ما یکی به ارمغان می آورد مشهور در جشنواره بین المللی فیلم به یوتیوب

هر چند جهان است که به آرامی شروع به باز کردن دوباره آن را واقعا بسیار دشوار است تصور کنید که تا چه حد این COVI

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

هر چند جهان است که به آرامی شروع به باز کردن دوباره آن را واقعا بسیار دشوار است تصور کنید که تا چه حد این COVID-19 همه گیر است که به تاثیر صنعت فیلم. تاخیر در انتشار به تعویق افتاد تولیدات و اقتصادی precariousness از سینما تمام شده است در ذهن بسیاری از.

اما من فکر می کنم وجود یک پوشش نقره ای در رشد آگاهی از صنعت مبارزات در مواجهه با این چالش ها: است که, صنایع فیلم و سرگرمی هستند و منحصر به فرد آماده برای قوی بشردوستانه سهم به COVID-19 امداد. مورد در نقطه: ما یک جشنوارهدیجیتال جشنواره فیلم مونتاژ شده از, کوتاه, ویژگی ها و اعضا از برخی از مشهور ترین جشنواره ها در این صنعت است. یک بار دیگر کمک های مالی و درآمد حاصل از این جشنواره ها را به سمت سازمان های امدادرسانی و غیر انتفاعی انتخاب شده توسط کمک فیلمسازان.

هر چند این جشنواره رسما به پایان رسید ژوئن 7, بسیاری از این فیلم ها هنوز در دسترس است در جشنواره صفحه یوتیوب. در زیر شما پیدا کردن برخی از مورد علاقه های شخصی من از میان فیلم های کوتاه در حال حاضر در دسترس برای جریان. و برای هر کسی که با این معنی را نیز در نظر بگیرید کمک به این جشنواره را تسکین مبارزات.

"بیدار" (بمبئی جشنواره فیلم فجر)

پس از یک زن جوان او به عنوان تعادل شغل و زندگی اجتماعی با مراقبت از او اغماء, شوهر "بیدار" یک آینه طنز فیلم عاشقانه در مورد مشکل. ازدواج, است, ظاهرا, واقعا سخت است. که صدا ممکن است مانند یک بسیار عمیق بیانیه اما کمی وجود دارد که به عنوان جهانی relatable به عنوان یک مبارزه ارتباط است. در حالی که این تم ها در "بیدار" نمی قلمرو جدید با هر وسیله ای این فیلم در نهایت نشان می دهد خود را به همان اندازه در مورد کنترل و تسلط آن را به عنوان مورد واقعی دوست داشتن از خود گذشتگی. با جذاب استفاده از آن قضیه و یک چشم تیز برای نکات دقیق وظریف در آن شخصیت های "بیدار" است که به سادگی بیش از حد موثر کوتاه به تصویب است و قطعا یکی از قانع کننده ترین روایت, کوتاه, در, دیجیتال, جشنواره صف.

"چشمگیر روابط" (New York Film Festival)

قاب به عنوان مجموعه ای از دید یک generic '90s در کمدی رمانتیک "چشمگیر روابط" جذاب است meta-اکتشاف کارگردان مردانگی. هر چند من مسلما کمی شک و تردید از یک نر مدیر بینش در مورد این موضوع یک حس مشتاق از خود آگاهی مارکس "چشمگیر روابط" را به عنوان به شدت گردد اشتباه احمقانه حلقه از زن ستیزی. در حالی که آن را یکی از فیلم کوتاه در جشنواره صف "چشمگیر روابط" خارج از غرفه را برای خود قابل توجه قدم زدن و ویرایش حتی در محدودیت های آن فریم دستگاه. در پشت سر هم با ظریف از اجرای آن محدود بازیگران "چشمگیر روابط" ماهرانه و cathartically تق تق کردن تنش از این آزادانه مرتبط, اما به همان اندازه ناراحت کننده عکس های شرح داری در زندگی یک زن بازیگر.

Pierre-Luc Granjon انیمیشن های کوتاه (انسی)

فرانسوی, انیماتور Pierre-Luc Granjon سهم به دیجیتال جشنواره است که یک سری از stop-motion, کوتاه, هر زیر همان افسانه ای پادشاهی از طریق یکی از چهار فصل. من اعتراف کنم که من یک بیت از یک مکنده برای انیمیشن توقف حرکت و لذت بردن از این سری است که به احتمال زیاد حداقل تا حدی نسبت به من suckerness. اما Granjon چنین چشم سبک و ساختمان جهان که آن را سخت به انکار درخواست تجدید نظر از این شلوارک. هیچ یک از آنها به خصوص عمیق و آنها قطعا جذاب تر هنگامی که شما یک زن و شوهر قسمت عمیق. اما با چنین غریب جهت هنر و بازیگران از بازگشت شخصیت یکی را باید بسیار بدبینانه نیست برای پیدا کردن برخی از ساده لذت بردن در این افسانه ها.

"جادوها غش" (Sundance)

باید اعتراف کنم "جادوها غش" من لال. قطعه is a self-توصیف "تصور اسطوره" ترکیب شعر زنده colorscapes سنتی و بومی موسیقی آمریکا به شدت در حال حرکت trancelike اثر است. عمده فیلم در جشنوارههای ساندنس را به دست آورد یک بیت از یک شهرت خود را بیشتر آوانگارد سینمایی آزمایش ها و فیلم های بسیاری در ما یک منعکس کننده این غیر قابل دسترس شیب. اما "جادوها غش" است باور نکردنی و هیپنوتیزم تجربه بصری است که قطعا ارزش یک شات حتی اگر آن سبک آوانگارد نیست معمول خود را در فنجان چای.

زیتون Grimes را پوشش می دهد فیلم. با آنها تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن