فهرست خرید های پشت به مدرسه: نسخه آموزش مجازی

چه کسی دوست نداره خرید های پشت مدرسه؟ خرید نوت بوک های جدید و برخی از موارد سرگرم کننده از بخش دلار به صنوبر ت

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

چه کسی دوست نداره خرید های پشت مدرسه؟ خرید نوت بوک های جدید و برخی از موارد سرگرم کننده از بخش دلار به صنوبر تا اتاق خود را همیشه یک راه خوب برای دریافت هیجان زده برای ترم جدید است. اما این می تواند کمی کمتر لذت احساس اگر شما در واقع فقط اقامت در همان محل شما شده است در زندگی می کنند در پنج ماه گذشته. به جای اینکه در اطراف moping در مورد چگونه drab شرکت در کلاس های آنلاین خواهد شد، خرید پشت به مدرسه خود را در و گرفتن برخی از اقلام است که یادگیری مجازی را کمی آسان تر. این راهنمای برای الهام در مفید و سرگرم کننده می یابد که بانک را شکستن نیست.

علامت در

اگر شما با پدر و مادر، خواهر و برادر و یا حیوانات خانگی که پشت سر هم به اتاق خود را در وسط امتحانات خود را مبارزه، ممکن است زمان برای سرمایه گذاری در تخته سفید و یا تخته سیاه به آویزان کردن در درب شما. به این ترتیب، شما می توانید به هم خانه خود هشدار دهید اگر آنها در مورد به شما در وسط ارائه راه رفتن، و یا اگر شما فقط در سخنرانی است، اما ترجیح می دهند به آشفته نمی شود. داشتن چیزی که می توانید روی آن بنویسید و پاک کنید عالی است زیرا به راحتی می توانید پیام را روی درب خود تغییر دهید. حتی اگر یک تخته سفید ساده بخرید، همیشه می توانید برخی از نشانگرهای رنگی سرگرم کننده را دریافت کنید و علامت خود را تزئین کنید!

گوشواره یا هدفون های لغو صدا

سرمایه گذاری در برخی از گوشواره های پایه یک راه عالی برای کمک به شما تمرکز بر روی خواندن یا تکالیف خود را بدون شنیدن تمام صداها که به طور مداوم از خانه خود بیرون می اید. شما می توانید یک شیشه یا جعبه کمی به آنها را در نگه دارید و آن را کمی بیشتر تزئینی از فقط کاربردی دریافت کنید. همچنین می توانید آن را یک گام جلوتر ببرید و روی برخی هدفون های سر و صدا کننده سرمایه گذاری کنید، اما برخی از گوشواره های پایه شروع بزرگی هستند.

-مطالعه میان وعده ها

تو راه کلاس قهوه ميخريدي؟ از پول اضافی که از جست و خیز کردن یک لاته برای خرید برخی از میان وعده های مطالعه خوشمزه برای نگه داشتن در اطراف اتاق خود استفاده کنید. اگه کافئين مال خودته، يه چيزي مثل شکلات پوشيده از اسپريسو امتحان کن. اگر شما از دست خوردن غلات در ساعت های عجیب و غریب در سالن ناهار خوری، خرید یک جعبه از غلات مورد علاقه خود را به میان وعده در حالی که شما مطالعه. و اگر شما واقعا از دست قهوه های فانتزی خود را، در نظر خرید یک دستگاه شیر یا لیوان فانتزی برای صنوبر کردن قهوه پدر و مادر خود را.

دفتر یادداشت و میز دامان

خرید نوت بوک های جدید به نظر می رسه بخش مهمی از سال جدید مدرسه است. داشتن کلاس های آنلاین باعث می شود که وسوسه انگیز فقط یادداشت برداری روی کامپیوتر خود را، اما خرید چند نوت بوک روشن می تواند به شما کمک کند تا کلاس های خود را متفاوت کنید و به شما انگیزه در واقع یادداشت برداری کمک کند. اگر شما در کلاس های در رختخواب خود و یا روی نیمکت شرکت کرده اید، می توانید یک میز لاپ یا هر نوع سینی که می تواند لپ تاپ و نوت بوک شما را پشتیبانی کند نیز خریداری کنید. و اگر شما مدت هاست ایده نوشتن بر روی کاغذ فیزیکی را دور انداخته اید، در نظر بگیرید که یک برنامه نوت برداری جدید یا پس زمینه های سرگرم کننده برای یادداشت های آنلاین خود را در نظر بگیرید.

تقویم، برنامه ریز، مجله

همیشه خوب است که یک سال را با یک تقویم یا برنامه ریز تازه شروع کنید. اکنون که تمام کلاس ها و کار شما آنلاین است، ممکن است تغییر بزرگی باشد برای نوشتن جلسات و تکالیف خود در یک ژورنال کاغذی یا حتی تقویمی که می توانید روی دیوار یا میز کار تان قرار دهید. همچنین می توانید این ترم جدید را به عنوان فرصتی برای شروع یک مجله، شاید توجه به همه چیزهای عجیب و غریب در مورد گرفتن کلاس های آنلاین را. چه کسی می داند، شاید روزی پرفروش باشد!

صندلی یا بافه

اکثر ما عادت داریم که چندین مکان برای مطالعه داشته باشد، از جمله کتابخانه ها و فضاهای مشترکی که در آن زندگی می کنیم. اما در خانه، ممکن است احساس خودرا در همان نقطه گیر، مانند صندلی در میز یا تخت خود را پیدا کنید. شما لازم نیست که یک تن پول خرج کنید تا جاهای مختلفی برای شرکت در کلاس ها به خودتان ببخشید. در نظر بگیرید خرید یک کیسه 20 دلار، صندلی بانجاو یا یک صندلی فشرده دیگر. همچنین شما می توانید یک راه اندازی کمی با سالن و یا صندلی عرشه در خارج در حیاط خلوت خود را.

لباس استراحت

با این حال، احساس احمقانه بودن گربه تنها کسی است که شما را در آنها خواهد دید؟ سرمایه گذاری در برخی از لباس است که سرگرم کننده اما راحت است. به این ترتیب، شما انگیزه ای برای تغییر از لباس خواب خود را، اما شما هنوز هم احساس می کنید که شما لباس خواب پوشیدن.

uc برکلی دکوراسیون اتاق

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن