رای مثبت در ACA 5 برای عادلانه تر سیستم آموزش و پرورش عمومی

در ژوئن 15, UC Board of Regents به اتفاق آرا تایید مجمع اصلاح قانون اساسی و یا ACA 5 و لغو گزاره 209 که معکوس

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

در ژوئن 15, UC Board of Regents به اتفاق آرا تایید مجمع اصلاح قانون اساسی و یا ACA 5 و لغو گزاره 209 که معکوس منع از اقدام مثبت در آموزش و پرورش اشتغال و پیمانکاری.

در سال 2011 UC برکلی دانشجویان برگزار عظیم در پاسخ به اعتراض به تنوع پخت فروش که قیمت شیرینی متفاوت بر اساس نژاد و جنسیت. در پاسخ صدها دانش آموزان عمدتا سیاه بومی و دیگر دانش آموزان از رنگ ریخت و به Sproul پلازا با نشانه هایی که به عنوان خوانده شده "آیا UC ما" غیر روحانی کردن بر روی پشت خود را در مقابل Sproul سالن و خاموش شد برای بیش از یک ساعت در حرارت سوزان.

من یکی از این دانش آموزان است. این تظاهرات رخ داده است پس از تظاهرات عمدتا به رهبری توسط دانش آموزان سیاه پوست, حال فوران در سراسر دانشگاه ها به دلیل نژادپرستانه حوادث (از جمله پیدا کردن nooses در دانشگاه ها) در سراسر UC سیستم. سوالات دانش آموزان خواست و سپس همان سوالات رایج در حال حاضر: چگونه ما را بهبود بخشد پردیس, آب و هوا و آدرس نژادپرستی نهادی حاضر در سیستم آموزشی ما?

این چند هفته گذشته ایالات متحده دیده می شود یک رشته از شورش و تظاهرات هل دادن به عقب در برابر نژادپرستی نظاممند است که منجر به وزارت امور خارجه-تحریم کشتار مردم سیاه و سفید در طول تاریخ کشور ما ، انقلابی محقق سیاه و سفید آنجلا دیویس اشاره به این به عنوان یک "فوق العاده ای در لحظه" که "دارای امکانات برای تغییر ما هرگز قبل از تجربه در این کشور است."

بدون COVID-19 ممکن است ما را دیده اند به طور مشابه زیادی شورش های بهار تا نه تنها در شهرستانها بلکه در دانشگاه های ما در سراسر UC سیستم به عنوان دانش آموزان می خواهد یک بار دیگر این گوشته به ساخت واقعا فراگیر دانشگاه سیستم.

هر ژوئن 19, ایالات متحده آمریکا به رسمیت می شناسد Juneteenth یک جشن پایان دادن به برده داری در این کشور است. به منظور بزرگداشت این تعطیلات گلدمن دانشکده سیاست عمومی تصمیم به تعلیق تمام فعالیت های "اجازه می دهد جامعه ما به استراحت منعکس و آموزش خود و دیگران در تاریخ نژادپرستی در آمریکا است." همه غیر سیاه کارکنان دانشجویان و استادان خواسته شد برای استفاده از این زمان برای آموزش خودمان را در نژادپرستی نظاممند و به اقدام است.

به تازگی سیاه دانش آموزان و دیگر دانش آموزان از رنگ در گلدمن دانشکده سیاست عمومی به اشتراک گذاشته اند نگرانی ها در مورد عدم تنوع و مورد ابزار و دیدگاه های در حال تدریس در کلاس. این موضوع چیز جدیدی نیست — آن اتفاق می افتد در همه دانشگاه ها در سراسر این دولت و این کشور است.

بسیاری از نویسندگان از خوانش ما syllabi سفید هستند (و اغلب مرد). ابزارها و تئوریهای مورد استفاده در کلاس استفاده شده است به dehumanize و تحمیل آسیب در جوامع و جوامع دیگر از رنگ. سیاه و دانش آموزان و دیگر دانش آموزان از رنگ را به زندگی می کنند تجارب آسیب زا و در حالی که به طور همزمان آموزش همسالان خود و اساتید را در آن تجربه. سیاه و دانش آموزان و دیگر دانش آموزان از رنگ در طول تاریخ فاقد منابع کافی برای زنده ماندن بسیار کمتر از رشد یک بار آنها را وارد کشور ما دانشگاه ها — ما نباید تکیه بر آنها به نوبه خود هر روز بی عدالتی به تعلیم لحظات به عنوان به خوبی.

وجود قدرت است در اجازه می دهد سیاه هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان زمان و فضا به درمان از خشونت را تجربه در طول این زمان. اما با توجه به این لحظه فوق العاده ای در تاریخ است که آن را به اندازه کافی برای عدم دانش آموزان سیاه پوست, اعضای هیات علمی و کارکنان به تنها منفعلانه تأمل در تاریخ ضد سیاه نژادپرستی?

با توجه به این که بسیاری از استادان و دانشجویان و کارکنان در دانشگاه های ما در حال سفید (زن و مرد) ما باید خیلی بیشتر کار را به انجام به اطمینان حاصل شود که این تنوع نگرانی را می توان در آینده نزدیک حل شود. و این بدان معناست که حمایت از ACA 5 و لغو اقدام مثبت.

من تشخیص می دهم که گلدمن دانشکده سیاست عمومی و سیستم UC گرفته اند یک گام مثبت رو به جلو در اصلاح میراث نهادی ضد سیاه نژادپرستی. اما در این لحظه در زمان این به اندازه کافی است که از یکی از بهترین دانشگاه ها در جهان است ؟ جامعه است و درخواست ما به reimagine چگونه ما پاسخگویی به نیازهای کسانی که آسیب پذیر ترین و تبعیض در جامعه ما.

آیا این اتفاقی است که ما باید قیام عظیم به نمایندگی از اوج لحظه از توده ناامیدی در ایالات متحده? اگر ما واقعا می خواهید به حرکت رو به جلو آن را به بیش از لحظاتی سکوت و انعکاس است. آن را واقعا رادیکال اقدامات فردی و جمعی. به عنوان یک جامعه ما گرفته اند گام های اولیه در حساب با نژاد پرستی. در حال حاضر سوال این است که آیا ما می توانیم کار بیشتری انجام دهد ؟

آموزش خود باید مولد مکالمات و تبدیل به لحاظ سیاسی فعال اگر شما تمایل به تغییر واقعی در کشور ما است. و یکی از اولین مراحل در واگذاری نژادی و بی عدالتی در آموزش و پرورش باید به رای دادن برای ACA 5.

الکسیس کاسترو یک دانش آموز در مدرسه گلدمن سیاست عمومی استاد از روابط عمومی و امور برنامه و فارغ التحصیل از دانشگاه برکلی در سال 2014.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب