. نگرانی من در این شهر است که در مورد حفظ شتاب. بنابراین اغلب در سانتا باربارا وجود دارد یک نما نیاز به تظاهر که ما در حال دفاع از حقوق صاحبان سهام, اما زمانی که شما حفاری را به جزئیات و شما بلند کردن فرش ما موسسات سقوط محزون می خوانی کوتاه ارائه عادلانه واقعیت برای مردم رنگ.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب