300 کیسه های مواد غذایی اهدا شده به خرس شربت خانه برای جشن پایان ماه رمضان, روز یادبود

این Maktab Tarighat Oveyssi یا MTO, طریقت اویسی شاه مقصودی, مدرسه اسلامی, عرفان و تصوف در برکلی اهدا 300 کیسه

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

این Maktab Tarighat Oveyssi یا MTO, طریقت اویسی شاه مقصودی, مدرسه اسلامی, عرفان و تصوف در برکلی اهدا 300 کیسه به خرس شربت خانه در 25 مه به عنوان بخشی از یک مشترک درایو غذایی با شهردار برکلی جسی Arreguín به مناسبت پایان ماه رمضان و روز یادبود.

این مواد غذایی از رانندگی کمک خواهد کرد که حمایت از خانواده های کم درآمد با دانش آموزان در کالج. MTO مراکز در سراسر جهان انجام شده مشابه درایوهای مواد غذایی به جشن پایان ماه رمضان ماه اسلامی انعکاس و شفقت را در "زمان مناسب" برای بزرگداشت کسانی که در معرض خطر زندگی خود را به صورت روزانه برای کمک به دیگران با توجه به مانا ناظری سخنگوی MTO را برکلی مرکز مدیتیشن.

"با این حال همه گیر ناامنی غذایی یکی از مسائل مختلف جامعه ما با آن مواجه است" گفت: مایکل سانچز, تفریح, مدیر UC برکلی دانشگاه ایجاد کرد و در یک ایمیل. "حوادث و کمک های مالی مانند MTO را به طور مستقیم به خانواده ها در تلاش برای مبارزه با آن است."

MTO آغاز شده و طرح های در سراسر جهان برای کمک به کارگران خط مقدم و کسانی که نیاز دارند در طول COVID-19 همه گیر است و در حال حاضر اهدا هزاران نفر از وسایل حفاظتی شخصی موارد و همچنین صدها نفر از بهداشت بسته ها و وعده های غذایی به سازمان های مختلف در سراسر شهرستان. این سازمان ها عبارتند از: پردیس دانشگاه خدمات بهداشتی تانگ مرکز شهر برکلی Berkeley Unified School District ها و پناهگاه های دیگر بیمارستان و شهروند ارشد مراکز.

بسیاری از داوطلبان که تمام تمرین های اجتماعی فاصله, کمک های بسته بندی کیسه های مواد غذایی و بهداشتی بسته است که آنها بعد از تحویل به خرس شربت خانه.

"MTO در همکاری با دفتر شهردار این رویداد اتفاق می افتد" ناظری گفت: در یک ایمیل. "در علاوه بر این به ارائه مواد غذایی هر اهدا کیسه حاوی اطلاعات در مورد MTO TAMRRKOZ برنامه فراهم می کند که زنده رایگان میانجیگری جلسات از طریق Instagram و Facebook چندین بار در روز به 9 زبان."

با توجه به سانچز, MTO آغاز این پیشنهاد را به جمع آوری و اهدای مواد غذایی به خرس شربت خانه برای دانش آموزان و دانشجویان خانواده های نیازمند.

اگر چه وجود دارد هیچ برنامه ای برای این درایو غذایی برای تبدیل شدن به سالانه سانچز گفت: دانشگاه ایجاد کرد سپاسگزار برای MTO تلاش برای کمک به جامعه در طول این زمان به چالش کشیدن و امیدوار به همکاری با MTO دوباره در آینده.

"در روز یادبود بزرگداشت کسانی که خطر زندگی روزمره خود را برای کمک به دیگران مانند تمام مراقبت های بهداشتی کارگران در خط مقدم مبارزه با COVID-19," ناظری " در ایمیل. "به مناسبت پایان ماه رمضان ماه بازتاب نظم و انضباط و شفقت بود, زمان مناسب برای جشن جامعه ما و کشورهای همسایه است."

تماس با جی جی Nibbelink در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @giginibbelink.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب