بله به دولورس هورتا سنت

در زمانی که کل کشور و هر دولت و جامعه است که در جستجوی راه هایی برای جبران گذشته اقدامات تبعیض آن مهم به نظر م

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

در زمانی که کل کشور و هر دولت و جامعه است که در جستجوی راه هایی برای جبران گذشته اقدامات تبعیض آن مهم به نظر می رسد برای شروع تجلیل از افرادی که در مبارزه علیه نژادی و تبعیض اقتصادی. این است که به ویژه مهم است به افتخار مردم از اقلیت مسابقه که مبارزه علیه تبعیض و افزایش آگاهی و وجدان اکثریت.

چنین فرد Delores Huerta که در کنار Cesar Chavez مبارزه برای farmworkers و دیگران به زندگی و دستمزد و شرایط کاری خوب و مزایای دیگر. هدف آنها این بود برای امنیت اقتصادی و شرایط کاری ایمن برای هر کسی که مشغول به کار در این زمینه و/یا در حداقل دستمزد مشاغل.

من از نوشتن این نامه برای حمایت از جنبش به سانتا باربارا شورای شهر تغییر نام خیابان در حال حاضر به نام سان آندرس و تماس با آن Calle Delores Huerta خیابان. چه افتخار برای سانتا باربارا به خیابان نام برای این دو جنگنده به صورت نژادی و برابری اقتصادی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن