دفتر قاضی ناحیه نیویورک بسته می شود پس از آزمایش های کارمند مثبت برای COVID-19

تد چکیورک روزانه رکورد منتشر شده در 1:53 PM EDT Aug 17, 2020قاضی بخش Magisterial دفتر جیمز اچ مورگان، واقع در

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399

قاضی بخش Magisterial دفتر جیمز اچ مورگان، واقع در یورک، به طور موقت پس از یک کارمند وجود دارد آزمایش مثبت COVID-19 بسته شده است، بر اساس یک خبر منتشر شده در دوشنبه از دفتر اداری دادگاه پنسیلوانیا.

آدرس دادگاه 1215 خیابان روزولت در یورک است.

"کارمند آخرین بار در دفاتر دادگاه در روز پنجشنبه، یدلایمخیرات اوت 13، و به عنوان مورد نیاز کار می کرد، به دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی از جمله استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی و دور شدن اجتماعی در هنگام تعامل با مردم، "ایالات آزادی.

بیشتر: دفتر دار دفتر دادگاه های شهرستان یورک با COVID-19 خود قرنطینه شده است: بیانیه

بیشتر: اختلاف داده های COVID-19 در خانه های سالمندان گزارش ادامه

در پی این کشف، دفتر اداره دادگاه شهرستان یورک که بر قضات ناحیه ای در این شهرستان نظارت دارد، به مقامات بهداشت عمومی شهر یورک اطلاع داد که با آنها تماس می گرفت.

کسانی که ممکن است در معرض قرار گرفته باشند - به تعریف مرکز کنترل بیماری ها - توسط مقامات بهداشت عمومی شهرستان اطلاع داده خواهند شد.

در حالی که تماس با ردیابی تلاش ها را آغاز کرده اند، در این زمان هیچ نشانه ای از مردم به کارمند آسیب دیده در معرض وجود دارد، با توجه به انتشار.

دفتر مورگان برای نظافت و اقدامات احتیاطی تا اطلاع بعدی از دفتر دادگاه بسته خواهد ماند.

تد چک یک روزنامه نگار چند سکویی جنایی/اضطراری با روزنامه ٔ نیویورک دیلی رکورد است. او می تواند در ساعت tczech@ydr.com 717-771-2033 و یا در توییتر در @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب