"ما متوقف نخواهد شد': هزاران نفر از برکلی اعتراض ساکنان برای زندگی مهم

شعارهای "سیاه زندگی موضوع" موسیقی پررونق و نام افرادی که فوت کرده اند در دست پلیس — همه از این می تواند شنیده

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

شعارهای "سیاه زندگی موضوع" موسیقی پررونق و نام افرادی که فوت کرده اند در دست پلیس — همه از این می تواند شنیده شود در برکلی خیابان های این آخر هفته به عنوان هزاران نفر از معترضان در واکنش به مرگ جورج فلوید.

حوادث آغاز شد که جمعه بود به میزبانی انواع گروه بودند و برانگیخته توسط Floyd اخیر مرگ که تحریک خشم عمومی پس از ظاهر مینه سوتا افسر پلیس زانو در Floyd گردن. این گروه همچنین صحبت در مورد Breonna تیلور بود که کشته شده توسط پلیس در خانه اش در کنتاکی و Kayla مور نما زن که فوت در حضانت برکلی اداره پلیس در سال 2013.

یک ad hoc گروه برکلی سالمندان برگزار جسمی فاصله گرفته افروزی جمعه در دانشگاه برکلی دانشگاه برای ابراز همبستگی با جامعه و دیگر جوامع رنگ با توجه به کارن Cagan یکی از سازمان دهندگان.

Cagan به ذکر است که شب زنده داری بود و به طور خاص به منظور ارائه فرصت به یک "گروه های آسیب پذیر" از افرادی که قادر به شرکت در تظاهرات به دلیل نگرانی در مورد اینکه به درستی قادر به حفظ فاصله فیزیکی اقدامات در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما می دانستیم که دیگر مردم در این منطقه احساس شد همان راه به عنوان ما بودند و به دنبال یک راه برای بیان خشم, چگونه از رنگ جوامع در حال درمان در این کشور" Cagan گفت: در یک ایمیل.

Cagan اضافه شده است که نزدیک به 250 نفر با حضور شب زنده داری از جمله بسیاری از سالمندان و خانواده ها است. به شب زنده داری رخ داده است عبور اتومبیل نشان داد برای حمایت از این رویداد است.

دانشگاه برکلی-UCSF مشترک پزشکی برنامه فصل از کت سفید برای سیاه و سفید زندگی می کند و یا WC4BL یک دانشجو به رهبری گروه ترویج نژادی عدالت در سلامت و مراقبت و همچنین سازماندهی یک تظاهرات که در ساعت 10 صبح روز شنبه در تقاطع برکلی راه و گردو خیابان.

در اوج خود وجود دارد بیش از 600 نفر از مردم جمع شده بودند و بسیاری در پزشکی scrubs و پالتو. همچنین بسیاری از علائم از جمله برخی از خواندن "نژادپرستی یک بیماری همه گیر" "بهداشت و درمان نابرابری و خشونت" و "مبارزه با نژاد پرستی ضروری کسب و کار." سازمان دهندگان این تظاهرات گفت: در صورتی که آنها انتظار نداشتند بنابراین بسیاری از مردم برای حضور در, بیانیه ای بود که در ملاقات با سلامتی از جمعیت است.

سخنرانان برجسته تاریخ نژادپرستی در پزشکی و بین نسلی تروما که به گفته آنها دارای سنجش منفی سلامت است.

"تفاوت از سلامت ناشی از نژاد پرستی نهادینه شده در مراقبت های بهداشتی و نه تفاوت های ژنتیکی" گفت: Aminta Kouyate بنیانگذار مشترک پزشکی برنامه فصل WC4BL و یکی از سازمان دهندگان تظاهرات در این رویداد است.

این تظاهرات همچنین با تاکید بر تماس های به عمل خاص به رشته های پزشکی از جمله حمایت برای توسعه یک تشخیص برای توصیف اثرات نژادپرستی نهادی و برای از بین بردن استفاده از عنوان نژاد قبل از تشخیص عامل در پزشکی است.

Kouyate اضافه شده است که او فکر می کند متخصصان پزشکی وظیفه دارند به دفاع در برابر استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی علیه معترضان در سراسر کشور.

"این است که یک پزشک وظیفه برای بهبود سلامت در جامعه" Kouyate گفت: در این رویداد است. "این متخصصان پزشکی باید مسئولیت را به صحبت کردن."

همان روز دانش آموزان از برکلی دبیرستان یا BHS برگزار شد تحصن در 1 بعد از ظهر توسط BPD ستاد.

برکلی دبيرستان سازمان منجر جمعیت در شعارهای طول نشستن در مقابل بشکه ستاد. (Brianna لونا / کارکنان)

شرکت کنندگان برگزار می شود علائم با عبارت جمله "ما در حال تلاش برای شروع یک مسابقه جنگ ما در حال تلاش برای پایان دادن به یک" صندوق "مدارس پال خواستار قطع بودجه دولت و پلیس" و "مردم سفید: ما نیاز به خورد کمتر است."

برگزار کننده و BHS, دانشجو, Gisele Souza صحبت در مورد تجربه خود را به عنوان یک سیاه آمریکا.

"به سیاه و سفید در آمریکا و بسیاری از چیزهایی که یکی از آنها به سرخوردگی" سوزا گفت: در این رویداد است. "من نا امید در آن طول می کشد یک ویدئو ویروسی به اقدام به دلیل آنچه در مورد آنهایی که ما نمی دانیم در مورد؟"

Souza همچنین گفت که او فکر می کند مردم سیاه و سفید نیست و در عین حال رایگان در ایالات متحده و افزود که جامعه سیاه دهکدهای از دست بیش از حد بسیاری از مردم است.

دیگر سخنران BHS دانشجو Syrak Micael خواست مردم به دخالت هنگامی که آنها را ببینید نژادپرستی در جامعه است.

"ارسال در پلیس ارسال در گارد ملی. مردم متوقف نخواهد شد" گفت: برگزار کننده و BHS افزایش ارشد Suhera Nuru در این رویداد است. "ما متوقف نخواهد شد چرا که (فلوید) در زندگی اهمیت ندارد."

جمعیت صرف ده دقیقه در سکوت به مناسبت فلوید که انجام داده بود نیز در WC4BL اعتراض.

در 3:30 بعد از ظهر شنبه شهرستان Councilmember بن Bartlett برگزار شد "New Orleans-سبک" دوستدار خانواده مارس به نام "دفن نژادپرستی بارداري" از Malcolm X مدرسه ابتدایی به مارتین لوتر کینگ جونیور مدنی مرکز پارک. معترضان با حضور در تقاطع الیس خیابان و خیابان شاهزاده. در اوج خود, مارس متشکل از حدود 8000 نفر است.

"ما قصد داریم به ادامه ما دفن مارس در نهایت ذخیره کردن به بقیه این فرومایه هیولا نژادی ترور" بارتلت گفت: در این رویداد است.

پنجمین رویداد برگزار شد در برکلی این آخر هفته یک اعتراض سازمان یافته توسط کال سیاه اتحادیه دانشجویی یا BSU و برکلی مستقر در شرکت پوشاک همه چیز. با نام تجاری.

ماه مارس آغاز شده است که در بیشه, پارک, تا به حال حدود 4,000 معترضان در حضور و غیاب در اوج آن است.

"امریکا هیچ چیز بدون مشارکت مردم سیاه و سفید ساخته شده اند به این جامعه" گفت: BSU صندلی مایا هاموند در این رویداد است.

هاموند به نام شهر و دانشگاه به سمت از بشکه و UCPD.

او افزود که BSU از جایگزین کردن پلیس با "جامعه شیوه" است که آن را فکر می کند بودجه باید توزیع شود و به آموزش و پرورش جوامع به حاشیه رانده شده, سلامت روان, ابتکارات و تلاش برای رسیدگی به بی خانمانی.

"ما نیاز به نگاه ایده تغییر پول از بودجه پلیس نسبت به سلامت روان تر پاسخ و بهداشت عمومی گفت:" برکلی شهردار جسی Arreguín. "ما نیاز به مطمئن شوید که حق مردم پاسخ دهد. زمانی که پلیس در پاسخ گاهی اوقات آنها تشدید این وضعیت است."

جمع آوری جمعیت نیز منجر شعارهای در حالی که راهپیمایی به BPD ستاد از جمله "دست ندهید شوت," "بدون عدالت بدون صلح هیچ نژادپرستانه پلیس" و تغییرات شعار "می گویند نام خود را" با اشاره به فلوید و تیلور.

این BSU جمعیت در نهایت ادغام با خانواده پسند در صفوف منظم قرار دادن حدود 12000 نفر در مرکز اجتماعات پارک.

"من از اینجا از آنجا که من مقیم برکلی و من در برابر خشونت پلیس پلیس ترور و دیگر '-isms' در جهان وجود دارد" گفت: دومینیک واکر یک بچه 4 مسکن فعال. "من اینجا هستم تا به ایجاد یک بیانیه است که ما دیگر در ترس زندگی می کنند و ما در حال رفتن به مبارزه با عقب."

اعتراض به پایان رسید حدود 7 p. m. به زودی پس از آن بسیاری از جمعیت پراکنده.

هیچ دستگیری ساخته شده بودند در این تظاهرات با توجه به BPD سخنگوی افسر بایرون سفید.

Maia Alviar نائومی Birenbaum کیت Finman, Mattias Hoz و ماریا جوان کمک به این گزارش.

تماس با کاترین Hsu and Sebastian کاهیل در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن