بازدید برکلی ارائه ماسک های ضد عفونی کننده دست به هتل ها محلی

پیش از این انتظار می رود اوت UC برکلی حرکت-در فصل گردشگری سازمان بازدید برکلی تحویل تجهیزات حفاظت شخصی و یا PP

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

پیش از این انتظار می رود اوت UC برکلی حرکت-در فصل گردشگری سازمان بازدید برکلی تحویل تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE به هتل ها محلی ژوئن 23 و 24.

با توجه به بازدید برکلی سخنگوی دن مارنگو بازدید برکلی به دست آورد PPE — که شامل 168 گالن ضد عفونی کننده دست و 29,000 ماسک برای برکلی هتل ها — از طریق عضویت خود را با کالیفرنیا هتل و محل سکونت ارتباط و یا CHLA.

مارنگو اضافه شده که 20 هتل برکلی دریافت PPE از جمله هتل Shattuck پلازا Bancroft, هتل برکلی باشگاه شهر و فارغ التحصیل برکلی است.

فارغ التحصیل برکلی سخنگوی کارولین استفن گفت: در یک ایمیل که به هتل قصد دارد با استفاده از بازدید برکلی PPE تحویل برای مهمانان و کارکنان.

استفن اضافه شده است که فارغ التحصیل برکلی در حال ساخت تنظیمات پیش از ماه اوت حرکت های نجومی از جمله افزایش روش های تمیز کردن و آموزش برای کارکنان.

بازدید برکلی اول آن به دست آورد PPE تحویل به عنوان یک خلبان مقصد در CHLA "پاک + امن" ابتکار مارنگو گفت: در یک ایمیل. مارنگو اضافه شده که تحویل همچنین شامل اطلاعات در مورد تقاضا برای این طرح است.

CHLA سخنگوی پیت idiot / savant یک ایمیل به در گفت که "پاک + امن" ابتکار همراه با همزمان CHLA دستورالعمل برای اولین بار منتشر شد در ماه آوریل پیش از ژوئن reopenings برای هتل و اسکان در سطح ایالت.

با توجه به idiot / savant ابتکار که در حال حاضر بیش از 450 شرکت کنندگان جمع عمومی دستورالعمل های بهداشتی برای ایجاد استاندارد برای مهمان و کارمند پاکیزگی و تغییر مهمان تجربیات و همچنین به عنوان محل کار نظافت و ایمنی.

زمانی که PPE از دولت موجود شد در ماه مه CHLA ارسال سفارشات تجهیزات به فرماندار کالیفرنیا دفتر خدمات اورژانس یا کال OES, idiot / savant گفت.

کال OES سخنگوی ایلین کنگ گفت: این دفتر با این نسخهها کار برای تامین PPE به فرد استان ها — از جمله آالمدا کانتی — که پس از آن دیکته کند که چگونه تجهیزات محلی توزیع شده است.

با توجه به کنگ آالمدا کانتی دریافت کرده است بیش از 1.4 میلیون ماسک را از فشار زمان.

کنگ گفت: PPE است و سپس توزیع در سراسر بخش های مختلف از جمله هتل و مسکن میباشد.

با توجه به مارنگو که صنعت نیز مواجه رکود اقتصادی در برکلی است.

مارنگو گفت: بازدید برکلی دریافتند که محلی هتل ها را دیده رزرو کاهش 75 ٪ یا بیشتر در میان همه گیر با سفر غیرضروری محدود بودن هر آالمدا کانتی COVID-19 دستورالعمل.

مارنگو همچنین اشاره کرد که برخی از برکلی هتل محبوب برای رویدادهای مانند جلسات و مراسم عروسی آن را در درآمد اضافی.

برکلی هتل ها در حال انتظار برای دیدن یک چشم انداز مثبت در رزرو برای ماه اوت حرکت-در فصل با توجه به مارنگو.

اگر چه مارنگو گفت: PPE تحویل شد نه تنها در انتظار دانشجويان از بازگشت به دانشگاه مراجعه برکلی می خواستم برای توزیع منابع به خوبی قبل از انتظار می رود حرکت در.

"در حالی که نمی توان آن را عادی اواسط ماه اوت وضعیت ... هتل ها محلی هستند قطعا انتظار بیشتر فعالیت" مارنگو گفت: در ایمیل.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب