'در حال انتظار برای کمک به': UC برکلی مسکن آماده برای هیبرید ترم پاییز

پس از دانشگاه برکلی اعلام کرد برنامه های خود را برای سقوط دانش آموزان نیاز به در نظر گرفتن گزینه های مسکن هر د

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

پس از دانشگاه برکلی اعلام کرد برنامه های خود را برای سقوط دانش آموزان نیاز به در نظر گرفتن گزینه های مسکن هر دو در و خارج از محوطه دانشگاه.

به صورت سنتی در پردیس, مسکن, UC برکلی برنامه به خانه در بسیاری از 6500 دانش آموزان در سالن محل اقامت و کارشناسی آپارتمان. در نور از COVID-19 همه گیر و برای نگه داشتن دانش آموزان ایمن از انتقال این بیماری پردیس مسکن ارائه خواهد شد ترتیبات زندگی با بیش از دو نفر در هر اتاق با توجه به پردیس سخنگوی آدم Ratliff.

در یک ایمیل به دانش آموزان کال مسکن گفت: دانش آموزانی که به اتمام 2020-21 سال تحصیلی مسکن نرم افزار شما نیاز به پر کردن یک مسکن اضافی فرم درخواست توسط در تاریخ 24 ژوئن به منظور در نظر گرفته شده برای مسکن پردیس. اگر چه تضمین شده نیست, مسکن دانشجویان اطلاع داده خواهد شد در ماه ژوئیه اگر آنها دریافت مسکن ارائه دهد و آنها را پنج تا هفت روز برای پاسخ.

با توجه به دانشگاه برکلی را محدود توانایی به خانه تمام دانش آموزان این سقوط برخی ممکن است نیاز به کاوش جایگزین با توجه به Ratliff.

"برای off-campus housing تیم ما در کال اجاره در حال انتظار برای کمک به, رایگان, دانش آموزان در جستجوی خود را برای اضافی کردن-پردیس مسکن گزینه" Ratliff گفت: در یک ایمیل.

ورودی اول و جدید نقل و انتقال دانشجویان تشویق می شوند تا برای خود تصمیم بگیرند چه روش مسکن بهترین کار را برای نیازهای خود Ratliff اضافه شده است.

در علاوه بر این به تقاضا برای مسکن پردیس و به دنبال خارج از دانشگاه اقامت دانش آموزان همچنین می توانید در نظر بگیرید زندگی در خانه و تحصیل از راه دور.

"ما می دانیم که تحصیل از راه دور ممکن است مطلوب یا ممکن است برای همه دانش آموزان هر چند برای برخی از دانش آموزان ممکن است مطلوب ترین گزینه برای زندگی به دور از برکلی تا زمانی که دانشگاه قادر به ادامه عملیات معمولی از ترم قبلی," Ratliff گفت: در ایمیل.

سازمان های دیگر مانند برکلی دانشجو تعاونی در حال حاضر در فرآیند ارزیابی خود سقوط برنامه برای کمک به دانش آموزان است.

از کارشناسی ارائه می دهد که کم هزینه کردن-پردیس تعاونی مسکن کم درآمد و در غیر این صورت به حاشیه رانده شده دانش آموزان را به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد هر گونه تغییرات به سقوط برنامه با ورودی اعضای اوایل ماه جولای.

"ما در انتظار پایین تر و اشغال تر از نرمال برای پاییز" گفت: BSC, مدیر اجرایی, کیم بنسون در ایمیل. "ما همچنین در حال کار با UC برکلی این شهرستان در بخش بهداشت و درمان تنگ, مرکز, و, دیگر, دانشجو, تعاونی مسکن برای به اشتراک گذاشتن منابع و بهترین شیوه است که ما ادغام خواهد شد به سقوط عامل برنامه."

دانش آموزان و والدین را تشویق به بازدید از مسکن پردیس سایت برای اطلاعات بیشتر در مورد خوابگاه و آخرین به روز رسانی Ratliff گفت.

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن