York County Clerk of Courts Office employee with COVID-19 has self-quarantined

دیلن سیگلبامیورک دیلی رکورد منتشر شده در 4:23 PM EDT Aug 17, 2020کارمند دفتر دادگاه های شهرستان یورک که اخیرا

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

کارمند دفتر دادگاه های شهرستان یورک که اخیرا تست مثبت COVID-19 را انجام داده است، طبق بیانیه ای، هیچ تماسی با مردم به عنوان بخشی از وظایف حرفه ای خود نداشت.

در بیانیه، دفتر دار دادگاه دن بایرن گفت که کارمند در ۹ اوت نتیجه آزمایش مثبت ی دریافت کرده و به سرپرست مناسب اطلاع داده است. فرد خود را به عنوان یک اقدام احتیاطی است، گفت، و در مرکز قضایی شهرستان یورک از 29 ژوئیه به عنوان یک اقدام احتیاطی است.

خوانده شده: COVID-19 in Pa.: چرا دولت محل کار با شیوع بیماری را شناسایی نمی کند

"تیم ما با تلاش برای حفاظت از مردم و همچنین کارکنان دفتر ما از زمانی که CDC اعلام همه گیر کار کرده است، "Byrnes گفت. "ما، و همچنان به اجرای اقدامات احتیاطی از جمله کار از راه دور، برنامه های تغییر یافته، فاصله اجتماعی، استفاده از فن آوری های پیشرفته، ماسک، موانع فیزیکی، دسترسی محدود به دفتر، نظارت بر دمای روزانه، استریلیزاسیون سطح روزانه، و آزادی فوری از کار به دنبال توجه پزشکی هنگامی که هر کسی احساس می کند هر چیزی غیر از سالم است."

Byrnes گفت دفتر او "ادامه خواهد داد به کار امن برای مردم با انطباق و چیدن در یک محیط همیشه در حال تغییر است." دفتر دار دادگاه ها به سوابق دادگاه های کیفری رسیدگی می کند.

نیویورک روزانه رکورد / یکشنبه اخبار قبلا مشاهده برخی از کارکنان در دفتر پوشیدن ماسک در حالی که تعامل با مردم ، اما از آن زمان تغییر کرده است.

چک کردن: 'این واقعی است': سهام زن یورک 'روند ترسناک' COVID-19 بازیابی

در هفته های اخیر، کارمندان دفتر پروتونوتر شهرستان یورک و دفتر دادستانی شهرستان یورک، با ویروس کوروناویروس قرارداد یورش گرفته اند. دکتر مت هاوي، مدير پزشکي اداره بهداشت شهر يورک و استراتژیست بهداشت عمومی در شهر يورک، گفته است که کارفرماهای بزرگ قرار است موارد را ببينند.

از دوشنبه، شهرستان یورک 2851 مورد تایید شده COVID-19 را دیده است، با توجه به وزارت بهداشت پنسیلوانیا.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن