صدای (را 'فرانکلین' چپمن Remix)' است که با روح همکاری بین خواننده دانیل Heffington, Colony, خانه درامر خواهد فرانکلین چپمن

درجه: 4.0 /5.0 در مارس 1, Daniel Heffington منتشر شد "صدای (را "فرانکلین" چپمن Remix)," یک بازسازی از بازی اصل

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0 /5.0

در مارس 1, Daniel Heffington منتشر شد "صدای (را "فرانکلین" چپمن Remix)," یک بازسازی از بازی اصلی خود را تنها با همین نام است. Heffington یک ویرجینیا مبتنی بر خواننده و ترانه سرا با متمایز عامیانه پرنیان در حالی که نیروی خلاق پشت remix خواهد فرانکلین چاپمن است درامر برای indie rock band مستعمره ، در حالی که پناه در محل در تنسی چپمن ریمیکس Heffington تک "صدای" خود را با روح تفسیر آهنگ های آسیب پذیر از آلبوم.

در یک تبادل ایمیل با روزانه کالیفرنیا, Heffington توضیح داد که او تا به مدت طولانی است که یک فن از چپمن موسیقی کوبه ای و ریتمیک و استعدادهای بسیار هیجان زده آنها را به همکاری. Heffington فاش کرد که خواننده خود را تنها عنصر اصلی در remix, به عنوان چپمن دوباره طراحی کل ترکیب موسیقی از آهنگ.

در حالی که "صدای" فوق العاده بود تنها در خود چپمن remix آن طول می کشد در یک کاملا جدید و به همان اندازه لذت بخش و جهت. اصلی "صداها" است که تشکیل شده از ابزار واقعی تولید و ترکیبی از آواز و رپ از Heffington همه ریشه در یک, برروی, Justin Timberlake پرنیان. Heffington صدای درون نسبتا بالا سخت تن به تن, ثبت نام در سراسر اضافه کردن یک فندک بافت به ضرب و شتم-آهنگ سنگین است.

"صدای (را "فرانکلین" چپمن ریمیکس)" با این حال طول می کشد یک پيشينه رویکرد متفاوت از, اصلی, بازسازی کل موسیقی پایه و کلی پرنیان به یک مودی هنوز سمفونیک اکتشاف الکترونیکی ضربان و خام درام.

این آهنگ شروع می شود با یک eery انعکاس از کلید های که محو ناگهانی عجله از synths و استارک آوازی "آره!" پس از این headrush یک سمفونی الکترونیکی بیت پدیدار ادغام در ظهور و سقوط مدرن همگام سازی و مبتنی توسط چپمن (درامز).

یک الگو آرایه ای از تیره الکترونیکی ضربان طول می کشد تا به پشت Heffington خام تغزلی رپ به عنوان سر و صدا از سازهای کوبه ای می لرزد کل بنیاد. اصلی "صدای" melded اشعار, از instrumentals, پررنگ آنها را به یک اندازه است. چپمن remix, اما, لایه متن ترانه پاک در بالا اجازه می دهد احساسات Heffington صدای و کلمات خود را به طور کامل با طنین شنونده.

فوری, پررونق, کوس یا طبل می شکند به بازی برای گروه کر محو دوباره به عنوان ریتم های الکترونیکی رزومه. آهنگ پیشرفت با این فعل و انفعال الکترونیکی می تپد و ضربان طبل سراسر معرفی انقباض همگام سازی و سایر ظریف پالس از سنتز در اینجا وجود دارد.

با یک دقیقه از چپ به آهنگ پست-کر "Voices in my head/ بدون من نمی تواند بیشتر" محو فریبنده اکو و ملودی با سرعت در حال افزایش, الکترونیکی, ضربان, رقص, در میان شعر. این آهنگ به پایان می رسد با کشیده کردن ارتعاشات سنتز و چپمن منحصر به فرد ایجاد سریع ضربه طبل سحر و جادو.

"صدای (را "فرانکلین" چپمن Remix)" یک روح نمایندگی از مبارزه برای مقاومت در برابر این صداها که به دنبال انتقام ویران کردن و گسترش شک در درون ما. در حال اجرا در سراسر آهنگ اضطراب پس زمینه الکترونیکی ضربان foregrounded توسط Heffington قدرتمند صوتی و چپمن اعتماد به نفس ضربه که infuses این واحد با یک کلام قیاس از قدرت است. "صدای (را "فرانکلین" چپمن Remix)" استادانه همکاری از شعر و, از instrumentals, به شدت متفاوت از اصل "صداها" و به زیبایی آسیب پذیر در تولید آن است.

تماس با Nathalie Grogan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن