'نژادی زدایی': کارشناسان UC برکلی در عدالت کیفری

وزن در حاليکه جنبش هاي براي استرداد و لغو پليس در مباحث اتمي برجسته تر شده اند، چندين کارشناس UC Berkeley گفتن

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399
وزن

در حاليکه جنبش هاي براي استرداد و لغو پليس در مباحث اتمي برجسته تر شده اند، چندين کارشناس UC Berkeley گفتند که مي خواهند تغييراتي را در سيستم عدالت کيفری مشاهده کنند.

از اداره های پلیس در حوزه های قضایی محلی گرفته تا دادگاه های جنایی و سیستم کارسرال در سطوح ایالتی و فدرال، ماده زندگی سیاه، یا BLM، جنبش یک مکالمه عمومی در مورد بازسازی عدالت کیفری را آغاز کرده است. در حالی که اعتراضات بسیاری در سراسر کشور بر روی اداره های پلیس متمرکز شده است، پویایی قدرت در میان این سیستم ها همچنان زندگی سیاه پوستان و معیشت را تهدید می کند.

فراتر از نژادپرستی سیستمیک، اعضای نهادهایی مانند افسران پلیس و دادستان ها، اغلب سوگیری های نژادی ضمنی خود را که هر روز بر تصمیماتی که می گیرید، تحت تأثیر قرار می دهد.

خشونت های پلیسی و بی طرفانه

جک گلیزر، استاد سیاست عمومی پردیس و کارشناس سیاست گذاری در یک ایمیل گفت: سوگیری ضمنی یک کلیشه یا تعصب است که ناخودآگاه است و می تواند با وجود تلاش آگاهانه برای نادیده گرفتن آن ،به صورت خودکار "فعال" شود.

در ایمیل، Glaser گفت: مردم تمایل به پیاده سازی کلیشه های نژادی و یا دیگر سوگیری های ضمنی زمانی که آنها در شرایط استرس زا، حساس به زمان و یا خسته کننده هستند. او خاطر خاطر کرد که این است که چرا در این مورد که پلیس چه کسی را برای توقف انتخاب می کند، اختلاف نژادی وجود دارد.

Glaser در ایمیل گفت: "افسران، مانند بقیه ما، تحت تاثیر تصورات قبلی ما در مورد گروه ها زمانی که تلاش برای قضاوت از یک فرد، "Glaser در ایمیل گفت.

پردیس اجتماعی استادیار رفاه ، ارین کریسون افزود که سوگیری است که با اولویت بندی آسایش یک گروه بیش از دیگری به وجود می آید. به گفته ٔ کریسون، در ایالات متحده، سفیدپوستان و آسایش آن ها، با گسترش، بیشتر از سیاه پوستان و امنیت آن ها ارزش قائل می شود.

کريسون گفت که مکالمه ملي بايد شامل بازساخت ديدگاه هاي خطر باشد، چرا که سياه پوستان توسط پليس تهديد مي شن.

کريسون گفت: "نژادپرستي همه جا هست و نژادپرستي به طور ماهي نهايي خشن و کشنده است" "افراد زیادی هستند که قرن ها در این باره دست به دست می کنند."

سیاه بودن در ایالات متحده به معنای تهدید فرض می شود، کریسون گفت، که باعث می شود برخی از سیاه پوستان حدس دوم هر موقعیتی که می تواند تهدید سیگنال.

کريسون به عنوان مثال يادداشت کرد که استفاده از ماسک در بين مردم در بين همه گير هاي کوروناويروس مي تواند تهديد کننده باشد و بعضي از سياه پوستان ممکن است انتخاب کنند که به سود امنيت شخصي خود يکي از آنها را نپوشند.

پلیس، Glaser افزود، ممکن است احساس خطر بیشتری توسط یک مرد جوان از رنگ پوشیدن ماسک از یک زن جوان سفید پوست پوشیدن ماسک به دلیل تعصبات نژادی ضمنی خود را.

کریسون گفت: «برای نگاه کردن یا انجام هر کاری برای تهدید سیگنال، به مردم یک مسیر یا چراغ سبز برای تبعیض می دهد» "مفهوم این است که شما نمی توانید حرکت می کنند و یا هر چیزی."

به گفته گلازر، سوگیری های ضمنی که سیاه پوستان را با تبهکاری مرتبط می کند، چیزی است که باعث شد تا افسران پلیس بیشتر به راحتی مردان مسلح سیاه پوست را به تیراندازی بکشد تا مردان مسلح سفید پوست در شبیه سازی های تحقیقاتی.

همچنین Glaser اشاره کرد که داده ها نشان می دهد که افسران پلیس ممکن است به دلیل ترجیحات نژادی به معترضان سفید پوست ضد دولتی پاسخ منفعل تر دهند.

اعتراضات اخیر BLM در اوکلند در میان پاندمی کوروناویروس باعث شد تا شورای شهر برکلی به طور موقت عوامل شیمیایی جمعیت پراکنده، از جمله اسپری فلفل و دود را به طور موقت ممنوعیت کند و گاز اشک آور را به طور دائم به نگرانی های ایمنی نسبی خود ممنوعیت کند.

سوختگی زمانی امکان پذیر است که معترضان در معرض عوامل شیمیایی ازدحام پراکنده، همراه با بریدگی یا ضربه شدید به نیروی غیر نافذ در هنگام ضربه با کانسترها قرار می پذیرند. فراتر از اثرات فیزیکی مجروح شدن، معترضان همچنین می توانند اضطراب بیشتری برای ماه ها پس از قرار گرفتن در معرض.

مرگ فوری که در علت سوختگی شیمیایی به ریه ها یا گلوی معترضان می سوزد نیز ممکن است.

Rohini Haar، پزشک اورژانس و همکار تحقیقاتی در مرکز حقوق بشر دانشکده حقوق دانشگاه برکلی، از استندار برکلی در مورد عوامل شیمیایی جمعیت پراکنده حمایت می کند.

هار گفت: "من در طول حرفه ام گاز اشک آور و اسپری فلفل دیده ام." وقتی مردم با اسپری فلفل به اتاق اورژانس می ایند، می گویند که این کار به طرز باور نکردنی ناراحت کننده ای است."

هار گفت، با این حال، ممنوع کردن عوامل شیمیایی ازدحام پراکنده کافی برای مقابله با مسائل بزرگتر نیست.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن