هنگامی که بازی تخته مجازی

بازی تخته دیپلماسی بیش از ۶۰ سال پیش منتشر شد. در حالی که آن را برای ماهیت استراتژیک و backstabbing gameplay ق

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

بازی تخته دیپلماسی بیش از ۶۰ سال پیش منتشر شد. در حالی که آن را برای ماهیت استراتژیک و backstabbing gameplay قدردانی, آن را با یک مشکل اساسی روبرو است: بازی بسیار طولانی است. بازی کردن می تواند یک روز کامل را، و که به شمار می گیرد یک چالش بزرگ برای کسانی که به سادگی وقت برای بحث در مورد اینکه آیا یا نه کانال انگلیسی را می توان به یک منطقه غیر نظامی ساخته شده است.

بازیکنان دیپلماسی به سرعت با بازی کردن بازی ها از طریق ایمیل از طریق جزوه و زین ها راه حلی پیدا می کنند. این اجازه برای بازی به سادگی یک موضوع از نوشتن چند حرکت و ارسال آنها را به یک استاد بازی در ایمیل. zines اغلب راهنمای استراتژی و خلاصه بازی، و پرورش جامعه ای از بازیکنان مشتاق و استراتژیست.

حالا، بازی تخته ای مثل همیشه دور شده برای بشینن و فیزیکی بازی یک بازی تخته لوکس چند انتظار می رود که یک شبه ناپدید می شوند. اما بازی تخته ای یک رسانه جدید از دو دهم دهم پیدا کرده اند، و گرفتن بازی های تخته ای آنلاین ممکن است بهترین حرکت بعدی سرگرمی در میان همه گیر coronavirus باشد.

بازی تخته ای تقریباً تا زمانی که بازی دوم وجود داشته باشد، به بازی های ویدئویی اقتباس شده است. از انحصار در کمودور 64 به Scrabble در پلی استیشن، نسخه های الکترونیکی از بازی های محبوب هیئت مدیره فروش با وعده بسته بندی مجدد بازی های خانوادگی آشنا. این بازی های ویدئویی نیاز به تخصص کمی به هیچ فنی -- هیچ شبکه و یا سیستم عامل برای به چالش کشیدن بازیکن وجود دارد، فقط هوش مصنوعی و بازیکنان محلی شلوغ اطراف یک صفحه نمایش.

بازی کردن این بازی ها با بازیکنان دیگر مدت ها یک چالش بود. بازی تخته ای زیبا در آن آنها به سادگی چیزی برای انجام در حالی که چت با دوستان. آنها یک فعالیت ساده بر اساس اجتماعی و سرگرمی، و سیستم عامل آنلاین از اوایل 2000s، مانند Chess.com، سطح پیچیده ای از گفتگو که لذت بازی گاه به گاه مشتق از.

جک باکس پارتی پک شاید بهترین مثال از فرمول بازی روی صفحه تطبیق داده شده به آنلاین ، بازی های اجتماعی است. مجموعه ای از بازی های مهمانی شبیه به Charades یا Apples به Apples، Jackbox Party Pack به صورت آنلاین و اغلب با دستگاه موبایل پخش می شود. streamers می تواند بازی در Twitch و ارتباط با مخاطبان گسترده به بازی به عنوان یک جامعه، اما این سیستم عامل را فراهم نمی صمیمیت نشستن در یک میز با دوستان.

که صمیمیت بهترین است از طریق وب سایت هایی که اساسا کپی بازی های محبوب هیئت مدیره مانند کاتان، پیکتیوو و راز هیتلر تکرار. این وب سایت ها که اغلب از دامنه های .io محبوب برای دسترسی به آن ها استفاده می کنند، شبیه به پیشینیان کنسول بازی ویدئویی خود هستند. آنها قوانین و قالب بازی های تخته ای را در نظر می گیرن و با حداقل سازگاری، به اینترنت منتقل می کنند. در اینجا، آنها می توانند در سراسر کشور پخش شوند، و صمیمیت بازی در یک اتاق نشیمن یا کافه بازی روی تخته را می توان با تماس ویدیویی یا چت صوتی دوباره خلق کرد.

و این وب سایت ها همچنان به انجمن بازی های تخته ای اضافه می کنند. سایت هایی مانند BoardGameGeek با بررسی و بحث لود می شوند. تعدادی از آرشیو دیپلماسی حفظ سنت بازی از مقالات استراتژیک و راهنمایی gameplay.

با کاهش قابل توجه در بازی شخص، این وب سایت ها ارائه یک جایگزین -- اما، آن را همان؟ کارت ها پیکسل های روی صفحه هستند تا اشیاء محسوس در دست بازیکن. دشوارتر است اگر کسی در مورد رای مخفی خود را بیش از چت صوتی دروغ می گفت، و شکست ناگهانی Wi-Fi می تواند یک بازی نزدیک به اتمام خراب کردن.

آنلاین بازی های تخته ای انجام می دهد به طور قابل توجهی کاهش مانع مالی به ورود. بسیاری از این وب سایت ها رایگان هستند، حتی اگر آنها ارائه محتوای اضافی برای هزینه. تخته بازی های جعبه ماسه مانند شبیه ساز جدول اجتماعات بزرگ modding که تطبیق صدها بازی روی صفحه نمایش برای هزینه های اولیه نسبتا کم است. اما کافه بازی تخته مانند برکلی پیروزی خود نقطه کافه این کار را انجام دهید ، بیش از حد ، ارائه انتخاب چشمگیر برای هزینه ورود. این مکان ها دیگر به اندازه ای که زمانی بوده اند قابل دسترسی نیست. رفتن به خانه دوست به بازی غم انگیز، Terraforming مریخ و یا هر دیگر بزرگ، بازی گران قیمت فقط در کارت دیگر نیست.

همه بازی ها حتی می تواند بازی آنلاین. مطمئناً، تور جهانی جنگا را می توان در رشته مهندسی انجام داد، اما گیم پلی در هیچ کجای نزدیک به همان در واقع برچیدن و بازسازی یک برج چوبی نیست. ایستادن بر روی یک هیئت مدیره ریسک مانند نظارت بر یک درگیری نظامی جهانی واقعی است، و ضربه زدن قطعه حریف بیش از در پوزش! است بسیار رضایت بخش تر از به سادگی تماشای آن لب به نقطه شروع آن. بازی تخته الکترونیکی می تواند قوانین و مکانیک بازی های تخته سنتی تکرار، اما آنها هرگز نمی تواند احساسات مشابه پیدا شده نشسته پایین در جدول را تکان دهند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن