گرگ دوباره محدود کردن میله, رستوران ها به سرعت COVID-19 گسترش در بهبهان.

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 5:08 PM EDT Jul 15, 2020پنسیلوانیا است یک بار دیگر در معرض کاهش, تل

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

پنسیلوانیا است یک بار دیگر در معرض کاهش, تلاش برای سعی کنید و آهسته گسترش coronavirus.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ و وزیر بهداشت دکتر راشل Levine چهارشنبه اعلام کرد که میله, رستوران ها و تجمعات محدود خواهد شد ابتدا در 12:01 صبح پنج شنبه.

آغاز پنج شنبه, میله, رستوران ها از wineries کارخانه های لبنی و باشگاه های خصوصی باید در خدمت برخی از نوع از مواد غذایی به باز باقی می ماند.

این دستورالعمل به شرح زیر خواهد بود در محل:

  • همه خدمات باید در یک جدول و یا غرفه نوار خدمات ممنوع است. امکانات باید ارائه نشسته و ناهار خوردن در وعده های غذایی (در داخل خانه یا خارج از منزل)و یا بایگانی اطلاعات خرید و فروش مشروبات الکلی.
  • الکل می تواند تنها برای خدمت در محل مصرف که در همان معامله را به عنوان یک وعده غذایی.
  • غیر-نوار صندلی در فضای باز ممکن است مورد استفاده برای مشتریان صندلی.
  • اجتماعی فاصله پوشش و سایر اقدامات کاهش باید به کار برای حفاظت از کارگران و مشتریان.
  • اشغال محدود به 25 درصد اعلام آتش-کد اشغال حداکثر برای داخل سالن ناهار خوری. که اشغال حداکثر محدودیت شامل کارکنان.
  • کاباره ها در حال بسته باقی می ماند.
  • تجمعات محدود به 25 نفر در داخل و 250 خارج از منزل.
  • مردم باید کار از راه دور زمانی که ممکن است.
  • ورزشگاه و امکانات تناسب اندام می تواند باز باقی می ماند اما در حال تشویق به اولویت بندی, هوای آزاد, فعالیت های تناسب اندام زمانی که ممکن است.

گرگ و لوین با اشاره به افزایش جدید موارد مثبت را به عنوان دلیلی برای کاهش سفارشات. دولت دیده می شود را افزایش می دهد نزدیکی یا بیش از 1000 موارد چهار بار در 10 روز گذشته.

"در طول هفته گذشته ما را دیده اند نگران کننده صعود در COVID-19 موارد" گرگ گفت. "هنگامی که ما ضربه اوج ما در مارس 9, ما تا به حال نزدیک به 2000 مورد جدید آن روز با روزهای دیگر' موارد معلق در هوا حدود 1000. کارشناسان پزشکی به دنبال در مسیر ما در حال حاضر در حال طرح ریزی است که این موج جدید به زودی می تواند تحت الشعاع قرار دادن, مارس اوج.

"با ما سریع صورت را افزایش می دهد ما نیاز به عمل دوباره در حال حاضر."

گرگ لوین و دکتر دیوید روبین پزشک متخصص اطفال و مدیر PolicyLab در بیمارستان کودکان فیلادلفیا با اشاره به عوامل متعددی در افزایش شماره: افرادی که چشم پوشی از ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله مورد نیاز, افزایش خارج از کشور سفر و عدم هماهنگی ملی که منجر متحده در جنوب و غرب نمی ارتکاب به اجتماعی فاصله.

بیشتر: ضروری کارگر یک کارمند بیمارستان او قرارداد COVID در محل کار و درگذشت

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. Wolf گسترش اخراج و سلب حق اقامه دعوی در مهلت قانونی از طریق اوت

گرگ سفارش خطرات عمده واکنش در عصری که در آن دولت این ویروس تا حد زیادی نگه داشته شده است در خلیج.

پنسیلوانیا به تازگی بالا ایالت ویروس شماره رانده شده اند در بخش بزرگی از افزایش گسترش در منطقه پیتسبورگ که در آن مقامات نسبت سنبله به افراد جوان و دیگران تجمع در کافه ها و رستوران ها.

Allegheny County است که در حال حاضر اعمال محدودیت های موقت در رستوران ها و کافه ها گزارش 246 عفونت های اضافی در روز چهارشنبه از آزمایش انجام شده بین 30 ژوئن و ژوئیه 14. عفونت اعداد نیز در شهرستانهای زنگ Allegheny.

وزارت بهداشت گزارش 994 مثبت جدید ویروس موارد جمعه آوردن ایالت مجموع به بیش از 97,000. وزارت بهداشت در گزارش نتایج تقریبا 29,000 ویروس آزمون, بالاترین, یک روز در مجموع از زمان شروع این بیماری همه گیر.

مقامات بهداشت همچنین گزارش 26 جدید مرگ و میر.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

شهرستان نیویورک دیده می شود افزایش 78 نفر از روز یکشنبه.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن