آنچه که در مورد چگونه سگ و گربه را می توان قربانیان پررونق آمریکا حیوان خانگی کسب و کار

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 7:55 AM EDT Jun 9, 2020حذف 98 گربه ها و سگ ها از لبنان County کسب و کار در

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

حذف 98 گربه ها و سگ ها از لبنان County کسب و کار در ماه اکتبر می درخشد نور را به سمت تاریک از یک صنعت پررونق در ایالات متحده: فروش حیوانات خانگی.

آمریکایی ها به صرف حدود 96 میلیارد دلار بر حیوانات خانگی و مراقبت از حیوان خانگی در سال گذشته با توجه به آمریکایی حیوان خانگی محصولات انجمن و قبل از همه گیر است که تعداد بود و انتظار می رود به رشد دوباره در سال 2020 است. که روند رو به بالا lures هر دو کارآفرینان خلاق و مشکوک و صاحبان کسب و کار اما با این صنعت این محصول برای فروش یک موجود زنده است.

"با تاکید بیشتر بر روی حیوانات و عشق مردم از حیوانات و ... وجود خواهد داشت که در صد از مردم خواهد شد که نه در مورد علت اما در مورد شخصی aggrandizing گفت:" نیکول Wilson مدیر انسانی اجرای قانون و پناهگاه خدمات پنسیلوانیا SPCA. "حیوانات علت فقط آخرین قربانی این نوع از ارتقاء خود و خود را غنی سازی است."

آمریکا SPCA به تازگی منتشر شده آن وحشتناک صد 100 توله سگ میلز در ایالات متحده آمریکا است که کشف شده به نگه داشتن حیوانات در شرایط اسفناک و بد رفتاری آنها. شش نفر از کسانی که وحشتناک صد در پنسیلوانیا است.

در ضمن حیوانات نجات خود قطعه ای از این چند میلیارد دلار کسب و کار - برخی از انجام کار قهرمانانه برای نجات گربه ها و سگ با دیگران مشکوک و شیوه های مطرح شده یک هشدار برای اجرای قانون است.

گرتا رتبه لبنان شهرستان یکی از کسانی که تحت بررسی است.

Grrs و خرخر می کند

ده سگ و 83 گربه ها برداشته شد در ماه اکتبر از رتبه را Grrs و خرخر می کند نجات در Jonestown و اتهامات هنوز انتظار در برابر صاحب آن است.

پنسیلوانیا SPCA را انسانی مأموران اجرای قانون نجات حیوانات از تسهیلات برای نگرانی از شرایط غیر بهداشتی از اموال و درمان نشود شرایط پزشکی از حیوانات با توجه به PSCPA.

دولت سگ مامور اجرای ثبت اتهام مرتبه در ماه اکتبر برای شکست به نگه داشتن او در لانه بهداشتی و انسانی بیماری است. او گناهکار است که خلاصه ای شارژ در ماه دسامبر و دستور به پرداخت جریمه.

در ضمن اتهامات از PSCPA در حال انتظار در برابر رتبه به عنوان تحقیقات همچنان ادامه دارد گفت: Wilson.

بسیاری از گربه ها نجات داده بودند مبتلا به هر دو عفونت های تنفسی و درمان چشم شرایط PSCPA گفت. بسیاری از سگ ها بودند نازک و اکثر حیوانات زندگی می کردند در آشیانه یا محوطه با مدفوع و ادرار بوده و مجاز به تجمع برای روز سازمان گفت: در انتشار اخبار.

ضعف یا مبارز?

"تمایل خود را به قبول کمک در وسط یک بررسی تفاوت بین هزینه و یا نه" ویلسون گفت:.

هنگامی که یک پناهگاه یافت شده است با شرايط نامناسب ماموران ممکن است بپرسید اگر نجات صاحب ضعف است. اغلب نجات شروع به خاموش با نیت خوب اما بدتر در طول زمان به دلیل آنها را پذیرفته ام بیش از حد بسیاری از حیوانات و نمی تواند حفظ همه آنها را به خوبی ویلسون گفت:.

"گاهی اوقات ما می بینیم به جای: 'هیچ بحثی در اینجا'," او گفت:. مالک حاضر به کمک برای بهبود شرایط. "آنها قادر به قرار دادن حیوانات' بهترین بهره را برای اولین بار. ... که در آن ما در مرحله و می گویند " این است که در آن نیاز به توقف.'"

رتبه Grrs و خرخر می کند نمی خواهد نظر برای این داستان به دلیل او تا به حال مرگ اخیر در خانواده اش, او گفت:. در اوایل مصاحبه با WGAL-تلویزیون هر چند او گفت: از حیوانات: "آنها در حال زندگی من است. آن را فقط به شور و شوق برای حیوانات به سعی کنید به آنها کمک کند."

سگ رفته است: دو سال پیش سالی زد اما در حال حاضر او را به خانه

چگونه برای کمک به

"من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از مردم با ما تماس بگیرید و می گویند," من من نجات سگ از نجات سگ,' زمانی که آنها واقعا خرید سگ خود را از یک توله سگ آسیاب" ویلسون گفت:.

برای اطمینان از حیوانات خانگی به خوبی نگه داشته و تقاضا برای دیدن این تاسیسات که در آن حیوانات قرار دارد.

"اگر پناهگاه نیست و اجازه می دهد تا شما را به می آیند و تور مکانی که در آن حیوانات در حال نگهداری می شود که نشانه ای از یک مشکل" او گفت:.

در اینجا برخی از راهنمایی برای تعیین اینکه آیا یک "مادر" سوال برانگیز است با توجه به ویلسون:

  • اگر شما به ملک و مالک است و نه به شما نشان خود را پرورش سگ و جایی که آنها در حال نگه داشته است.
  • اگر جای شما دیدن سگ جداگانه است که در آن از حیوانات نگهداری می شود که به طور معمول نشانه خوبی نیست.
  • این "مادر" به فروش می رساند تعدادی از نژادهای مختلف سگ. آن است که بیشتر احتمال دارد یک توله سگ آسیاب.

"توقف تغذیه تقاضا," او گفت:.

حیوانات خانگی به اتخاذ: عکس: Adoptable گربه و سگ و خرگوش و لاک پشت خوکچه هندی در نیویورک شهرستان SPCA مه 26

اجرای قوانین

به منظور جستجوی یک سوال تسهیلات اجرای قانون باید علت احتمالی برای ورود به کسب و کار که نیاز به جدی نماید.

"اگر شما در حال دیدن یک سگ بیرون آمدن از یک محل است که مسائل پزشکی و یا حرارتی و یا دامپزشک می یابد ادرار scalding روی پای خود را. اگر شما در حال دیدن آن چیزهایی که ما می تواند بررسی آن" ویلسون گفت:.

ویلسون گفت که 70 درصد از شکایات آمده از مردم و از سوی دیگر 30 درصد از ادارات پلیس.

پنسیلوانیا SPCA را پوشش می دهد تنها بخشی از دولت در استان ها کاهش می یابد در طول سال برای کمبود بودجه تا کمک های مالی به این سازمان است که کلیدی برای حفظ آنها.

نیویورک شهرستان SPCA, برای مثال, استخدام خود را تمام وقت افسر و زمینه خدمات عامل به بررسی مسائل. در سال 2019 آنها مورد بررسی قرار گرفته و محاکمه بیش از 150 مورد از حیوانات غفلت و یا سوء استفاده, گفت, مدیر اجرایی, Steven مارتینز.

"ما همه را تشویق به نجات حیوانات خود را از پناهگاه های محلی و یا سازمان امداد و نجات," مارتینز گفت: در یک ایمیل. "آیا خرید از پرورش دهندگان و یا فروشگاه حیوان خانگی."

ویلسون پیشنهاد خرید حیوانات خانگی انجام می شود با دقت در نظر گرفته و متفکرانه برای بهترین نتیجه.

او گفت: "آنها زندگی می کنند و تنفس موجودات است."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن