نوح کورش را نشان می دهد بلوغ, آسیب پذیری در جدیدترین EP 'پایان همه چیز"

درجه: 4.5 / 5.0 نوح کوروش ساخته شده است یک نام برای خود در طول چند سال گذشته با یک سری از مجرد و همکاری که های

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

درجه: 4.5 / 5.0

نوح کوروش ساخته شده است یک نام برای خود در طول چند سال گذشته با یک سری از مجرد و همکاری که هایلایت شده زیبا آوازی تن و منحصر به فرد در موسیقی پاپ. او جدیدترین EP پایان همه چیزاست و آسیب پذیر خود بازتاب نشان می دهد که وعده بسیار زیاد برای این ترانه سرا در حال حرکت رو به جلو است.

منتشر شده مارس 15 سال 2020 پایان همه چیز است و 24 دقیقه مجموعه ساده از instrumentals, خواننده قدرتمند و عمیقا درون شعر که کشف موضوعات از تنهایی و روابط سمی به امید و ایمان است.

EP باز می شود با کلید نرم و فراموش نشدنی خواننده از "شبح" به عنوان سایرس' نرم اما قدرتمند صوتی شرح زیر است meandering ملودی. الکترونیکی ضربان و شبح مانند جلوه های صوتی هستند و سپس معرفی به تقویت سایرس خواننده. آهنگ فراموش نشدنی ترین جنبه این است سایرس' شعر. او آرام آواز می خواند "هنگامی که شما به دنبال در آینه/ شیاطین ممکن است نزدیک تر از آنها ممکن است به نظر می رسد." متن ترانه حاکی از کوروش مبارزات با خودش و چگونه او در حال تلاش برای فرار از شیاطین خود را به عنوان آنها ساخته شده او را به چیزی که او نمی شناسد.

لایه بیش از ترد, گیتار, رشته, کورش,' صدای کامل است و مندرج در "من آنقدر زیاد است که من تو را دیدم عیسی" را به عنوان او آواز می خواند در مورد از دست دادن و امیدوارم که با استفاده از های مختلف مذهبی شباهتها. با وجود این غم تن به این آهنگ آن را چسبیده به ایمان در مواجهه با ترس است. او اعلام کرد که "من آنقدر زیاد است که من تو را دیدم عیسی/ او گفت:" این همه gonna be okay,' " است که به سادگی تحویل داده اما عمیقا احساس می شود. این مفهوم است که کوروش نیاز به اطمینان می شود و در عین حال او می تواند تنها احساس ایمان هنگامی که او زیاد صحبت می کند جلد به نقش ایمان در جامعه مدرن است.

"تنهایی" معرفی یک آسیب پذیری به EP با کوروش احساسی, التماس, "اوه, لطفا کسی به من کمک کند" و " چون من خسته از بودن تا تنهایی است." تکمیل شده توسط یک گروه کر از صدای خواننده کورش است نه در واقعیت به تنهایی به عنوان او آواز می خواند پیچیده مفهوم تنهایی است. در حالی که حفظ کنترل از خواننده کوروش مظهر عاطفی شکنندگی با تزریق فوری آوازی اجرا می شود که نشان می دهد این هنرمند طیف وسیعی از توانایی های.

"جولای" ترکیبی از ترد twangy گیتار رشته با عمیق تر یادداشت های باس به آهنگ عمق گسترده و تلخ و شیرین پیچیدگی است. سایرس " خواننده ایستادگی در این مسیر به خصوص آسمانی پر از غم اما کامل و شیرین همه در یک بار. صدای او شناور زحمت بین ثبت نام به عنوان او در مورد سمی رابطه آواز "چون شما هر روز به من یادآوری/ من کافی نیست اما من هنوز هم اقامت" در عذاب. دلپذیر سوت اضافه مستقل پرنیان به مسیر حمل آن به پایان بیش از حد به زودی به عنوان احساسات ضد و نقیضی از این آهنگ احساس حل نشده و هنوز خام است. اما شعر خود را در حال حل نشده و خام به عنوان به خوبی و کوروش ماهرانه imbues مخاطبان خود را با همان احساسات است.

"تعجب می کنم سال (feat. مورچه Clemons)" است که به وضوح سایرس' تلاش برای شامل بیشتر صدا تجربی در EP اما متاسفانه این آبشار تخت در صدا و ماده است. متشکل از مودی و الکترونیکی ضربان جلوه های صوتی و بسیاری از لایه خواننده و در نتیجه صدای نامطلوب و گیج کننده فاقد عمق احساسی از قبلی ها ،

سودا آکورد معرفی نهایی آهنگ "پایان همه چیز" است که در آن کوروش شناور زحمت از طریق اندازه گیری ملودی با کنترل محدوده و احساسات خام در صدای او است. این شعر را در مرکز صحنه در این آهنگ توصیف پیچیدگی از دست دادن و مرگ هر دو به عنوان یک پایان و یک آغاز است. این آهنگ شروع می شود با این عبارت "هر کس از شما عشق است gonna die/ اما عزیزم تا همه چیز, گریه نکن." کوروش می رود به توضیح است که همانطور که همه چیزهای خوب باید پایان یابد, بنابراین بیش از حد خواهد شد و ترس و نفرت و صدمه دیده است — تند و تلخ یادآوری از شکنندگی زندگی و امکانات آن طبیعت همیشه در حال تغییر.

پایان همه چیز است عمیقا درونگرا و آسیب پذیر آلبوم برای کورش ایجاد قدرت او به عنوان یک خواننده و ترانه سرا. او تلخ و شیرین ملودی و اکتشاف از غم و اندوه از دست دادن و مرگ و میر هستند یادآور هنرمندان مانند Lana del Rey و Lorde اما او منحصر به فرد صوتی زنگ و ساده instrumentals وعده چیزی جدید برای پاپ. و اگر این قسمت هر گونه نشانه کوروش خواهد بود کنده کاری یک محل به خوبی سزاوار برای خودش در صنعت موسیقی بسیار به زودی.

تماس با Nathalie Grogan در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن