واقعیت را بررسی کنید: جو بایدن می خواهد برای از بین بردن fracking جدید اجازه همه fracking

استیو DeVane ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:19 PM EDT Jun 19, 2020این ادعا: جو بایدن می خواهد برای از بی

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

این ادعا: جو بایدن می خواهد برای از بین بردن fracking.

این ادعا که نامزد ریاست جمهوری و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن می خواهد برای از بین بردن fracking ساخته شده بود در یک پست در Facebook و شبیه به یک آگهی امریکا اولین اقدام, بازی, نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن عمل سیاسی کمیته.

این پست شامل یک ویدیو از بایدن در پاسخ به یک سوال در یک بحث و یک ادعا می کنند که بایدن می تواند هزینه پنسیلوانیا بیش از 600 ، 000 شغل. در این ویدئو می گوید این است که برای پرداخت توسط امریکا اولین اقدام.

در این پست می گوید: "بایدن در Fracking:" نه. ما را از آن کار کردن. ما می خواهیم مطمئن شوید که آن را حذف و یارانه برای هر یک از این دوره است.'"

بیشتر: بایدن دارای 11 نقطه سرب بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان سن خطوط گسل ظهور بررسی جدید نشان می دهد

Fracking, همچنین شناخته شده به عنوان هيدروليكي روش استخراج گاز طبیعی از زمین است. آن را شامل یک حفاری افقی فرایند است که پمپ آب, شن و ماسه و مواد شیمیایی به زمین شکستگی سنگ ها و انتشار گاز.

یک ایمیل به امریکا اولین اقدام سخنگوی دنبال اطلاعات در مورد از این پست و نمی توانید پاسخ.

اطلاعات در مورد پتانسیل از دست دادن شغل است شبیه به تخمین می زند در یک گزارش از سوی اتاق بازرگانی جهانی انرژی موسسه. این گزارش که در ماه دسامبر منتشر شد تخمین می زند که ممنوعیت fracking در سال 2021 خواهد منجر به از دست دادن از 5.9 میلیون شغل در هفت متحده تا سال 2025 از جمله حدود 600,000 در پنسیلوانیا است.

چه بایدن می گویند و هنگامی که?

این ویدئو به نظر می رسد از یک جولای 31 بحث از نامزدهای دموکرات در انتخابات مقدماتی. با اشاره به از دست دادن پتانسیل 600,000 شغل به نظر می رسد به متصل به یک مطالعه در fracking از آمریکا اتاق بازرگانی ،

در این ویدئو سی ان ان دانا باش خواسته بایدن یک سوال با توجه به شبکه های متن بحث است. ارز اتفاق پس از بایدن صحبت کرده بود در مورد برنامه انرژی خود را.

"فقط برای روشن شدن خواهد بود وجود دارد هیچ جایی برای سوخت های فسیلی از جمله زغال سنگ و fracking در بایدن دولت?" باش گفت.

"هیچ ما را — ما را از آن کار کردن. ما می خواهیم مطمئن شوید که آن را حذف و یارانه برای هر یک از آن دو — هر گونه سوخت فسیلی," بایدن گفت: در پاسخ.

بیشتر: در کالیفرنیا: یک مسابقه برای جلوگیری از حفاری های جدید و fracking

بایدن طرح انرژی

این معلوم نیست چه بایدن به معنای "کار می کند" و یا زمانی که حذف خواهد رخ می دهد اما بایدن به کمپین گفت که او نمی خواهند به ممنوعیت fracking. بایدن طرح انرژی و دیگر نظرات او ساخته شده است که نور را در برنامه های خود را.

بایدن وب سایت یک شرح طولانی از آب و هوا خود را پیشنهاد است که به نام "جو برنامه ریزی برای یک انرژی پاک انقلاب و زیست محیطی عدالت است." این طرح شامل یک تماس به صورت 100% انرژی پاک و خالص-صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 به عنوان به خوبی به عنوان پیشنهاد ممنوعیت جدید نفت و گاز مجوز در اراضی و آب.

بایدن تکرار آن موقعیت در سی ان ان تاون هال در ماه سپتامبر گفت که او را پشتیبانی نمی کند در سراسر کشور fracking بان. او گفت که او می خواهد برای متوقف کردن تمام حفاری نفت و گاز در سرزمین های فدرال — دولت فدرال ندارد کنترل بسیار بیش از دولت زمین.

"من فکر می کنم ما باید در واقع به دنبال چه چیزی در حال حاضر وجود دارد و قضاوت در مورد اینکه آیا یا نه ... کسانی که در این واقعیت است که وجود دارد آن چاه وجود دارد که آیا یا نه آنها خطرناک است که آیا یا نه آنها در حال حاضر انجام می شود, آسیب," او گفت:.

بایدن گفت که او باور نمی وجود دارد رای کافی در کنگره به تصویب یک قانون فدرال برای مقابله با fracking.

تعطیل fracking صنعت ؟ هیچ

طی مصاحبه ای در مارس بایدن گفت KDKA تلویزیون در پیتسبورگ است که او نمی خواهد خاموش کردن صنعت fracking. او گفت که او نمی خواهد اجازه می دهد جدید اجاره در زمین فدرال اضافه کرد که 90 درصد از اجاره ها در زمین های خصوصی.

"من می خواهم مطمئن شوید ... این آب آلوده بودن اما من نمی خواهد آن را تعطیل, هیچ," او گفت:.

بیشتر: بایدن, Sanders, سیاست های تجاری و تاریخی jabs در بحث دموکراتیک پر از coronavirus سوالات

موضوع fracking هم آمدند تا در طول بحث در 15 مارس. سناتور. برنی ساندرز در مورد انرژی های پیشنهادی در این بحث با توجه به سی ان ان transcript.

"من صحبت کردن در مورد توقف fracking به عنوان به زودی به عنوان ما می تواند احتمالا," ساندرز گفت. "من صحبت کردن در مورد گفتن در صنعت سوخت فسیلی است که آنها در حال رفتن به توقف از بین بردن این سیاره هیچ ifs و buts maybes در مورد آن. من صحبت کردن در مورد صحبت کردن با..."

بایدن در پاسخ گفت: "پس از من."

بعد ساندرز گفت که او فکر می کند بایدن می خواهد برای ادامه fracking.

"من درست اگر من اشتباه می کنم" او گفت: به بایدن.

"No more — no جدید fracking می شود."

یک سخنگوی بایدن گفت teacherswithapps نیویورک تایمز خبرنگار که گفته بود restating طرح خود را در "ممنوعیت جدید نفت و گاز اجازه در زمین و آب" با توجه به توییت او نوشته شده بعد از بحث است.

حاکم ما: تا حدودی نادرست

این ادعا که جو بایدن می خواهد برای از بین بردن fracking غلط است چرا که آن را نادیده خود را علنا اعلام مخالفت با چنین ممنوعیت. اما این درست است که بایدن گفت که او می خواهد برای متوقف کردن مجوز جدید برای fracking. بیشتر, در حالی که این پست شامل از دست دادن شغل و پتانسیل های پشتیبانی شده توسط یک مطالعه ارتباط است که نتیجه به بایدن معلوم نیست نظرات در بحث گمراه کننده است. ما از رای دادن پست به عنوان بخشی کاذب به این دلیل که مطالب در مورد پشتیبانی نمی شد ما پژوهش است.

ما واقعیت-بررسی منابع:

  • سی ان ان متن جولای 31, 2019 بحث
  • JoeBiden.com "جو این طرح به صورت یک انرژی پاک انقلاب و عدالت زیست محیطی"
  • سی ان ان "بایدن توضیح می دهد که چرا او را پشتیبانی نمی کند در سراسر کشور fracking بان کی مون"
  • KDKA KDKA منحصر به فرد: "جو بایدن مذاکرات پیتسبورگ Fracking رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و Coronavirus: 'Slow-Mo مغلوب ساختن پیشی جستن'"
  • سی ان ان متن مارس 15 سال 2020 بحث
  • نیویورک تایمز گزارش خبرنگار teacherswithapps توییتر
  • جهانی انرژی موسسه "چه می شود اگر ... هيدروليكي ممنوع شد?"

با تشکر از شما برای حمایت از ما روزنامه نگاری. شما می توانید اشتراک به ما چاپ نسخه ad-free نرم افزار و یا الکترونیکی روزنامه ماکت در اینجا.

ما واقعیت را بررسی کنید, کار, پشتیبانی, در بخش, توسط یک کمک مالی از Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن