نیویورک کالج دانش در پارک برنامه ریزی شده در سابق Schmidt & Ault مقاله سایت شرکت

نیل Strebig York Daily Recordانتشار: 10:57 AM EDT Jul 28, 2020نیویورک کالج دانش پروژه پارک در حال حرکت است یک

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

نیویورک کالج دانش پروژه پارک در حال حرکت است یک گام نزدیک تر به اتمام است.

در روز سه شنبه, جولای 28, کالج اعلام همکاری با نیویورک شهرستان, بانک زمین قدرت. بانک زمین قدرت است که کارکنان توسط اعضای York County اقتصادی داد (YCEA).

"نیویورک شهرستان, زمین بانک اقتدار یک افتخار شریک در این تخریب و هیجان زده است برای کمک به دریافت کالج دانش برنامه پارک لگد گفت:" تام Englerth صندلی از زمین بانک اقتدار. "بودجه برای این پروژه از تخریب منابع مالی ایجاد شده توسط County کمیسیون در ماه مه سال 2018 زمانی که بانک زمین تاسیس شد."

دانش پروژه پارک شده است و در آثار پس از سال 2008 زمانی که York, کالج, خرید سابق Schmidt & Ault شرکت کاغذ در 427 پادشاهان آسیاب جاده ها است. آسیاب خالی بوده اند پس از سال 2000 است.

مرتبط با: نیویورک کالج را صرف نزدیک به 8 میلیون دلار در جنوب خیابان جورج خواص هنوز هیچ برنامه ای

نیویورک کالج دانش پروژه پارک متشکل از تبدیل سه نفر از چهار ساختمان:

  • پادشاه خانه استفاده می شود به عنوان یک پشتیبانی اداری مرکز
  • پایان غرب انبار استفاده می شود به عنوان اصلی ورودی به مجتمع و نقطه کانونی.
  • پادشاه آسیاب انبار خدمت خواهد کرد به عنوان داخلی تقاطع های پیچیده با اتصال دستگاه آسانسور پنجره های سقفی و چند استفاده از فضا

بانک زمین قدرت کمک خواهد کرد که با تخریب با توجه به آزادی مطبوعات. در ماه اوت سال 2019 York, کالج اهدا شد $6 میلیون RACP بلاعوض برای دانش پارک خوبی توسعه.

"توسعه دانش و پارک ... خواهد شد اضافه کردن یک عنصر تنوع و فرصت به نیویورک, جامعه, اقتصادی, چشم انداز" نیویورک رئیس جمهور کالج پاملا Gunter-اسمیت در بیانیه ای گفت. "دانش و امکانات پارک به یک محیط جذاب را به کار گیرند در حالی که غنی سازی تجارب یادگیری برای دانش آموزان ما."

توسعه مجدد سابق کارخانه کاغذ سازی یکی از دو زمین پروژه های کالج را آغاز کرده است انجام. پس Jan. 2018, کالج صرف بیش از 8 میلیون دلار به دست آوردن زمین در امتداد شمال خیابان جورج در نزدیکی نیویورک WellSpan بیمارستان خود را برای استفاده از زمین و پردیس افزایش طرح است.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن