کسب و کار را به سلامت اضافی احتیاطی برکلی توقف بیشتر بازگشایی

به عنوان تعدادی از COVID-19 مورد افزایش می یابد, شهر برکلی در حال انجماد بیشتر بازگشایی برنامه های کسب و کار ع

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

به عنوان تعدادی از COVID-19 مورد افزایش می یابد, شهر برکلی در حال انجماد بیشتر بازگشایی برنامه های کسب و کار عامل با افزایش اقدامات احتیاطی.

با توجه به استفان Elgstrand سخنگوی شهردار جسی Arreguín برکلی نمی خواهد استراحت پناهگاه در محل سیاست در هر زمان به زودی با توجه به افزایش اخیر در موارد و بستری شدن در بیمارستان. کسب و کارهایی که شروع کرده اند به بازگشایی گرفتن سلامت اضافی احتیاطی با توجه به تلگراف بهبود کسب و کار منطقه, مدیر اجرایی, Alex ناکس.

"برکلی برنامه ای برای آرامش ما پناهگاه در محل سفارش بر اساس پنج شاخص و پیشرفت ما نسبت به کسانی که اهداف" Elgstrand گفت: در یک ایمیل.

این شاخص شامل بستری و مورد نرخ در بیمارستان و آزمایش ظرفیت تجهیزات حفاظت فردی لوازم و بیماری مهار. برکلی است که در حال حاضر در فاز دو از بازگشایی طرح اما Elgstrand گفت: حرکت رو به جلو با فاز سه را نمی توان قابل قبول در هر زمان در "فوری" آینده است.

فاز سه از چهار فاز بازگشایی فرایند شامل اجازه می دهد داخل سالن ناهار خوری و برای سالن آرایشگاه و استخر به رزومه فرد در عملیات.

تعدادی از خرده فروشان و مغازه ها تا به حال موفقیت بازگشایی در حال حاضر — هر دو آنلاین و در فرد اغلب با سلامت بیشتر احتیاط نسبت موظف به گفته ناکس.

خرده فروشان باید یک "حس مسئولیت" وقتی که می آید به ایمنی و آنها امید به حفظ کارکنان و مشتریان امن ناکس گفت. او افزود که کسب و کار "رفتن بالا و فراتر از آن" وقتی که می آید به سلامت اقدامات احتیاطی.

دیگر کسب و کار, اما, تا به حال فوق العاده فرصت های محدود به کار گیرند زیرا آنها راه اندازی به صورت آنلاین و یا خدمات از راه دور. در حالی که صاحبان کار کرده اند سخت به نگه داشتن کسب و کار خود را شناور ناکس گفت: این تغییر به خرید و فروش آنلاین و از راه دور تعاملات مشتری است که اغلب غیر قابل تحمل.

این کسب و کار شده اند در تلاش برای ارزیابی چگونه بسیاری از دانشجویان خود را به مشتریان خواهد شد در حال حاضر در پاییز.

"این یک محاسبه آنها در حال تلاش برای ایجاد یا نه مصرف کنندگان اینجا هستید چگونه بسیاری از دانش آموزان در منطقه" ناکس گفت. "برای بسیاری از کسب و کار است که یک عامل مهم و آنها در تلاش هستند به قاضی که آیا یا نه آن را امکان پذیر برای بازگشایی با میزان فروش آنها پیش بینی است."

Knox اضافه شده است که مهم است که برای این کسب و کار قادر به باز کردن با محدود فعالیت است.

برنامه های کمک های مالی داده اند بسیاری از صاحبان کسب و کار که ممکن است در غیر این صورت تا به حال به تصمیم گیری جدی در مورد آینده کسب و کار خود این توانایی را هم به استراتژی و ببینید که چگونه بازگشایی پیشرفت می کند.

"هدف ما این است که به نگه داشتن و حفظ به عنوان بسیاری از کسب و کار که ممکن است" ناکس گفت. "این بسیار غم انگیز به دیدن کسی بروید و یا باید به این تصمیم نزدیک به پایین."

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن