'شما باید به سمت چپ' نباید در سمت چپ تخته رسم

درجه: 1.5/5.0 معاصر فیلم های ترسناک به نظر می رسد در صورت افزایش فشار به چیزی می گویند به لحاظ اجتماعی مهم است

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

درجه: 1.5/5.0

معاصر فیلم های ترسناک به نظر می رسد در صورت افزایش فشار به چیزی می گویند به لحاظ اجتماعی مهم است. از آنجایی Jordan Peele را "دریافت" نشان داد چقدر موثر و محبوب فیلم های ترسناک می تواند زمانی که آنها با استفاده از تفسیر اجتماعی شده نصب انگیزه ای برای هالیوود سنگین وزن ها را به سعی کنید دست خود را در خودآگاه روانی هیجان انگیز.

در بسیاری از راه های آن را هیجان انگیز مسیر جدید برای یک نوع که شده است به کاهش کم عمق by-the-numbers تابستان فیلم های پرفروش. و آن را به سختی باید اظهار داشت که برخی از واقعا عالی سینما پدید آمده از این روند دریافت تحسین گسترده برای لایه بندی متنوع سیاسی نقد زیر استادانه گردد ترسناک-کمدی زیبایی شناسی.

"شما باید به سمت چپ" با وجود آن ناشیانه شفاف تلاش به سختی موفق در تقلید از این بهتر فیلم. نوشته و کارگردانی شده توسط "پارک ژوراسیک" فیلمنامه David Koepp, "شما باید چپ" به شرح زیر تئو (کوین بیکن) a middle-aged تاجر عموم طرد اما رسما برای تبرئه از اتهام قتل همسر اول خود را. در حال حاضر مبارزه با ازدواج دوم خود را به سوزانا (Amanda Seyfried) بسیار جوان تر و عاطفی در دسترس نیست, هالیوود, بازیگر, تئو به ارمغان می آورد خانواده خود را به یک خانه در ویلز ارتفاعات با هدف تقویت روابط خود را. اما این سفر ندارد در نظر گرفته شده و اثر; موجب ویرانی با ناامنی و احساس گناه در حالی که به ظاهر به دام افتاده در داخل از راه دور عمارت تئو در نهایت به بدترین طرف از مردانگی خود را.

اگر وجود دارد هر چیزی که برای فیلم حکم ستایش آن خواهد بود بصری آن زیبایی. فیلم پالت رنگ یک خاطره انگیز آمیزه ای از پر جنب و جوش و پرتقال سرد بلوز و سرکوبگر زنگ های خنثی. بین این پالت و فیلمبردار آنگوس هادسون اهل تفریح و استفاده از فضا و سایه تقریبا هر شات از فیلم است که حداقل از نظر بصری جالب است. همچنین فوتی و فوری است که طراحی فیلم خانه مرکزی — دخمه پرپیچ و خم از بتن سالن هندسی مبلمان و نگران کننده تجهیزات روشنایی — که طول می کشد در یک وهم آور آخرتی کیفیت در فیلم creepiest توالی.

اما با وجود آن جذاب تصاویری زیبا و جذاب #MeToo جنبش الهام گرفته از راه اندازی "شما باید به سمت چپ" است که متاسفانه کم عمق و افراط نما. فیلم عاشقانه خود را اعلام اجتماعی آگاهانه آرمان به وضوح تلاش برای پیوستن به این جدید پیشتاز "بیدار" ترسناک. اما در حال طوری قابل ملاحظه ای نا امنی در کاوش اعماق آن قضیه "شما باید چپ" به پایان می رسد که بیشتر شبیه به بیهوده و بیمعنی بصری-رانده tentpole فیلم از آن برتر معاصران شده اند یک نفس هوای تازه.

بیکن عملکرد ناهماهنگ است این فیلم را بیشتر آشکار ناقص. تئو در ابتدا به نظر می رسد جالب و خوب و وزین کردن شخصیت با ظریف انتخاب و خصیصه های ذاتی اشاره است که در خود عمیق تر معایب. اما در بعد نقاط بیکن ارائه ترین laughably تئاتر خطوط در کل فیلم محتوا به رها کردن همه ظرافت و سادگی جیغ دقیقا چه تئو فکر و احساس. شاید نقطه بحرانی شکست برای این فیلم فیلمنامه: تئو یک فوتی و فوری منجر شود که این اسکریپت اجازه می دهد تا بیکن برای به تصویر کشیدن او را با نکات دقیق وظریف. اما حتی در داستان ترین لحظات بحرانی آن به ندرت تراست بیکن به اندازه کافی برای انجام این کار است.

این مسائل از خصوصیات تنها باعث تشدید این فیلم اغلب ساختگی و گاهی اوقات کاملا مشکل ساز طرح امتیاز. در بیش از یک مناسبت شخصیت به نظر می رسد برای به دست آوردن اطلاعات حساس از خالص طرح ضرورت است. در جای دیگر برخی بسیار شدید و تعاملات از جایی آمده narratively در حالی که دیگران در حال surreally anticlimactic. سازگار ترین مجرم در این زمینه است و تدریجی در حال سقوط-بین تئو و سوزانا قوس که قرار است برای حمل بسیار چشمگیر انرژی از فیلم احساس می کند اما بیش از حد احساسی بی ربط موثر باشد.

روشن است آنچه که "شما باید چپ" در طلب آن بود. اما آن را نیز روشن است که آن را واقعا درک آنچه باعث می شود تمثیلی ترسناک موثر است. برای یک فیلم است که بسیار در مورد بخش هایی از خود را که شخصیت های مخفی نگه داشتن آن تلاش در شخصیت محور ترسناک است bombastically توخالی. و هر چند آن را قطعا باعث می شود اجتماعی, بیانیه, روش های آن به شدت ساختگی و ملودرام در نهایت پیدا کردن موفقیت های بیشتر در صرفا سطحی بصری آزمایش در مقایسه با هر یک از آن اقدام به روایت عمق. با اعتماد به نفس بیشتر و درک آنچه باعث می شود ژانر وحشت قانع کننده وجود دارد بدون شک که این فیلم می توانست موثر تفسیر اجتماعی. اما به عنوان ارائه "شما باید به سمت چپ" برگ بسیار به دلخواه.

زیتون Grimes را پوشش می دهد فیلم. با آنها تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب