نقد و بررسی | روری قدرت 'وایلدر دختران

وجود دارد چند راه برای رویکرد خواندن در طول یک بیماری همه گیر: به دنبال سرگرم کننده و یا خیالبافانه کتاب که شن

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

وجود دارد چند راه برای رویکرد خواندن در طول یک بیماری همه گیر: به دنبال سرگرم کننده و یا خیالبافانه کتاب که شناور شما و احساس ادبی در آغوش گرفتن و یا همه در یک جاذب, تاریک, جزئیات با یک "هی آن را همیشه می تواند بدتر..." رویکرد. این کتاب برای کسانی که انتخاب دوم.

در یک جزیره در سواحل مین, دانش آموزان یک مدرسه شبانه روزی — و بیابان جزیره رنج می برند از یک عفونت از "tox" که ویران خود را در بدن و ذهن به عنوان آنها مبارزه برای زنده ماندن است. دوستان Hetty, Byatt و Reece در حال تحت فشار قرار دادند به افراط و آنها به عنوان تلاش برای کشف حقیقت در پشت این بیماری مرموز در حالی که همکلاسی های خود را همچنان پس از مرگ وحشتناک استعداد یو پی اس های گیج کننده و عجیب و غریب علائم در حالی که آنها صبر کنید برای درمان و مبارزه با بیش از جیره های تحویل داده شده توسط قایق از سرزمین اصلی است.

زمانی که Hetty انتخاب شده است برای آرزو قایق تغییر که می توان تنها فرصت برای دیدن تا چه حد به آن جزیره تغییر کرده است و زمانی که Byatt از بین می رود حقیقت تلخ چشم انداز و اسرار خود را دو باقی مانده معلمان حفظ شده است شروع به باز کردن تنظیم کردن یک هیجان مبارزه برای بقا است.

این کتاب را اسیر خوانندگان با آن زرق و برق دار نثر و دیوانه وار اول شخص روایت شکل در استخوان های شما را. جوی و وحشتناک و در عین حال رانده به شدت وفادار شخصیت های آن تجدید نظر به خوانندگان می خواهم که عمل و داستان زنده ماندن به همان اندازه به عنوان کسانی که لذت بردن از شخصیت محور درونگرا رمان. هر کسی که علاقه مند در تئوری های توطئه علم و تکامل فمینیسم محیط زیست و تغییرات آب و هوایی قادر نخواهد بود برای قرار دادن این پایین.

مولی Wetta است, خدمات کتابخانه, مدیر سانتا باربارا کتابخانه های عمومی.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن